Snape'in bu dersini bütün binalar birlikte yapacaktı. Nympha'nın yanında Louis oturuyordu. Onlar konuşurken Snape geldi.
"Bu ders eğlenceli bir şey yapacağız. O yüzden bütün binalar burada. Herkes elimde gördüğünüz bu iksiri koklayacak. Ve kim bilir belki ruh eşinizi bulursunuz." Dedi Snape gülerek.
Nympha derin bir nefes aldı. Nereden çıkmıştı şimdi bu iksir dersi?! Cedric'i görmek istemiyordu ama sanki inatla karşısına çıkıyordu. Herkes sıraya girdi ve Snape herkese teker teker koklatmaya başladı. Önce Harry'e koklattı. Nympha Harry'nin ne dediğini dinlememişti. Sonra Hermione ve Ron'da kokladı. Nympha çok stres olmuştu. Sıra Louis'e gelmişti.
"Çikolata, hindistan cevizi ve vanilya." Dedi Louis.
Nympha'nın kalp atışları hızlanmıştı. Bu onun kokusuydu! Cidden Louis Nympha'dan hoşlanıyordu. Sıra Nympha'ya gelince herkes ona baktı. Nympha kokladı. Tanıdık gelen kokuyu tekrar kokladı.
"Şenlik ateşi ve um... çimen."
Cedric gözlerini sonuna kadar açarak Nympha'ya baktı.
"Ama bu benim kokum değil! Nympha bu kimin kokusu?!" Dedi Louis sinirle.
Cedric sırıtıyordu.
"Eee... bilmiyorum. Belki yanlış koklamışımdır. Ayrıca çok saçma. Sadece burada o kişinin kokusunu alıyorsun diye ona aşık olmuyorsun! Bu uydurulmuş bir şey." Dedi Nympha Cedric'e bakarak.
Cedric kokladı ve tekrar kokladı.
"Ben koku almıyorum." Dedi Cedric.
Nympha çok sinirlenmişti. Gerçekten koku almamış mıydı?
"Emin misin? Tekrar kokla istersen." Dedi Snape.
Cedric tekrar kokladı. Burun deliklerini sonuna kadar açtı.
"Hayır, hiçbir koku almıyorum." Dedi Cedric büyük bir ciddiyetle.Nympha sinirden kıpkırmızı olmuştu. Ders bitince hızla kendini sınıftan attı.
"Hey! Bugün bir parti vereceğim. Sen de geliyorsun." Dedi Louis Nympha'ya.
"Ne? Nasıl parti vereceksin?"
"Dumbledore'dan izin aldım. Bütün herkes gelecek. Çok güzel olacak. Tamam mı?"
"Sanırım olur." Dedi Nympha.
Kafasını dağıtmak için güzel bir fırsattı. Hermione ile odalarına gidip hazırlanmaya başladılar.
"Sence Cedric gelir mi?" Dedi Nympha.
"Bilmiyorum. Ama geleceğini pek sanmıyorum. Senin kokladığım koku... Cedric'in miydi?" Dedi Hermione çekinerek.
"E-evet. Hermione hâlâ ondan çok hoşlanıyorum! Hatta aşığım. Ama..." Nympha ağlamaya başladı.
"Hey, ağlama. Bugün partide kafanı dağıtırsın. Cedric'i unut. Bugün çok eğleneceğiz."
Nympha kafa salladı ve elbise seçtiler. İkisi de çok güzel olmuştu. Partiye geldiklerinde etrafın çok kalabalık olduğunu fark ettiler.
"Nympha! Hoş geldiniz." Dedi Louis.
"Merhaba. Burası aşırı kalabalık!" Dedi Nympha.
"Evet, bütün okul davetli olduğu için. Hadi gelin dans edelim!" Dedi Louis ve Nympha'yı dans pistine sürükledi.
Herkes aşırı eğleniyordu. Nympha ise kendini buraya ait hissetmiyordu. Louis herkes gibi çok eğlenip zıplıyordu. Nympha'da boş boş ayakta dikiliyordu."Hey! Hadi dans etsene." Dedi Louis.
"Dans etme havam yok." Dedi Nympha.
"Senin neye ihtiyacın olduğunu biliyorum. Benimle gel." Dedi Louis.
Louis Nympha'ya içki verince Nympha yüzünü buruşturdu. Daha önce hiç içki içmemişti.
"Ben içmiyorum. Teşekkürler." Diye kibarca reddetti Nympha.
"Şu an buna ihtiyacın var. Hadi ama Nympha kırma beni. Biraz eğlenelim." Dedi Louis.
Louis böyle diyince Nympha onu kıramadı ve içmeye başladı. İlk başta tadı çok garip gelmişti. Sonra alıştı ve içmeye devam etti. Bir yandan içiyor bir yandan da Louis ile delicesine dans ediyordu. Herkes onları izliyordu. Nympha kendini kaybetmişti. Hermione onları görünce şaşkına döndü.
"Nympha! Sana ne oldu böyle?! Louis ona ne verdin?!" Dedi Hermione.
"Ben aşırı iyiyim!" Diye bağırdı Nympha.
Sonra koşarak bir tane masanın üstüne çıkıp amuda kalktı.
"Yeter artık!" Dedi Hermione ve partiden çıkıp Cedric'in odasına gitti.
Kapıyı hızla tıklattı.
"Hermione ne oluyor?" Dedi Cedric şaşkınca.
"Nympha aşırı sarhoş. Masanın üstünde amuda kalkıyor! Kendini kaybetmiş durumda. Tek başıma engel olamıyorum. Yardımına ihtiyacım var."
"Harika sevgilisi Louis yardım etsin." Dedi Cedric kollarını göğsünde birleştirerek.
"Onun yüzünden zaten o halde!" Diye çıkıştı Hermione.
Cedric hızla odadan çıktı ve partiye geldi.Geldiğinde Nympha bütün içkileri üstüne döküyordu ve herkes onu alkışlıyordu. Bir yandan da içmeye devam ediyordu. Cedric hızla onu kucağına aldı.
"Nympha ne yapıyorsun sen?!"
"Cedric! İyi ki geldin. Bak çok güzel şeyler yapıyorum." Dedi Nympha ve tekrar içmeye başladı.
Cedric hızla elindeki içkiyi aldı ve Nympha'yı oradan götürdü.
"Nereye gidiyoruz?" Dedi Nympha.
"Benim odama."
"Ö-öyle mi? Tamam, beni her yere götürebilirsin."
Cedric güldü ve odasına geldiler. Zayn partide olduğu için yalnızlardı.
"Ay Cedric burası çok mu sıcak oldu?!" Dedi Nympha ve üstünü çıkarmaya kalkıştı.
"Nympha şu an kendinde değilsin! Pişman olacağın şeyler yapma." Dedi Cedric ve Nympha'yı durdurdu.
"Cedric."
Nympha Cedric'in karşısına geçti. Yaklaştı, yaklaştı ve Cedric'in üstüne kustu.
"Nympha!" Dedi Cedric.
Hızla üstünü çıkardı. O sırada Nympha Cedric'i süzüyordu.
"Cedric seni çok seviyorum." Diyerek yaklaştı Nympha.
Ellerini Cedric'in boynuna doladı. Ve dudaklarını birleştirdi. Bir süre sonra Cedric ayrıldı.
"Seni ne kadar çok istesem de sana bunu yapamam. Sen Louis ile sevgilisin. Uyandığında kendine kızmanı istemiyorum." Dedi Cedric ve üstüne temiz bir şey giyip Nympha'yı tuvalete götürdü."Ne yapıyorsun?"
"Seni yıkayacağım. Üstüne içki döktüğün için her tarafın iğrenç kokuyor." Dedi Cedric.
"Beni yıkayacak mısın?! Tamam ben hazırım!" Dedi Nympha.
"Kıyafetinle yıkayacağım. Merak etme." Dedi Cedric ve Nympha'yı güzelce yıkadı.
Ona kendi kıyafetlerinden verdi.
"Ben arkamı dönüyorum. Sen de giyin tamam mı?"
"Cedric fermuarımı açamıyorum!" Dedi Nympha.
Cedric arkasını döndü ve Nympha'ya yaklaştı. Nympha sırtında Cedric'in nefesini hissediyordu. İkisinin de kalp atışları duyulacak kadar hızlıydı. Cedric çok yavaş bir şekilde açtı ve Nympha'nın sırtına öpücük kondurup arkasını döndü. Nympha hemen giyindi.
"Sen benim yatağımda yat ben yerde yatarım." Dedi Cedric.
Nympha onayladı ve gözlerini kapattı. Ama bir türlü uyuyamıyordu.
"Cedric?"
"Efendim Nympha?"
"Yanımda yatar mısın? Uyuyamıyorum."
Cedric Nympha'nın yanına yattığı an Nympha Cedric'e sarıldı. Cedric'in yüzünde küçük bir tebessüm oluştu. O da Nympha'ya sarıldı ve uyudular.Nympha tam dibinde Cedric'i görünce çığlık attı. O sırada Zayn uyandı.
"Günaydın. Şey... ben gideyim." Dedi ve hızla odadan çıktı.
"Cedric biz niye sarılarak uyuyorduk?!" Dedi Nympha ve üstünde Cedric'in kıyafetleri olduğunu gördü.
"Cedric ben niye senin kıyafetlerini giyiyorum?! Sen mi giydirdin?!"
"Hayır. Dün neler olduğunu hatırlamıyor musun?" Dedi Cedric.
"Hayır. Ne oldu?"
"Sen partide sarhoş olmuşsun. Masalara çıkıp amuda kalkıp üstüne içki döküyordun. Beni Hermione çağırdı. Ben de seni buraya getirdim. Sonra üstüme kustun.-
"Üstüne mi kustum?! Çok özür dilerim Cedric. Bilerek olmadı. Ben kendimde değildim.-
"Biliyorum Nympha. Sorun yok. Sonra bana beni çok sevdiğini söyledin ve beni öptün.-
"Seni öptüm mü?!"
"Evet."
"Sonra?" Dedi Nympha devamını öğrenmeye korkarcasına.
"Sonra seni yıkadım."
"Beni yıkadın mı?!"
"Kıyafetinle yıkadım Nympha! Her dediğime tepki verip durma!" Dedi Cedric.
"Özür dilerim.""Sonra sana kendi kıyafetlerimi verdim ve sen giydin. Sen benim yatağıma yattın ben de yere. Sonra sen uyuyamadığını söyleyip beni yanına çağırdın ve sarıldın. Bu kadar."
"Ben... yaptıklarım için çok özür dilerim Cedric. Seni çok zor durumda bırakmışım. Benimle ilgilendiğin için çok teşekkür ederim."
"Louis seni o hale getirip bırakmış. Ama ben seni öyle bırakamazdım."
"Kendimi çok kötü rezil ettim! Of inanamıyorum. Tekrar çok teşekkür ederim Cedric." Dedi Nympha ve Cedric'in yanağına öpücük kondurdu.Merhaba! Bölümü nasıl buldunuz? Sizce Nympha ile Louis'e ne olacak? Yorumlarınızı bekliyorum. Sizi seviyorum.❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.