Cedric'in doğum gününden çok zaman geçmişti ve artık yaz tatili olmak üzereydi. Bunun için herkes çok heyecanlıydı. Herkes evini, ailesini özlemişti.
"Yarın yaz tatili başlıyor! Zaman ne kadar da hızlı geçti değil mi?" Diye sordu Nympha ortak salonda onunla birlikte oturan arkadaşlarına.
"Gerçekten de çok hızlıydı. Bu sene çok şey yaşadık. Ama üstesinden geldik." Dedi Hermione."Bu, bu sene burada geçireceğimiz son akşam. Bu zamanı güzel ve unutulmaz geçirelim." Dedi Nympha.
"O zaman sana bir hediyem var." Dedi Cedric ve gitarını çıkardı. Ve sadece Nympha'ya bakarak şarkı söylemeye başladı.
(Bunun gibi bir şey düşünebilirsiniz.)
Cedric şarkıyı bitirdiğinde Nympha diyecek bir şey bulamamıştı. Ağzı açık bir şekilde Cedric'e bakıyordu.
"Cedric bu harikaydı! Ne ara bu kadar iyileştin?" Dedi Nympha büyülenmiş bir şekilde.
"Doğum günümden beri çok çalışıyorum. Beğenmene çok sevindim." Dedi Cedric ve Nympha'yı sardı.
"Biz gitsek mi?" Dedi Zayn.
"Hayır! Siz gidince ortam çok geriliyor." Dedi Nympha gülerek."Her şeyin hazır mı Nympha?" Dedi Cedric telaşla.
"Evet Cedric! Bin kere sordun. Ben hazırım. Trene gidebiliriz." Dedi Nympha ve bavullarını ellerine alıp trene gittiler.
Hemen arkadaşlarının yanlarına oturdular ve konuşmaya başladılar:"Söz verin, yazın da görüşeceğiz." Dedi Nympha.
"Tamam." Diye cevapladı diğerleri ve uzun yolculuk başladı.
Nympha kafasını Cedric'in kucağına koydu ve uyumaya başladı. O sırada da Cedric, Nympha'nın kafasını okşuyordu.Sonunda gelmişlerdi.
"Nympha hadi uyan, geldik." Dedi Cedric gülümseyerek.
Nympha hızla kalktı ve trenden indiler. Nympha ailesini onu beklerken görünce hemen Cedric'e döndü.
"Her gün mektuplaşalım. Sakın beni unutma. Arada sırada buluşalım. Çok eğlenelim! Tamam mı?" Dedi Nympha.
"Sana her gün mektup yazacağım ve seni almaya geleceğim." Dedi Cedric ve Nympha'nın dudaklarına yapışıp ellerini Nympha'nın beline koydu.O sırada Nympha'nın annesi ile babası geldi. Nympha'nın babası boğazını temizledi ve Cedric ile Nympha hızla birbirlerinden uzaklaştılar.
"Sanırım güzel bir sene geçirdiniz." Dedi Nympha'nın annesi gülerek.
Nympha kıpkırmızı olmuştu.
"Anne!"
"Nympha arkadaşlarınla vedalaş sonra da gidelim." Dedi Nympha'nın babası.Nympha onayladı ve hızla arkadaşlarıyla vedalaştı. Cedric ile son bir kez sarıldıktan sonra arabaya bindi.
"Sevgilin tatlıymış." Dedi Nympha'nın annesi gülerek.
"Anne! Utandırman yetmedi mi?" Dedi Nympha.
"Peki siz hiç-
"Anne, sana inanamıyorum! Hayır tabii ki!" Diye bağırdı Nympha stresle.
"Tamam, bir şey demedim." Dedi Nympha'nın annesi gülmeye devam ederek.Nympha eve gidince evini ne kadar özlediğini hatırladı. Hemen odasına gitti ve özlem giderdi. Annesi yemek için çağırınca hızla gitti ve birden cam tıklatıldı. Nympha şaşkınca camı açtı ve baykuşun ağzındaki mektubu alıp okumaya başladı:
Canım Nympha'm,
Sana her gün mektup yazacağımı söylemiştim. Şimdi de sözümü yerine getiriyorum. Bugün mektup yazmak için biraz erken miydi? Bilmiyorum ama seni özledim. Yarın sana bir sürprizim var. Seni almaya geleceğim. Beni hazır bekle.
Sevgilerimle Cedric DiggoryNympha mutlulukla odasına koştu.
"Nympha yemeğini yemeyecek misin?" Dedi annesi.
"Aç değilim. Birazdan yerim." Dedi Nympha.
"Gençken biz de böyle miydik?" Dedi Nympha'nın annesi.
"Emin ol daha beterdik." Dedi Nympha'nın babası.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.