Bölüm 49 (Smutumsu)

2K 39 61
                                    

Cedric ile Zayn böcek şeklinde arkadaşlarının yanlarına geldiler.
"Of nerede kaldı bunlar?!" Dedi Nympha.
Birden Cedric ile Zayn insan haline dönüştü.
"Buradayız." Diye bağırdı Zayn.
Nympha bir anda Zayn'in sesini duyunca çığlık attı.
"Siz ne ara geldiniz?" Dedi Hermione.
"Uzun hikaye. Eee şimdi ne yapıyoruz?" Dedi Cedric.

"Bence ateş yakalım. Böyle karanlıkta birbirimizi bile zar zor görüyoruz." Dedi Harry.
Herkes onayladı.
"Gruplara ayrılalım o zaman. Odun toplamak daha hızlı olur." Dedi Ron.
"Tamam. Ron biz seninle gidelim. Nympha ile Cedric, Harry ile de Zayn gitsin. Biraz topladıktan sonra herkes buraya geri gelsin." Dedi Hermione ve gruplar halinde ayrıldılar.

Cedric ile Nympha o günden beri doğru düzgün konuşmamışlardı. Ve Nympha Cedric'in yanında biraz gerilmeye başlamıştı. Hiç konuşmadan yürüyorlardı. Sonra Nympha dayanamadı ve Cedric'e döndü.
"Cedric. O günden sonra hiç konuşamadık." Dedi Nympha çekinerek.
"Hangi gün?" Dedi Cedric şaşkınca.

"O gün işte! Hani Zayn'in geldiği gün." Dedi Nympha telaşla.
"Hee evet." Dedi Cedric gülerek.
"Şey... eğer Zayn gelmeseydi ona devam edecek miydik?" Diye sordu Nympha masumca.
Cedric bir süre duraksadı. Sonra birden Nympha'ya döndü ve Nympha'yı hızla ağaç ile kendi arasına aldı.

Nympha şaşkınca Cedric'e bakıyordu.
"Şimdi devam etmek ister misin?" Diye sordu.
Cedric'in yüzüne ay ışığı vuruyordu ve itiraf etmek gerekirse gerçekten çok harika gözüküyordu. Nympha ne diyeceğini bilemedi.
"Cedric şu an olmaz. Odun toplamalıyız."
"Odunu boş ver!"

Cedric Nympha'ya daha da yaklaştı. Bu sefer aralarında neredeyse hiç mesafe yoktu. Nefesleri birbirlerinin yüzüne geliyordu. İkisinin de kalbi yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. İkisinden birisi konuşsa dudakları birbirine deyecekti. Ve bunu Cedric yaptı:

"Çok güzelsin." Dedi Cedric fısıltıyla.
Cedric'in konuşmasıyla dudakları birbirine deymişti.
"Sen de çok yakışıklısın. Her zaman olduğun gibi." Dedi Nympha ve dudakları tekrar birbirine deydi.
İkisi de birbirine gülümsedi.

"Artık gitmeliyiz." Dedi Nympha.
"Biraz daha böyle kalalım. Nolur." Dedi Cedric kendinden geçmişçesine.
Her konuştuklarında dudakları birbirine deyiyordu ve ikisi de bu durumdan memnundu.

Birden gelen cesaretle Nympha Cedric'in tişörtünü çıkarttı. Cedric şaşkınca Nympha'ya baktı. Sonra da edepsizce gülümsedi. Nympha elini Cedric'in karın kaslarına götürdü. Çok yavaş dokunuyordu ve bu Cedric için ömür gibiydi.

Cedric hızla Nympha'nın belini kavradı ve kendine çekip onu öpmeye başladı. Nympha hemen Cedric'in kucağına çıktı ve öpüşmeye devam ettiler. Cedric kendine hakim olamayarak Nympha'nın tişörtünü çıkarttı. Tam Nympha'nın boynuna öpücükler konduracakken arkadan bir ses duyuldu:

"Siz ne yapıyorsunuz burada?!" Diye kükredi gür bir ses.
Cedric Nympha'yı hızla yere indirdi ve Nympha hemen yerdeki tişörtünü giydi. İkisi de karşılarında Snape'i görmeyi beklemiyordu. Nympha utancından kıpkırmızı olmuştu. Ne yapacağını bilmiyordu. Snape onları iş üstünde yakalamıştı. Daha ne kadar kötü bir şey olabilirdi?!

"Gece yarısı ormanda bunları yapıyorsunuz demek! Bu yaptığınız çok ayıp bir şey. Bayan Soltur sizden beklerdim ama Bay Diggory, size hiç yakıştıramadım!" Diye kükredi Snape.
Nympha çok sinirlenmişti.
"Yanınızda başka biri var mı?"
Nympha ile Cedric birbirlerine baktılar. Arkadaşlarını da ateşe atamazlardı.
"Hayır, Efendim." Dedi Cedric.

"Tamam. Benimle gelin!" Dedi Snape sertçe.
"Ne?!" Diye bağırdı Nympha.
"Bu yaptığınız kurallara aykırı! Farkında değilsiniz sanırım Bayan Soltur. Bir şeylerin farkına varsanız iyi edersiniz!" Dedi Snape.
Nympha gözlerini döndürdü.
"Ayrıca Bay Diggory lütfen üstünüze bir şey giyin!"

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin