" Kesinlike senden hoşlanıyor!" Dedi Hermonie bağırarak.
"Saçmalama Hermonie. Duygularım karşılıklı değil. Ayrıca çok bağırıyorsun!" Dedi Nympha.
"Senden hoşlanmıyorsa niye seni izlemeye gelsin? Bildiğin senin için gelmiş."Nympha'nın aklına onu hiç de mutlu etmeyen bir şey gelmişti.
"Cho'da seçildi mi?" Dedi Nympha korkuyla.
Cho ile hiçbir zaman anlaşamazlardı. İlk başlarda Nympha için bir sıkıntı yoktu. Ama Cho Nympha'ya kötü davranınca Nympha'da Cho'nun onu sevmediğini ve hep kötü davranacağını anlamıştı.
"Eee... evet." Dedi Hermonie.
Arkadaşları da Cho'dan nefret ediyordu. Çünkü gerçekten çok sinir bozucu ve kötü kalpli bir kızdı.
"Ne yapacağım ben?! O varsa ben takımdan çıkarım." Dedi Nympha sinirle.
"Ne?! Delirdin mi sen? Asıl onun çıkması lazım. Sen takım kaptanısın! O ise sıradan bir amigo!
"Evet ama onun olmasını istemiyorum."
"Sen takım kaptanısın istediğini yaptırabilirsin. Onu en arkaya at. Eğer sana yine kötü davranırsa Profesör Rachel'dan onu takımdan çıkarmak için izin alırsın." Dedi Hermonie gururlu bir şekilde.Nympha'ya Hermonie'nin söylediği çok mantıklı gelmişti. Sonuçta Profesör Rachel her şeyi Nympha'nın yapacağını söylemişti. Nympha ile Hermonie konuşmalarına devam ederken Nympha ona seslenildiğini duydu.
"Nympha! Her yerde seni arıyorum. Ne yapıyorsun kütüphanede?!" Dedi Profesör Rachel.
"Ders çalışıyorduk." Diye yalan söyledi Nympha.
"Neyse tamam. Benimle gelmen gerekiyor. Takımın formalarını seçeceksin. Çok güzel formalar var. Bakalım hangisini beğeneceksin." Dedi Profesör Rachel.
Nympha, Hermonie ile vedalaştıktan sonra Profesör Rachel ile birlikte formalara bakmaya gitti.Bütün hepsine baktıktan sonra sonunda Nympha seçebildi.
Çok asil ve sadeydi. Ama aynı zamanda da dikkat çekiyordu. Nympha, kostüme gerçekten bayılmıştı.
"Güzel seçim. Seninle çok iyi anlaşacağız gibi görünüyor." Dedi Profesör Rachel.
Nympha gülümseyerek karşılık verdi. Profesör Rachel ona gidebileceğini söylediğinde hızla Hermonie'nin yanına gitti. Nerde olduğunu bilmiyordu.Yolda giderken Hermonie ile karşılaştılar.
"Hermonie! Çok güzel bir kostüm seçtim. Bayılacaksın."
"Senin zevkine güveniyorum."
"Bir de bugün başlamamız gerekiyormuş. Quidditch sahasında yapacakmışız."•••••
"Herkes hazır mı?
"Evet!"
"O zaman başlıyoruz." Dedi Nympha.
Biraz fazla heyecanlıydı.
"Tamam ilk başta yerleri ayarlayalım."
Nympha takımdakileri yerleştirirken arkasından bir gürültü duydu. Erkek gülme sesleri geliyordu. Yavaşça ve sinirli bir şekilde arkasını döndü. Bugün için sahayı onlar almıştı. Başka kimsenin gelmemesi gerekiyordu. Karşısında Hufflepuff Quidditch takımı vardı. Yani içlerinde Cedric de vardı. Ellerinde süpürgeleriyle geliyorlardı. Nympha cesaretini toplayıp yanlarına gitti."Burda Quidditch oynayamazsınız! Bugünlük sahayı biz aldık." Dedi Nympha.
"Bilmem farkında mısın ama sizin bu amigo takımızın çıkmadan önce pazartesi günleri biz burda antreman yapıyorduk. Yani gitmesi gereken sizsiniz ama biz sizi kabul ettik. O yüzden git ve takımına kaptanlık yap." Dedi Nympha'nın tanımadığı üst sınıflardan bir çocuk.
"Peki. Kusura bakmayın." Dedi Nympha.
Dışarıdan sakin gibi görünüyordu ama aslında içinde fırtına kopuyordu.
•••••
Kısa bir süre sonra Nympha'nın istediği gibi bir koreografi ortaya çıkmıştı.
"Bakalım nasıl olmuş. Herkes yerine geçsin."
Nympha müziği açtı. Tabii ki kendini en öne koymuştu. Takım kaptanı olmak onun için harikaydı. Dansa başlamışlardı. Nympha kendini takım kaptanlığına o kadar kaptırmıştı ki Cedric'in varlığını unutmuştu. Sıra Nympha'yı yukarı kaldırmaya gelmişti.
👇🏻Nympha'yı Cho ve onun birkaç arkadaşı tutuyordu. Onları öne koymamak ve onlara pek hareket yaptırmamak için onlara bu görevi vermişti. Nympha'yı yukarı çıkardıktan sonra Nympha bacağını kaldırırken Cho, Nympha'yı tutmayı bıraktı. Diğer kişiler de böyle bir şey beklemedikleri için Nympha dengesini kaybedip düşüyordu. Fakat yere düşmemişti.
Her şey o kadar hızlı olmuştu ki Nympha anlamamıştı. Gözlerini açtığında Cedric'in kucağında olduğunu gördü. Gözlerini kocaman açıp Cedric'e baktı. Süpürgeyle uçuyorlardı. Cedric Nympha'yı düşerken yakalamıştı. Nympha'nın kalbi yerinden çıkacaktı.
"Dostum Snitch'i yakalayacaksın. Nympha'yı değil!" Dedi Hufflepuff takımından biri.
Nympha kıpkırmızı oldu. Cedric Nympha'yı yere indirdi.
"Cho! Neden böyle bir şey yaptın?! Ayağı kırılabilirdi." Diye bağırdı Cedric. Hatta kükredi.
Cho şaşkınca Cedric'e bakıyordu. Cedric'in neden ona öyle bağırdığını anlamamıştı.
"Bilerek yapmadım herhalde Cedric! Elim kaydı sonra Nympha düştü. Nerden bilebilirdim?" Dedi Cho.
"Cho sen neden buradasın?!" Dedi Hermonie.
"Anlamadım?"
"Sen Racenclaw takımında arayıcı değil miydin? Neden şimdi amigoluğa geldin?" Dedi Hermonie.
"Bunun seni ilgilendirdiğini sanmıyorum."
"Eğer bir daha Nympha'yı düşürürsen seni Profesör Rachel'a şikayet ederim. Hatta daha da kötüsü Nympha seni takımdan çıkarır! Tabii bu sadece senin için kötü olur. Senin erkekleri etkileme planın suya düşer. Ama diğer herkesin göz sağlığı için çok güzel olur." Dedi Hermonie.
"Sen ne cüretle benimle böyle konuşursun?!" Dedi Cho.
"Yeter! Bugünlük bu kadar yeter. Haftaya tekrar görüşürüz." Dedi Nympha."Neden Cho'ya bu kadar bağırdın?" Dedi Nympha.
Arkadaşının onu ölesiye koruması çok hoşuna gitmişti ama Hermonie yeni bir düşman kazanmıştı.
"Çünkü seni bildiğin yere attı! Birinin ona haddini bildirmesi gerekiyordu. Onu takımdan çıkar yoksa o kız seni sakat bırakacak." Dedi Hermonie.
"Bilmiyorum korkak gibi onu çıkarırsam olmaz. Ama düşüneceğim.""Nympha!" Dedi Cedric.
Nympha bu sesi artık hep tanıyordu. Hermonie yine biranda ortadan kayboldu.
"Efendim?" Dedi Nympha.
"İyi misin? Bir yerin açıyor mu?"
"Hayır. Ve beni yakaladığın için çok teşekkür ederim. Gerçekten çok sağ ol."
"Rica ederim. Sadece yapmam gerekeni yaptım. Bu arada forma çok yakışmış." Dedi Cedric.
Nympha'nın yanakları yanmaya başladı.
"Teşekkür ederim."
Hiçbir şey söylemeden yürümeye devam etti Nympha. Cedric'ten kaçmak istiyordu. Ama Cedric inatla ona geliyordu. Ne olmuştu da bir anda Cedric Nympha ile bu kadar ilgilenir olmuştu? Nympha, Cedric'in ondan hoşlandığını düşünmüyordu. Sadece tekrar arkadaş olmak istediğini düşünüyordu. Hatasını anlamıştı. Ama ne olursa olsun Nympha her ona iltifat edişinde çok mutlu olup kızarıyordu.
"Şey görüşürüz." Dedi Nympha.
"Hoşça kal!" Dedi Cedric.Nympha yüzünü yıkamak için tuvalete gitti. Kendini toparlamak zorundaydı. Musluğu açtı ve yüzünü yıkadı. Kafasını kaldırıp aynaya baktığında aynadan arkasındaki Cho'yu gördü. Cho'yu yokmuş gibi sayıp peçete alıp yüzünü kuruladı.
"Bugün için özür dilerim Nympha."
"Sorun değil. Ama bir dahakine dikkatli ol lütfen. Cedric olmasaydı gerçekten ayağımı kırabilirdim."
"Haklısın. Aslında bir yandan da iyi oldu. Sevdiğin çocuğun seni kurtarması falan... Tam filmlerdeki gibi. Sen ezik ve içinde saf bir sevgi besleyen masum kız, Cedric ise popüler ve okulun altın çocuğu. Çok klişe." Dedi Cho gülerek.
"Haklısın okuldaki kişilerle çok güzel bir film ortaya çıkar. Sen de herkese sarkıntılık yapan kendini güzel zanneden ama asla öyle olmayan ve herkesin nefret ettiği kötü kızsın."
Cho ağzı açık bir şekilde Nympha'ya bakıyordu.
"Neyse senin cevap bulmanı beklersek dersi kaçıracağım. Sonra görüşürüz." Dedi Nympha.
Ve saçını savurup gitti. İçimde sevinç çığlıkları kopuyordu.Cho'yu hiç sevmiyorum o yüzden burda bayağı kötü yaptım. Seven varsa sorry. Bölümü beğendiniz mi? Devamı nasıl olsun? Yorumlarınızı bekliyorum. Sizi seviyorum.❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.