Bölüm 54 (Smut)

3.5K 48 128
                                    

Not: Bu bölüm smut içermektedir. Rahatsız olacaklar varsa geçebilir.

Derin bir sessizlikten sonra birbirlerine kitlenmişlerdi. Her iki taraf da karşıdan bir hamle bekliyordu.

Cedric Nympha'yı incelemeye başladı. Uzun, düz saçları karanlıkta resmen parlıyordu. Kavisli kaşları, dolgun dudaklarıyla çok çekici görünüyordu. Göğüslerinin 75C olduğunu tahmin etti.

Nympha da Cedric'e bakıyordu. Cedric aç gözlerle onu inceleyince utandı fakat o da aynı şekilde Cedric'i inceliyordu.

Cedric'in gözleri koyulaşınca beklediği işaretin geldiğini düşündü ve parmak ucuna kalkarak Cedric'in dudağına uzandı.

Cedric doğduğundan beri bu anı bekliyormuşçasına öpmeye başladı. Öpüşmeleri o kadar yoğundu ki Nympha kalbinin yerinden çıkacağını düşündü. Cedric hızla odaya sessizlik büyüsü yaptı.

Cedric'in elleri kalçasını buldu ve onu havaya kaldırdı. Nympha sırtının sert bir şeye değdiğini hissetti. Cedric onu duvara dayamıştı. Bu durum daha da heyecanlanmasına neden oldu. Nefessiz kaldıkları için bir anlık nefes aldılar.

"Ah Nympha, öldürüyorsun beni!"
Nympha kıkırdayınca Cedric daha da vahşi bir şekilde saldırdı. Dudakları birbirini yerken elleri de tişörtlerini çıkarmaya çalışıyordu. İkisi de üstüz kalınca Nympha biraz utandı.

Of çok güzelsin!" Dedi Cedric.
Dudakları Nympha'nın boynuna doğru ilerliyordu. Boynunu emince Nympha ertesi güne moraracağını düşündü fakat şu an daha önemli işleri vardı.

"Y-yatak..." Dedi Nympha nefes almaya çalışarak.
Cedric hemen onu yavaşça yatağa bıraktı ve üstüne çıktı. Cedric'in ona doğru gelmesi o kadar çekiciydi ki Nympha ağzı açık bir şekilde onu izliyordu.

Cedric'in elleri Nympha'nın göğüslerini bulunca Nympha inledi. İkisi de aşırı zevk alıyordu. Cedric Nympha'nın göğüslerine öpücükler bıraktıktan sonra oradan aşağıya indi.

Karnına öpücükler bırakıyordu ve Nympha altta kıvranıyordu. Bir süre sonra Cedric durdu ve Nympha'nın yüzüne baktı.

"Nympha, aşkım, eğer dur demezsen durmam.
"Ced, devam edelim."
Artık her şey için çok geçti. İkisinin de elleri iç çamaşırlarına geldi. Şu an ikisi de çırılçıplaktı.

Nympha, utanarak Cedric'e baktı.
"Utanma benden Nympha." Dedi Cedric ve Nympha'dan onay istemek için yüzüne baktı. Nympha kafa salladı.

"Acırsa söyle. Tamam mı?" Dedi Cedric çok düşünceli bir şekilde.
Nympha onayladı.

Nympha'nın aralık dudakları o kadar çekici geliyordu ki Cedric dayanamayıp kendini bıraktı. Nympha, içinde doluluk hissedince şaşırdı ve çığlık attı. Böyle bir şey beklemiyordu.

İkisi de kendinden geçmişti. Nympha, Cedric içindeyken Cedric'in saçlarıyla oynuyordu ve kendine daha çok bastırıyordu.

Uzun bir süre sonra ayrıldılar ve Cedric kendini Nympha'nın yanına bıraktı.
"Bu, çok güzeldi." Dedi Cedric nefes nefese.
"Evet, öyleydi." Dedi Nympha ve Cedric'e döndü.

Cedric Nympha'yı kendine çekip onu göğsüne yatırdı. İkisi de çok yorulmuştu. Birbirlerine sarıldılar. Üstlerine pikeyi çektiler ve kendilerini uykunun güzel kollarına bıraktılar.
İkisi de çok mutluydu.

Nympha ilk deneyimini Cedric ile yaşadığı için kendini çok mutlu ve şanslı hissediyordu. Cedric'e güveniyordu. Cedric onun için çok değerliydi.

Nympha sabah Cedric'in saçlarıyla oynamasıyla uyandı.
"Günaydın." Dedi Cedric gülümseyerek.
"Günaydın." Dedi Nympha ve gülümsedi.

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin