"Hadi ama Zayn! Söylemek zorundasın." Dedi Nympha.
"Yemekte söyleyeceğim. Söz." Dedi Zayn.
"Ya ben o kadar bekleyeme-Nympha'nın cümlesi arkadan onu Cedric'in sarmasıyla bölündü. Cedric'e döndü ve ve o da sarıldı.
"Neyi bekleyemiyorsun?" Dedi Cedric.
"Zayn'in söyleyeceği çok önemli bir şey varmış ama yemeğe kadar söylemiyor."
"Zayn?""Olmaz! Yemekte söyleyeceğim. Sabredin biraz." Dedi Zayn ve gitti.
Cedric Nympha'nın yanağına sulu bir öpücük kondurdu."Biraz gezmek ister misin?" Dedi Cedric.
"Şimdi ders başlıyor. Sonra gezeriz." Dedi Nympha.
"Hadi ama ders benden daha mı önemli?" Dedi Cedric."Derse gitmezsem Snape beni öldürür. Sen yokken de onun derslerine girmedim zaten."
"Bir kere daha girmesen bir şey olmaz. Hem ben sana anlatırım. Benden daha iyi anladığını söylemiştin.""Evet ama... senin için hava hoş tabii. Hepsini biliyorsun. Zaten bütün okulun gözde öğrencisisin."
"Sen de öylesin. Hadi Nympha!"
"Of, peki." Dedi Nympha.Cedric hızla Nympha'nın elini tuttu ve koşmaya başladılar. Okuldan çıkıp uzaklaştılar.
"Cedric nereye gidiyoruz?! Okulun içinde olacağız sanıyordum."
"Bekle ve gör."Kimsenin olmadığı bir yere geldiklerinde Cedric durdu. İkisi de çok yorulmuştu ama gidecekleri yer burası değildi.
"Cedric burası neresi?" Dedi Nympha şaşkınca.
Etrafta hiçbir şey yoktu.
"Elimi tut." Dedi Cedric ve elini uzattı.Nympha Cedric'in elini tutunca çok garip ve korkunç bir yere geldiler. Nympha Cedric'in elini bırakmayarak daha da sıkı tuttu.
"Cedric nereye geldik böyle?!" Dedi Nympha korkuyla.
"Yanlış bir yere geldik. Amacım seni buraya getirmek değildi." Dedi Cedric telaşla."Hey siz! Yapmadığınıza göre buraya ait değilsiniz! Siz de kimsiniz?!" Dedi korkunç yüzlü bir adam ve Cedric ile Nympha'nın yanına geldi.
Cedric hızla etrafına baktı.
"Ne iş-
Cedric hızla Nympha'yı kalçalarından tutarak havaya kaldırdı ve onu öpmeye başladı. O kadar sert öpüyordu ki Nympha'nın canı acıyordu."Güzel. Böldüğüm için özür dilerim." Dedi adam ve yüzünde pis bir sırıtışla gitti.
"Ced- Cedric! Canım...acıyor! Bırak beni!" Dedi Nympha sinirle.Cedric hızla Nymph'yı bıraktı.
"Neden böyle bir şey yaptın?!" Dedi Nympha sinirle.
"Etrafına bak." Dedi Cedric.Nympha etrafına bakınca herkesin yiyiştiğini gördü. Korkuyla Cedric'e baktı.
"Eğer yapmasaydım kim bilir adam bize ne yapardı. Hadi hemen buradan gidelim." Dedi Cedric ve hızla Nympha'nın elini tuttu.Geldikleri yere geri cisimlendiler.
"Harika gezinti (!) için teşekkür ederim. Dersleri ekmeme bayağı değdi." Dedi Nympha ve gözlerini döndürdü."Sinirlenince çok çekici oluyorsun." Dedi Cedric sırıtarak.
Nympha güldü.
"O zaman hep sinirleneyim."
"Yok, almayayım. Mutlu Nympha'yı daha çok seviyorum." Dedi Cedric.Birlikte çimlere oturdular.
"Nympha?"
"Efendim?" Dedi Nympha ve Cedric'e döndü.
"Adını hiç beğenmiyorum."Nympha şaşkınca Cedric'e baktı. Açıkça söylemek gerekirse biraz bozulmuştu. Hatta bayağı bozulmuştu. Cedric niye durduk yere böyle bir şey demişti ki?
"Neden?" Dedi Nympha sertçe.
"Özellikle soyadını." Dedi Cedric daha da ileri giderek.
"Neden?!" Dedi Nympha daha sertçe."Soyadını değiştirmelisin."
"Neye değiştireyim?" Dedi Nympha sinirle.
"Diggory'ye." Dedi Cedric sırıtarak.
Nympha da güldü. Böyle bir şey beklemiyordu. Direkt savunmaya geçecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.