Bölüm 69

461 25 33
                                    

Nympha yolda yürürken Cho ile çarpıştı.
"Önüne baksana!" Diye bağırdı Cho.
"Bana çarpan sensin. Lafını kendine söyle."dedi Nympha ve gözlerini döndürdü.

Tam gidecekken Cho Nympha'nın kolundan tutup kendine çevirdi.
"Şu saçma havalarından çık da beni dinle! Biz Cedric ile tuvalette öpüştük. Bunu bütün okul biliyor. Anlayacağın bizim aramızda anlatamayacağım şeyler oldu. Eğer üzülmek istemiyorsan aramızdan çekilirsin."dedi ve pisçe sırıtarak gitti.

Nympha duyduğunun üzerine geçirdiği şoku bir süre atlatamadı ve olduğu yerde kaldı. Gözyaşlarına hakim olup arkadaşlarının yanına bahçeye gitti.

Tahmin ettiği gibi bütün grup oradaydı. Sinirle Cedric'e doğru yürüdü. Cedric'in gülümseyen yüzü Nympha'yı görünce soldu.

"Nympha, iyi misin? Bir şey mi oldu?"dedi Cedric şaşkınca.
"Cho'yu öptün mü?"dedi Nympha sinirle.
Cedric bir süre duraksadıktan sonra Nympha'nın yanağına dokunmak için hamle yaptı. Nympha ise geri çekilip engelledi.

"Nympha yapma böyle."
"Cevap ver! Öptün mü öpmedin mi?"diye sinirle bağırdı Nympha.
"Öptüm!"diye karşılık verdi Cedric.

Nympha için zaman durmuştu. Cedric karşısında bir şeyler söylüyordu fakat o hiçbir şeyi duymuyordu. Ayakta zar zor duruyordu. Bütün dünyası başına yıkılmıştı.

"Siz bunu biliyor muydunuz?"diye sordu arkadaşlarına. O sırada sinirlerine hakim olmaya çalışıyordu.
Hermione kafasını onaylarcasına salladı. Nympha herkesin onun arkasından bıçaklamasını kaldıramamıştı.

"S- siz biliyordunuz ve bana hiçbir şey söylemediniz mi?!"dedi Nympha dudağı titreyerek.
"Nympha sizin aranızda olan bir şeye girmek istemedik. Ben sana söyleyecektim ama-

"Duymak istemiyorum Hermione! Hepinizden tiksiniyorum."diye bağırdı Nympha ve hızlı adımlarla oradan uzaklaştı.

Arkasından Cedric koşmaya başladı ve uzun bacakları sayesinde Nympha'ya zorlanmadan yetişti.
"Nympha beni bir dinler misin?"
"Dinleyecek bir şey yok Cedric! Senin gerçekten farklı olduğunu sanmıştım."

"Nympha zaten öyleyim."
"Sana inanamıyorum Cedric. Nasıl hâlâ yüzüme bakıp konuşabiliyorsun? Biraz gururun olsun. Bari yaptığın şeyin arkasında dur. Sakın peşimden gelme!"

Az önce yaşadığı olaya inanamıyordu. Her şey mükemmel ilerlerken nasıl bir anda böyle bir şey olmuştu? Odasına girip hızla kapıyı kapattı ve kendini duşa soktu.

Ağlayarak vücuduna çarpan suyun sesini dinledi. Her şey anlamsız geliyordu artık.

Duştan çıktıktan sonra bir süre kapının önünde oturdu ve ıslak saçlarıyla ağlamaya devam etti. Kendini hırpalamaması gerektiğini ve sadece bir erkek için ağlamaması gerektiğini biliyordu fakat kendine hakim olamıyordu. Onca yaşanmışlıklar, onca anılar...

Üşüdüğünü fark edince yerden kalktı ve saçını taramaya başladı. Saçını tararken bir anda durdu ve tarakla kafasına vurmaya başladı.

O kadar fazla vurdu ki artık acıyı hissetmemeye başladı. Gözyaşları akarken bir yandan da aynada kendine bakıp tükenişini izliyordu.

Bir anda gelen sinirle tarağı duvara fırlattı ve duvar zedelendi. Hızlı bir büyüyle onu düzeltti ve yatağına yattı.

Birkaç dakika sonra dersi başlayacaktı, derste Cedric ve diğerleri de olacaktı. Ne yapacağını bilmiyordu. Gitmek istemiyordu fakat gitmek zorundaydı.

Bu ders sınavlar açısından çok önemli bir ders olacaktı. Nympha yavaşça yatağından kalktı ve kendini toparlayıp odasından çıktı.

Derse yaklaşık on dakika kadar geç kalmıştı. Ancak kendine gelebilmişti. Sınıfa girdiğinde bütün bakışlar ona kitlendi.

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin