Nympha gözlerini odasında açtı. Neler olduğunu anlamamıştı. En son maçtaydı. Sonra Ölüm Yiyenler gelmişti. Sonrasını hatırlamıyordu. Acaba Cedric'e ne olmuştu?
Telaşla yatağından kalkıp annesinin yanına koştu.
"Anne en son neler oldu? Ben maçtaydım ne ara buraya geldim?" Dedi Nympha.
"Ölüm Yiyenler gelmiş. Arthur hepimize haber verdi biz de seni alıp eve getirdik. Çok yorgun olduğun için hemen uyudun." Diye cevapladı Nympha' nın annesi.
"Arkadaşlarım nerede?" Dedi Nympha.
"Onlar da evlerinde merak etme."
"Ben onların yanına gideceğim anne. Sonra görüşürüz."Nympha hemen Ron'un evine gitti. En kalabalık aile onundu sonuçta ayrıca genelde onlarda buluşurlardı. Diğer arkadaşlarının da orda olduğuna emindi. Hızla kapıyı çaldı. Kapıyı Ron'un annesi Molly açtı.
"Hoş geldin Nympha." Diye gülümseyerek karşıladı.
"Merhaba Molly teyze. Herkes içerde mi?"
"Evet hadi gir."
Nympha hemen içeri girip arkadaşlarını aradı.
"Yukardalar." Dedi Molly.
Nympha koşarak yukarı çıktı. Hızla kapalı olan odayı açtı ve arkadaşlarına sarıldı.
"Sizi çok merak ettim." Dedi Nympha.
"Biz de seni. Neyse ki hepimiz iyiyiz." Dedi Hermonie.
Ayrıldıktan sonra Nympha'nın aklına Cedric geldi.
"Cedric nerede?"
"Evine mi gideceksin?" Dedi Ron gülerek.
"Hayır tabii ki. Sadece o da arkadaşımız ve onu da merak ettim." Dedi Nympha utanarak.
"Babası onu götürdü. İyidir herhalde." Dedi Hermonie.Nympha aldığı cevap ile rahatladı. Bir an için içini kötü şeyler kaplamıştı.
"Bu Ölüm Yiyenler neden geldi?" Dedi Nympha.
"Annemler onu konuşuyor. Ama sanırım "Adını bilirsin sen" geri döndü ve hedefi Harry." Dedi Ron.
"Hedefi her zaman Harry zaten." Dedi Nympha şaşırmamış bir şekilde.••••
Okul sonunda tekrar başlıyordu. Nympha çok heyecanlıydı. Okulu gerçekten çok seviyordu ve açılmasını dört gözle bekliyordu. Ailesiyle vedalaştıktan sonra perona gitti. Arkadaşlarını göremeyince direkt trene bindi. Her zaman oturdukları yere gitti. Şansına arkadaşları oradaydı."Nerelerdeydiniz siz? Beni beklemeden oturmuşsunuz. Küstüm ama." Dedi Nympha dalga geçerek.
"Ben bekleyelim dedim ama Harry sesler duydu. Uzaklaşmak için trene bindik." Dedi Hermonie.
"Ne?! Hala duyuyor musun?" Dedi Nympha.
"Sen gelince durdu." Diye karşılık verdi Harry.
••••
Nympha, Gryffindor masasına oturunca Cedric ile göz göze geldi. Cedric gözlerini kaçırınca Nympha onu incelemeye başladı. Onu son gördüğü güne göre çok daha yakışıklaşmıştı. En sonunda Dumbledor'un sesiyle kendine geldi."Herkese tekrar merhaba! Herkes binalarına yerleştiğine göre artık konuşmama başlayabilirim. Bu sene okulumuzda değişik bir şey başlayacak. Eğer talep olursa diğer senelerde de devam ettirmeyi düşünüyoruz. Sürpriz şeyin ne olduğunu söylemeden önce o şeyle alakalı kişiyi çağırmak istiyorum. Bayan Rachel!
Mor saçlı bir kadın Dumbledor'un yanına geçti. Çok değişik bir tarzı vardı. Sanki Hogwarst'a pek uygun değil gibiydi. Ama Nympha dış görünüşünü önemsememeye karar verdi. Kadın, gülümseyip konuşmaya başladı.
"Merhaba çocuklar. Ben Rachel Soft. Benim neden burda olduğumu merak ettiğinizi biliyorum. Ve merakınız uzun sürmesin diye hemen söyleyeceğim. Ben dans hocasıyım. Ve bu sene okulunuz bir dans grubu kurmaya karar verdi. Bu grubun asıl amacı Quidditch takımlarına tezahürat yapmak. Grupta olmak istiyorsanız yarın seçimler var. Oraya katılabilirsiniz."
Nympha'ya bu ponpon kızlık çok garip geldi. Acaba katılsa seçilir miydi? Quidditch takımında değildi okulda zaten uğraşacak pek bir ilgi alanı yoktu. O yüzden bu Nympha için güzel bir fırsat olabilirdi.
"Bayan Rachel'a teşekkür ediyorum. Daha fazla söyleyeceğim bir şey yok. Ayrıca eminim hepiniz açlıktan ölüyorsunuz. O yüzden yiyebilirsiniz." Dedi Dumbledor.
Herkes yemeğe başladı.
"Nympha sen ponpon kızlık grubuna katılacak mısın?" Dedi Hermonie.
"Hayır. Nerden çıktı bu?"
"Dans hocası anlatırken gözlerin parlıyordu."
"Bilmiyorum. Sadece güzel gelmişti."
"Bence katılmalısın." Dedi Hermonie.
"Sen katılırsan katılabilirim." Dedi Nympha.
"Sen ciddi misin? Ben asla dans edemem."
"Çok da güzel edersin. Sadece denemen lazım. Lütfennnnnn."
"Peki tamam katılırım."
"Yeey! Bakalım yarın nasıl olacak?" Dedi Nympha.
_Ertesi Gün_
"Evet Nympha, hazır mısın bakalım?" Dedi Hermonie neşeyle.
Nedensiz bir şekilde arkadaşının bu takımda olmasını çok istiyordu. Bir dakika aslında nedenliydi. Ponpon kız olursa Cedric onu Quidditch oynarken görebilecekti. Bu yüzden Nympha'nın kesinlikle seçilmesi gerekiyordu.Seçmeler Quidditch sahasında olacaktı. Hemen oraya gittiler. Nympha bu kadar çok kişinin olacağını hiç düşünmemişti. Beklediğinden çok daha fazla kişi vardı. Kısa bir süre sonra dans öğretmeni geldi.
"Merhaba çocuklar. Hemen başlayalım bence çünkü çok fazla kişi var. Yapacağınız çok basit. Sadece aklınızdan kısa bir koreografi yapacaksınız ve dans edeceksiniz. Kafanıza göre takılın. Ona göre sizi takıma alacağım. En sonunda ise takım kaptanını seçeceğim. Anlaşıldı mı?"
Herkes onayladıktan sonra Profesör Rachel yerleşti ve sıraya göre herkes dans etmeye başladı. Herkes dans ettikten sonra sıra Nympha'ya gelmişti. Bazı kişiler çok güzel dans etmişti bazıları ise cidden kötüydü. Nympha kötü yaparsa tek kendisi olmayacağını düşünerek rahatladı. Dans etmek için ortaya geçerken gözü türbine takıldı. Gözlerini oraya diktiğinde Cedric ve arkadaşlarının oturduğunu gördü. Kalbinin atışı hızlanmaya başladı. Cedric onu izlerken dans edemezdi. Çok heyecanlanmıştı.
"Nympha, dans edecek misin?" Dedi Profesör Rachel.
Nympha kendini toparlamaya çalıştı. Derin bir nefes alarak önceden hazırladığı dansını yaptı. Dans ederken hep Cedric'e baktı. İkisi de birbirlerine bakıyordu. Gözlerini ayırmadan. Bitirdiğinde Cedric'in arkadaşlarından biri bir şeyler söyledi. Be hep birlikte güldüler. Nympha çok bozulmuştu. Neye gülmüşlerdi ki?"Çok güzeldi Nympha. Sıradaki Hermonie." Dedi Profesör Rachel.
Hermonie kendinden emin bir şekilde dans etti. Aslında dürüst olmak gerekirse pek iyi değildi. Ama Nympha arkadaşını ne olursa olsun her zaman desteklerdi."Kararımı verdim. Lütfen seçilemeyenler üzülmesin. Sadece takımda en iyilerin olmasını istiyorum o yüzden bazılarını elemek zorunda kaldım. Her sene takımdaki kişiler değişecek. Gitmek isteyenlerle, mezun olanlarla veya artık güzel dans edemeyenlerle. O yüzden canınızı sıkmayın çok çalışırsanız seneye girebilirsiniz. Ayrıca 12 kişi seçeceğim için gerçekten zor oldu. Neyse şimdi gelelim takımdakilere. Seçilenler: ......... Nympha, Hermonie.
Nympha kendi adını duyunca gerçekten çok şaşırmıştı. Hiç beklemiyordu. Diğerlerinin kim olduğunu duymamıştı bile. Ama seçildiği için çok mutluydu. Gözleri istemsizce Cedric'e kaydı. Cedric gülümseyerek ona bakıyordu. Nympha kıpkırmızı oldu. O seçildiği için mutlu mu olmuştu?
"Seçildik Nympha! Başardık." Diye bağırdı Hermonie.
"Evet!"
"Şimdi takım kaptanını açıklıyorum: Nympha!"
Hermonie çığlık attı. Ve hızla Nympha'yı sardı. Birbirlerine sarılarak zıpladılar."Tebrik ederim Nympha. Artık her şeyi sen yöneteceksin. Bütün koreografileri sen ayarlayacaksın. Bu takımın her şeyi senden sorulacak. Tamam mı?"
"Evet."Nympha ile Hermonie sahadan giderken bir ses duyuldu.
"Nympha!"
Nympha hızla arkasını döndü. Karşısında Cedric'i görmeyi beklemiyordu.
"Eee ben gidiyorum." Dedi Hermonie.
"Efendim Cedric?"
"Şey takıma seçildiğin için ve takım kaptanı olduğun için tebrik etmek istedim." Dedi Cedric utanarak.
"Eee teşekkür ederim. Sen... neden geldin?" Nympha sonunda aklını kurcalayan soruyu sorabilmişti.
"Sadece kimlerin seçileceğini merak ettim."
"Anladım. Sonra görüşürüz o zaman."
"Tamam hoşça kal."Nympha hızla Cedric'in yanından uzaklaştı. Yüzü kıpkırmızıydı.
Selam. Bölümü beğendiniz mi? Böyle bir şey ekleyeyim dedim. Bence çok değişik ve güzel oldu. Sizce nasıl olmuş? Yorumlarınızı bekliyorum. Sizi seviyorum.❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.