"Ben de okula bakmak istiyorum. Burada boş boş duramam." Dedi Nympha.
"Tamam, gidelim." Dedi Cedric.
Cedric sınıf başkanı olduğu için grupları o götürüyordu. Sonunda Snape gitmişti yerine Mcgonagall gelmişti.
"Profesör Mcgonagall tuvalete gitmek istiyorlar." Dedi Cedric.
"Tamam çabuk olun!"
Nympha gülümsedi ve hızla oradan çıktılar.
"Sırlar odasını bulmamız lazım." Dedi Harry.
"Önce ne olduğunu öğrenmeliyiz." Dedi Hermione.
Kütüphaneye geldiler. Hepsi eline bir tane kitap aldı ve okumaya başladı. Sırlar odasının ne olduğunu bulmak zorundaydılar.
"Yeraltında bulunan Sırlar Odası, Salazar Slytherin tarafından diğer Hogwarts kurucusu üç arkadaşından habersiz yapılmıştır. Yüzyıllar boyunca Oda'nın mit olduğuna inanıldı fakat varlığına dair söylentilerin o kadar uzun süre devam etmesi, Slytherin'in bunun hakkında konuştuğunu ve birilerinin ona inandığı veya Oda'ya girmelerine izin verildiği düşüncesini ortaya koyuyor." Diye okudu Hermione.
"Yani Oda gerçekten var mı?" Dedi Nympha.
"Öyle gözüküyor." Dedi Harry.
"Artık gitmemiz lazım. Biri görürse başımız çok büyük bir derde girer. Önce tuvalete gidelim sonra da gidelim." Dedi Cedric.Tuvalete gittiler. Cedric ve Nympha'nın tuvaleti olmadığı için dışarıda beklemeye karar verdiler.
"Cedric sence güvende miyiz?"
"Evet. Korkulacak bir şey yok. Ben her zaman seni koruyacağım. Asla yanında ayrılmayacağım."
Nympha ağlamaya başladı. Neden ağlıyordu bilmiyordu. Yaşadıkları çok ağır gelmeye başlamıştı. Gerçekten korkuyordu. Evi olarak gördüğü yer artık güvenli değildi.
"Cedric çok korkuyorum."
"Şşt ağlama. Ben buradayım. Ve her zaman burada olacağım. Korkacak hiçbir şey yok. Sen tanıdığım en iyi büyücüsün. Ayrıca sen Gryffindorsun! Sen korkak değilsin. Bunca şeyin üstünden geldin bunun da üstesinden geleceksin."
Cedric Nympha'nın gözyaşlarını sildi. Nympha gülümserken Harry ile Ron geldi.
"Hermione nerede?" Dedi Nympha.
"Bilmiyoruz daha gelmedi mi?" Dedi Ron.
Nympha endişelenmeye başlamıştı. Hermione asla bu kadar geç kalmazdı.
"Ben bir bakayım." Dedi Nympha ve eline asasını alıp yavaşça tuvalete girdi.
"Hermione? Orada mısın? İyi misin? Hermione?"
Nympha korkak adımlarla ilerliyordu. Gördüğü şey ile hiç olmadığı kadar yüksek sesle bağırdı.
"Hermione!"
Harry, Ron ve Cedric koşarak geldi. Hermione taşlaşmıştı! Nympha hemen Hermione'nin yanına gidip ağlamaya başladı. En yakın arkadaşı taşlaşmıştı. Nympha ağlarken yanına Cedric geldi. Nympha ona sarılıp ağlıyordu. Cedric Nympha'nın saçlarını okşuyordu."Hermione'yi götürmeliyiz." Dedi Harry.
Nympha kendine gelip ayağa kalktı. Hermione'yi ortak salona taşıdılar.
"Aman tanrım Bayan Granger'a ne oldu böyle?!" Dedi telaşla Mcgonagall.
"Ben tuvalete girmemiştim o yüzden ne olduğunu bilmiyorum. Uzun süre gelmeyince içeri girdim ve Hermione'yi o halde buldum." Dedi Nympha ağlamaklı bir sesle.
"Tamam biz onu eski haline getireceğiz. Lütfen ağlamayın Bayan Soltur. Arkadaşınız iyileşecek."
Hermione'yi revire götürdüler.
Nympha, Cedric, Harry ve Ron uyku tulumlarında yatıyorlardı.
"Sırlar Odası'nı bulup Hermione'yi kurtarmamız lazım!" Dedi Nympha fısıltıyla.
"Bugün akşam herkes uyuduğunda kütüphaneye gidip araştıralım." Dedi Harry.Akşam olduğunda Nympha Cedric ile kaş göz işaretleriyle anlaştı ve ayağa kalktı. Plan işe yararsa güzeldi. Nympha Snape'den tuvalet izni alırken onu oyalayacaktı. O sırada Harry, Ron ve Cedric görünmezlik peleriniyle gideceklerdi.
"Profesör Snape tuvalete giderebilir miyim?"
"Bu saatte koridorda dolaşmanız yasak Bayan Soltur. Yatağınıza dönün!"
"Ama çok acil. Kızsal durum."
Snape derin bir nefes aldı.
"Peki tamam. Şu an herkes uyuduğu için yanına sınıf başkanı gelmeyecek. Senin için bir sorun olur mu?"
"Hayır olmaz. Sadece tuvalete gideceğim zaten. Hemen gelirim."
Nympha hemen kütüphaneye gitti.
"Cedric? Harry? Ron? Neredesiniz? Korkuyorum."
Nympha sırtında hissettiği eller ile küçük bir çığlık attı. Onların Cedric, Harry ve Ton olduğunu fark edince rahatladı.
"Siz delirdiniz mi?! Ne kadar korktum biliyor musunuz?"
"Özür dileriz." Dedi Cedric.
"Snape'den kurtulman çok iyiydi." Dedi Ron.
Nympha güldü.
"Biliyorum. Her zaman işe yarayan taktik."
"Neyse hadi kitaplara bakalım." Dedi Harry.
Bayağı uzun süre kitaplara bakmışlardı fakat hiçbir şey bulamamışlardı.
"Bence artık geri dönelim. Zaten hiçbir şey bulamadık." Dedi Nympha.
Diğerleri de onaylayınca kütüphaneden çıktılar. Yolda yine örümcekler ile karşılaştılar.
"Hey bakın! Yine çok garip davranıyorlar." Dedi Nympha.
Harry Ron ve Cedric örümcekleri incelerken Nympha diğer koridora geçti. Başka örümcek var mı diye yerlere bakıyordu. Yerlerde sular vardı. Nympha bu işin iyiye gitmediğini düşünmeden edemedi. Sudan gördüğü bir çift kocaman göz ile olabildiğince yüksek sesle çığlık attı.
"Nympha!" Diye bağırarak koştu Cedric.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.