Cedric hızla yatağından kalktı. Her şey eski haline dönmüştü. Louis'in yaptığı davranıştan dolayı maçı Hufflepuff kazanmış sayılmıştı. Zayn'de bu duruma çok memnun olmuştu.
Cedric yüzünü yıkayıp üstünü değiştirdi. O sırada Zayn uyandı.
"Günaydın."
"Günaydın. Bugün ne kadar güzel bir gün değil mi?" Dedi Cedric.
"Yani her zamanki gibi normal bir gün. Ama hava falan güzel. Haklısın." Dedi Zayn umursamazca ve yatağından kalktı.Kahvaltıya indiklerinde Cedric Nympha'dan bir tepki bekledi ama Nympha her zamanki gibi yerine oturup kahvaltısını yapmaya başladı.
"Bugün ne yapacağız?" Dedi Cedric.
"Hiçbir şey. Niye bir şey yapalım ki?" Dedi Nympha şaşkınca.
"Haklısın." Dedi Cedric dudaklarını büzerek.Cedric dışında herkes çok mutluydu. Cedric kimseyle konuşmuyor, zorla kahvaltısını yapıyordu. Birden bulunduğu ortamdan sıkılıp yerinden kalktı.
"Size afiyet olsun." Dedi Cedric ve gitti.
"Sana da." Dedi diğerleri umursamazca."Cedric'e üzüldüm. Hayal kırıklığına uğradı." Dedi Nympha.
"Bu planı sen yaptın Nympha." Dedi Zayn.
"Evet ama bu kadar üzüleceğini tahmin etmemiştim." Dedi Nympha.
"Dersler bittikten sonra asıl sürpriz başlayacak. O zaman mutlu olur. Merak etme." Dedi Hermione.Cedric bütün gün boyunca donuk ve mutsuzdu. Etrafta ruh gibi geziyordu. Akşam yemeklerini yerken birden Cedric'in önüne bir paket düştü.
"Cedric o ne?" Dedi Nympha heyecanla.
"Bilmiyorum. Babamdan ve annemden gelmiş!" Dedi Cedric ve hızla paketi açtı.
"Bu da ne böyle?!" Dedi Cedric ve paketin içindeki mektubu okumaya başladı:Sevgili oğlum,
Umarım hediyeni beğenmişsindir. Bu bir gitar. En azından Muggle dünyasında öyle deniyor. Senin sesinin çok güzel olduğunu başından beri annenle söylüyorduk. Bu yeteneğini ortaya çıkarma vakti geldi. Yaz tatiline kadar nasıl çalınacağım öğrenip şarkı yazacağına eminim. Doğum günün kutlu olsun. Annen de ben de seni çok seviyoruz."En azından babam ve annem doğum günümü unutmamış." Dedi Cedric gülümseyerek.
"İnanamıyorum. Bugün senin doğum günün müydü?!" Dedi Nympha.
"Evet, neyse sorun değil. Unutmanız normal." Dedi Cedric.
"Cedric tabii ki sorun! Ben nasıl bir sevgiliyim böyle? Kendime inanamıyorum." Dedi Nympha.
"Hey sorun değil. Dert etme." Dedi Cedric ve Nympha'nın yanağını öptü."Sesinin güzel olduğunu bir tek ben fark etmemişim. Annen ve baban da biliyormuş. Sana çok güzel bir hediye almışlar." Dedi Nympha.
"Evet, yaz tatiline kadar öğreneceğim. Sonra da çalacağım." Dedi Cedric.Yemek bittikten sonra herkes odalarına dağıldı.
"Zayn gelmiyor musun?" Dedi Cedric.
"Yok, sen git. Ben Profesör Snape'e bir şey soracağım." Dedi Zayn ve hızla oradan uzaklaştı.
Cedric umursamadan odasına gitti ve gitarını incelemeye başladı. Birden odasının kapısı tıklatıldı.Cedric kapıyı açtı ve kapıda kimse olmadığını görünce şaşkınca yere baktı. Yerde bir not vardı.
Beni ağlarken bulduğun yere gel.
Cedric hızla kızlar tuvaletine gitti. Çok heyecanlanmıştı. Sonunda ne olacaktı?Kızlar tuvaletindeki notu eline aldı.
Güzel buldun. Şimdi beni gördüğünde delirdiğin yere git.
Cedric Quidditch sahasına gitti ve yerden notu aldı.
Snape'in saçını mor yaptığım yere git.
Cedric nefes nefese yemek salonuna gitti ve notu okudu.Hızlısın. Benden özür dilemek için beni götürdüğün yere git.
Cedric biraz soluklandıktan sonra astronomi kulesine gitti.
Biliyorum seni çok yordum ama az kaldı. Seninle duşun altında ıslandığımız yere git.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.