Bölüm 14

2.3K 115 110
                                    

Balo günü sonunda gelmişti ve Nympha aşırı heyecanlıydı. Elbisesi anlatılamayacak kadar güzeldi. Yerinde duramıyordu. Hermonie ise onun bu hallerine gülüyordu.
"Tamam sakin ol. Balo öncesi düşeceksin şimdi."
"Hermonie sakin olamam. Cedric ile sevgiliyiz ve baloya onunla gideceğim! Nasıl sakin olabilirim?! Ya dans ederken ayağına basarsam?"
"Öyle bir şey olmayacak. Neyse hadi artık hazırlanalım."
Nympha onayladıktan sonra hazırlanmaya başladılar.

Salona geldiklerinde bütün gözler onlara dönmüştü. Cedric Nympha'ya büyülenmiş gibi bakıyordu. Nympha ona gülümseyince Cedric'de karşılık verdi.

(Nympha'nın elbisesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Nympha'nın elbisesi. Hayalimdeki böyle değildi ama bunu bulmak için çok uğraştım umarım beğenmişsinizdir.)

Nympha Cedric'in yanına geldiğinde Cedric elini uzattı ve Nympha hemen ellerini birleştirdi.
"Çok güzel olmuşsun. Kelimelerle anlatılamayacak kadar."
Nympha utanmıştı.
"Teşekkür ederim. Sen de çok yakışıklısın."
Hızla yanlarına Mcgonagall geldi.
"Çocuklar gelenleri karşılamanız lazım. Çabuk olun!"
Nympha ile Cedric gelenleri karşılarken birden Cedric'in babası geldi.
"Baba senin burada ne işin var?!" Dedi Cedric.
"Harika oğlumun partnerini görmek istedim. Cedric cidden söylediğin kadar güzelmiş."
Nympha kızarmıştı.
"Bay Diggory biz sizinle zaten tanışmıştık."
"Evet ama yine de birlikte nasıl göründüğümüze bakmak için geldim. Çok yakışmışsınız. Şimdi ağlayacağım."
"Baba hadi sen git. Yorulmuşsundur." Dedi Cedric ve kaş göz işaretleriyle gitmesini söyledi.
Nympha Cedric'in babası gittiğinde gülmeye başladı.
"Babanı neden gönderdin? Konuşuyorduk."
"Karşılamamız gereken konuklar var. Unuttun mu?"

Karşılama kısmı bittikten sonra sıra dans kısmına gelmişti. Cedric ellerini Nympha'nın beline yerleştirdiğinde Nympha karnında kelebeklerin uçuştuğunu hissetmişti. Nympha da ellerini Cedric'in boynuna doladı ve müzikle birlikte o kocaman salonda süzüldüler. İkisi de harika dans ediyordu. Cedric Nympha'yı döndürdü ve havaya kaldırdı. Nympha hayatının en güzel anını yaşıyor olabilirdi. Cedric hızla Nympha'yı yere indirdikten sonra onu tekrar döndürdü ve belinden tutup yere doğru eğdi. İkisi de birbirlerine aşkla bakıyordu. Nefes nefes birbirlerine bakarken aralarındaki boşluğu Cedric kapattı. Birbirlerini tutkuyla öperken biri onların fotoğrafını çekmişti. Gözlerine gelen flaş yüzünden ayrıldılar. Nympha o kişinin Hermonie olduğunu fark ettikten sonra Cedric'i yine kendine çekip dudaklarını birleştirdi.

Nympha üzerine gelen soğukluk ile Cedric'ten ayrıldı. Cho üstüne vişne suyu dökmüştü.
"Çok özür dilerim Nympha. İnan isteyerek olmadı. Bir anda dengemi kaybettim. Elbisen de mahvoldu. Sen onu temizlerken Cedric gel biz birlikte dans edelim."
"Gerek yok." Dedi Cedric ve bir büyü yapıp vişne suyunu temizledi.
"Teşekkür ederim."
"Her zaman." Dedi ve Nympha'yı kendine çekip dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu.
Cho sinirden patlamak üzereydi. Daha fazla orada durmayıp yanlarından ayrıldı.

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin