Nympha gözyaşlarına boğularak koşmaya başladı. Cedric de arkasından koştu ve hızla Nympha'yı kendine çevirdi. Gözlerini Nympha'nın gözlerine kilitledi.
"Dokunma bana!" Diye bağırdı Nympha ve elini çekmeye çalıştı.
Ama başaramadı. Cedric Nympha'yı sımsıkı tutuyordu."Bırak beni! Seninle konuşmak istemiyorum! Sen iki yüzlü, bencil, kalpsiz birisin Cedric Diggory!"
"Nympha izin ver açıklayayım. Lütfen."
"Ne açıklayacaksın?! Açıklayacak neyin var?! Cho'yu elde etmenin, Cho'yu öpmenin nasıl bir şey olduğunu mu söyleyeceksin? Sana güvenmiştim! Sana gözüm kapalı güvendim Cedric! Ve sen bunu hiçe saydın.""Nympha nasıl göründüğünü biliyorum. Şu an aşırı sarhoşum. Ne yaptığımın farkında bile değilim. Lütfen yarın konuşalım. Sen de şu an çok sinirlisin. Düzgün düşünemiyorsun."
"Ben mi düzgün düşünemiyorum?! Sen kendine bak! İğrençsin. Leş gibi kokuyorsun ve insanları kullanıp atıyorsun! Oysa ben seni affetmeye gelmiştim. Hatanın farkında olduğunu sanmıştım. Ama yanılmışım. Bitti Cedric! Sana ve Cho'ya toksik ilişkinizde mutluluklar diliyorum."
Nympha elini çekmeye çalıştı ama yine başaramadı.
"Eğer beni bırakmazsan sana büyü yaparım."
"Yap. Umrumda bile değil. İstersen öldür. Sensiz yaşamak istemiyorum.""Hemen bırak beni yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim!"
Cedric hiçbir şey demeden Nympha'nın kolunu daha da sıkı tuttu."Peki, sen istedin." Dedi Nympha ve cebinden asasını çıkarıp Cedric'e doğrulttu.
"Sectumsempra!"
Kişiyi kesip derin bir yara açar. Tedavisi hemen uygulanmazsa kişi kan kaybından ölebilir.Cedric birden yere yığıldı ve üstünde kanlar oluştu. Her tarafı kan kapladı. Nympha ne yapacağını şaşırdı. Ne yapmıştı böyle?! Böyle bir büyü bile bilmiyordu. Bir anda ağzından böyle bir şey çıkmıştı ve şu an Cedric yerde kanlar içinde yatıyordu.
Cedric acıyla inliyordu. Nympha hemen yere eğildi.
"Cedric! Cedric benimle kal! Çok özür dilerim. Cedric beni bırakma!" Dedi Nympha delice."Cho! Cho!" Diye bağırdı Nympha.
Birden Cho geldi. Yerde yatan Cedric'i görünce Nympha'nın yanına eğildi.
"Sen Cedric'i mi öldürdün?! S-sen bir katilsin!" Diye bağırdı Cho dudağı titreyerek."Saçmalama! Hâlâ yaşıyor. Onu öldürmedim. Ne yaptığımı bilmiyorum. Lütfen profesörlerden birini çağırır mısın? Çabuk ol!"
"Bunu neden yapayım?" Dedi Cho umursamazca.
"Cedric için! Cedric için yanıp tutuşuyordun. Şimdi ne değişti?!"
"Eh, kanlar içindeyken eskisi kadar yakışıklı değil, değil mi?""Ne diyorsun sen?! Cho Cedric ölüyor! Cedric'i ölüme mi terk ediyorsun?!" Dedi Nympha şaşkınca.
"Ah ben değil, sen ediyorsun. Sonuçta onu bu hâle sen getirdin. Ben değil. Ben onunla hoş bir zaman geçiriyordum. Ve benimle gayet mutluydu. Sen gelene kadar... Görmüyor musun Nympha?! Siz ikiniz birbiriniz için yaratılmamışsınız! Kendine başka biri bulmalısın. İkiniz de birbirinize zarar veriyorsunuz. Şahsen hayatımda hiç sevgilisini öldüren biri görmedim."
"Ben onu öldürmedim!" Diye bağırdı Nympha ve koşmaya başladı.
Hızla okula gitti. Profesör Snape'i görür görmez ona her şeyi anlattı ve onu ormana götürdü. Geldiklerinde Cho ortadan kaybolmuştu.Snape hızla Cedric'i tedavi etti ve revire götürdü.
"Bayan Soltur olanları anlatacak mısınız?" Dedi Dumbledore.
Nympha her şeyi anlattı ve etrafındaki profesörlere baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.