Bölüm 23

1.3K 67 213
                                    

Not: Bu bölüm şarkılıdır. Şarkıyı burada başlatabilirsiniz.

"Lütfen herkes sessiz olabilir mi? Bugün okulumuza yeni bir öğrenci geldi. Size onu tanıtmak istiyorum. Louis Partridge!" Dedi Dumbledore.
Louis'in başına seçmen şapkayı taktılar. Louis herkese dikkatle bakıyordu. Nympha ile göz göze gelince gülümsedi. Nympha ona gülümsediğini fark edince o da yüzüne küçük bir sırıtış yerleştirdi.
"Gryffindor!" Diye bağırdı Seçmen Şapka.
(Gryffindor ile Hufflepuff arasında kaldım ama Louis bir tane canlı yayınında "Sanırım Gryffindor." Diyor. O yüzden Gryffindor'a koydum.)
Louis gülümseyerek Gryffindor masasına geçti.
"Merhaba. Boş mu?" Dedi Louis Nympha'nın yanındaki sandalyeyi göstererek.
"Evet. Oturabilirsin." Dedi Nympha.
"Teşekkür ederim...."
"Nympha. Nympha Soltur."
"Memnun oldum Nympha. Eee hiç takıldığın birileri var mı?"
"Anlamadım?"
"Arkadaşların var mı demek istedim."
"Evet, var. Hermione, Ron, Harry ve... bu kadar." Dedi Nympha.
Louis onlarla tanıştıktan sonra uzun bir sohbete giriştiler. Nympha Louis'i ne kadar yakışıklı bulsa da Cedric'e bunu yapamazdı. Nympha konuşmaları dinlemiyor, etrafına bakıyordu. Birden Cedric ile göz göze geldi. Cedric gözünü kırpmadan Nympha'ya bakıyordu. Nympha kendini kötü hissetti ve gözlerini Cedric'ten ayırıp konuşmaya dahil oldu.

"Neden şuradaki çocuk ikide bir Nympha'ya bakıyor?! Nympha eğer rahatsız oluyorsan hemen hallederim." Dedi Louis.
Nympha Louis'i Cedric'ten bahsettiğini anlayınca gözleri korkuyla açıldı.
"H-hayır. Hiç gerek yok. O benim... kuzenim. Annem bana göz kulak olması için uyarmıştı da o yüzden öyle bakıyor. Sorun yok yani." Dedi Nympha hızla.
"Hiç kuzenin gibi bakmıyor ama."
"Sana kuzenim dedim!" Diye bağırdı Nympha.
Louis şaşkınlıkla Nympha'ya baktı.
"Özür dilerim. Bir anda oldu." Dedi Nympha ve masadan kalkıp gitti.
Neler olduğunu bilmiyordu. Kendini toplaması lazımdı ama yapamıyordu. Cedric olmadan kendini boşlukta gibi hissediyordu.
"Nympha."
Nympha bildiği sesi duyunca olduğu yerde durdu. Gözleri dolmuştu. Cedric yanına geldi.
"Nympha neden böyle yapıyorsun? Senden kaç kere özür diledim! Bu kadar büyütülecek bir şey değil! Artık affet. Cezamı çektim." Dedi Cedric.
"Üzgünüm Cedric." Dedi Nympha duygusuz bir şekilde.
"A-ama ayrılmadık değil mi? Sadece küsüz." Dedi Cedric dudağı titreyerek.
"Ayrıldık Cedric. Bitti. Her mutlu hikayenin bir sonu vardır. Üzgünüm." Dedi Nympha.

Cedric yüzüne sinirli ve üzgün bir sırıtış yerleştirdi.
"Peki! Sadece bu kadar küçük bir şeyle ayrılacaksak keşke ilk başta hiç sevgili olmasaymışız!" Dedi Cedric ve hızla arkasına bakmadan gitti.
Nympha gözyaşlarına boğuldu. İkisi de böyle bir son hak etmemişti. Nasıl bir anda her şey bitmişti? Nympha nasıl böyle bir şey yapabilmişti?! Nympha odasına gitti ve kapının önüne çömelip deli gibi ağladı. Çığlık çığlığa bağırıyordu.
"Nympha kapıyı açar mısın?" Dedi biri.
"Şu an konuşmak istemiyorum."
"İstersem kapıyı açabilirim. Çok iyi bir büyücüyümdür."
Nympha iç çekti ve kapıyı açtı. Karşısında Louis'i görmeyi beklemiyordu.
"Ne oldu?" Dedi Louis Nympha'nın gözyaşlarını silerek.
"Sana kuzenim dediğim kişi kuzenim değildi. Sevgilimdi. B-biraz önce ondan ayrıldım."
"Kuzenin olmadığı çok belliydi. Neden ayrıldın? Sana bir kötülük yaptıysa cidden-
"Hayır Louis bir şey yapmadı. Senlik bir durum yok. Yeni ayrıldım. Nasıl olmamı bekliyorsun? Tabii ki üzgün olacağım."
"Haklısın. O zaman ben seni yalnız bırakayım." Dedi Louis.
Nympha'nın omzunu güven verircesine sıktı ve odadan çıktı.

Nympha boynundaki Cedric'in verdiği kolyeyi tuttu. Yüzünde gülümseme oluştu. En azından ondan bir şey kalması onun için harika bir histi. O kolyeyi boynundan hiç çıkarmamıştı ve asla çıkarmayacaktı. Kapı hızla açıldığında Nympha küçük bir çığlık attı.
"Cedric ile ayrıldın mı?!" Diye bağırdı Draco.
"Yavaş Draco."
"Soruya cevap ver!"
"Evet ayrıldım. Bu neden seni bu kadar ilgilendiriyor?!" Dedi Nympha.
"O senin için harika biriydi. Sen de onun için. Birbirinizi bulmuştunuz. Nasıl bunu yapabildin? Neden?" Dedi Draco.
"B- bilmiyorum Draco. Ben duygularıma göre hareket ediyorum. O an böyle bir karar vermem gerektiğini düşünmüştüm. Ve sen de kararlarıma saygı duyacaksın!" Dedi Nympha.
"O yeni gelen Louis sana büyü falan mı yaptı? Cedric'ten bahsediyoruz! Senin manyak gibi aşık olduğun kişi!" Dedi Draco.
"Draco yeter! Daha fazla konuşmak istemiyorum. Üstüme gelme." Dedi Nympha ve bahçeye çıktı.

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin