Bölüm 7

2.9K 170 76
                                    

Nympha, Hermonie, Harry ve Ron bahçede oturmuş konuşuyorlardı. Nympha uzak ama aynı zamanda yakından gelen kahkaha seslerine kaşlarını çattı. Kimler gülüşüyorsa cidden ortada komik bir şey olmalıydı. Gülüşmelerin kimden geldiğini anlamak için etrafında bakındı. Onlara en yakın grup olarak Cedric ve arkadaşları vardı. Ve onlar Nympha'ya bakıp gülüyordu. Nympha çok sinirlenmişti ama bir şey dememeyi tercih etti. Hermonie, Harry ve Ron bir şey hakkında konuşuyorlardı ama Nympha kendini veremiyordu. Onların neden güldüğünü düşünüyordu. Nympha düşünürken tekrar kahkaha sesleri geldi Nympha sinirle onlara döndü. Yine Nympha'ya bakıyorlardı. Nympha hızla kalkıp onların yanına gitti.

"Neye gülüyorsunuz siz?!"
Cedric hemen ayağa kalktı. Sonra arkadaşlarına baktı. Ne diyeceğini bilemez gibiydi. Kısa bir süre sonra Hermonie, Harry ve Ron gelmişti.
"Cevap verecek misiniz?"
"Eee sadece Profesörler hakkında konuşuyorduk."
"Bana bakarak mı?!"
"Sana bakmıyorduk senin arkanda Profesör Snape vardı."
"Pek inanmadım ama neyse sizinle uğraşamayacağım. Bir daha bana gülerseniz..."
Nympha asasını çıkardı ve Cedric'e doğrulttu. Cedric'e asla bir şey yapmayacağını herkes biliyordu ama Nympha nedense Cedric'e tutmuştu. Cedric asaya baktıktan sonra Nympha'ya baktı. Hangisinin daha iyi büyü yaptığı tartışılırdı ama kesinlikle ikisi de birbirine zarar vermezdi.

Nympha Cedric ile ilk defa bu kadar yakın duruyordu. İkisi de birbirine bakıyordu. Sonra Nympha'nın eli yumuşadı ve asasını indirdi. Hiçbir şey demeden ordan uzaklaştı. Eski yerlerine oturdular.
"Ne oldu?" Dedi Harry.
"Bana bakıp gülüyorlardı ben de merak ettim ama söylemediler."
"Senin hakkında konuşuyorlardı." Dedi Hermonie.
"Onu ben de anlayabiliyorum."
"Cedric konuşamadı farkındasın değil mi? Demek ki sen ve Cedric'in hakkında konuşuyorlardı." Dedi Hermonie.
"Erkeklerin kızlar hakkında konuştuğunu bilmiyordum." Dedi Nympha.
"Öğrenmiş oldun. Sadece Harry ve Ron konuşmuyor."
"Konuşmadığımızı nerden biliyorsunuz?" Dedi Ron.
Bu söylediğine hepsi kahkahalarla güldü.
•••••
Herkes ortak salonda toplanmıştı. Dumbledore istemişti. Kısa bir süre sonra da gelmişti.
"Merhaba çocuklar. Bugün akşam bahçede açık hava sineması yapacağız. Ona göre hazırlanın."
"Bu aşırı güzel olacak!" Dedi Ron.
"Evet." Dedi Hermonie.
_Akşam_
Herkes oturmuş filmi izliyordu. Çok güzel bir zamandı.
"Ben tuvalete gidiyorum." Dedi Nympha.
Arkadaşları onayladıktan sonra Nympha tuvalete gitti. Kabine girip ihtiyacını karşıladıktan sonra ellerini yıkamak için musluğa gitti.
"Nympha."
Nympha korkudan sıçrayarak arkasını döndü. Cedric ona gülümsüyordu.
"Cedric. Senin ne işin var burada?"
"Seni hiç yalnız yakalayamıyorum o yüzden seni takip ettim."
Nympha çok heyecanlanmıştı. Cedric onu niye takip etmişti ki? Nympha karnında uçuşan kelebekleri yok sayarak konuştu.
"Neden beni takip ettin?"
"İlk sene sana çok saçma bir nedenden dolayı küstüm. Senin hiçbir suçun yoktu. Ve ben şuan cidden çok pişmanım. Sanırım biraz kıskandım ve kendimce intikam aldım. Tekrar eskisi gibi olabilir miyiz?" Dedi Cedric.
Nympha şok olmuştu. Cedric onu kıskanmıştı. Ve şuan özür diliyordu. Ne oluyordu?
"Şey... bana neye güldüğünüzü söylersen barışabiliriz." Dedi Nympha.
Gerçekten neye güldüklerini çok merak ediyordu. Ve öğrenmek için güzel bir zamandı.
"Sana söylemek isterdim ama gerçekten söyleyemem."
"Peki, benimle alakalı mı? Bari onu söyle."
"Eee evet."
Cedric kızarmıştı. Ve gözlerini kaçırmaya başlamıştı. Nympha kendisi hakkında olduğunu öğrenince daha da meraklandı ama Cedric'in söylemeyeceği çok açıktı. Bu yüzden daha fazla uzatmadı.
"Tamam. Barıştık."
"Ciddi misin?!" Diye mutlulukla bağırdı Cedric.

Nympha kafa sakladıktan sonra Cedric hızla Nympha'ya sarıldı. Nympha hiç beklemediği için öylece kalmıştı. Cedric geri çekilirken Nympha onu geri sardı. Birbirlerinin kokularını içlerine çektiler. Çok ama çok uzun bir süre öyle kaldılar. Nympha istemeyerek de olsa ayrıldı. Birbirlerine baktılar. Nympha ne düşünmesi gerektiğini bilmiyordu. Cedric ile yeniden yakın olma düşüncesi onu çok mutlu ediyordu ama onunla arkadaş olmak istemiyordu. Ona sarılırken kendini cennetteymiş gibi hissetti. O an için hiçbir şeyi değiştirmezdi.

"Artık gitsek mi?" Dedi Nympha.
Başka birinin gelmesinden korkuyordu. Dedikodu çok hızlı yayılıyordu o yüzden kimsenin görmesini istemiyordu.
"Tamam gidelim."
Geldiklerinde ikisi de arkadaşlarının yanına gitti.
"Hermonie nerde?" Dedi Nympha.
"Senin peşinden Cedric gelince seni takip etti." Dedi Ron.
"Ne?!"
Nympha biraz fazla bağırdığı için birçok kişi onlara dönmüştü.
"Ne kadar güzel sarıldınız." Dedi Hermonie.
"Hermonie! Neden beni takip ettin?!"
"Neler olacağını çok merak ettim ve bayağı iyi şeyler oldu."
"Tekrar arkadaşız."
"Ve iki saat sarıldılar."
"Dostça bir sarılmaydı o!"
"Evet Nympha hepimiz inandık şuan."
                                      •••••
Nympha Quidditch sahasında takım arkadaşlarını bekliyordu. Biraz erken gelmişti ve Hermonie'nin ödevi olduğu için biraz geç gelecekti. O yüzden Nympha tek başına duruyordu. Kısa bir süre sonra Hufflepuff Quidditch takımı geldi. Cedric Nympha'ya el salladı. Nympha'da karşılık verdi.
"Takımın yok mu?" Dedi Cedric.
"Daha gelmediler. Bekliyorum."
"İstersen onları beklerken Quidditch oynayabilirsin."
"Ne?! Hiç oynamadım nasıl oynandığını bilmiyorum."
"Benim süpürgeme binebilirsin. Hem denemiş olursun."
Nympha Cedric ile aynı süpürgeye bineceği düşüncesinin mutluluğuyla cevap verdi.
"Tamam o zaman."
"O zaman Cedric ile Nympha arayıcı. Diğer her şey aynı. Hadi başlayalım."

Cedric süpürgelere bindikten sonra Nympha'da arkasına geçti. Biraz utanmıştı. Böyle bir durumda olmak çok garipti.
"Bana sarıl istersen yoksa düşersin. Çok hızlı gidiyor."
Nympha hiçbir şey demeden sarıldı. Hızla havalandılar.
"Snitch'i görürsen söyle."
"Tamam."
Nympha Qudditch' in hiç bu kadar güzel bir his vereceğini düşünmemişti.
"Çok güzelmiş!" Diye bağırdı Nympha.
"Demiştim sana."
Nympha etrafına bakarken parlayan bir şey gördü.
"Cedric Snitch orada!"
Cedric hemen Nympha'nın dediği yöne doğru gitti. Nympha dikkatle etrafına baktı. Snitch olduğundan emin olduktan sonra Cedric'in üstüne doğru gitti. Kolunu uzatıyordu ama yakalayamıyordu.
"Cedric biraz yaklaş!"
Nympha tek eliyle Cedric'in belini sararken diğer eliyle Snitch'i yakalamaya çalışıyordu. Biraz fazla uzanırken dengesini kaybedip süpürgeden düştü. Ama Cedric onu belinden tutup yakaladı. Süpürgeye geri çekti ve Nympha elindeki Snitch'i yukarı kaldırdı.

Yere indiklerinde herkes Nympha'yı tebrik etti.
"İkiniz çok iyi takım oldunuz. Nympha her zaman bekleriz. Daha ilk oynayışında yakaladın. Cidden inanılmaz bir şey bu."
"Teşekkür ederim ama Cedric olmasaydı büyük ihtimal yakalayamazdım." Diyip güldü Nympha.
"Güzel oyundu." Dedi Cedric.
"Ve bir dahakine dengeni kaybetmemeye dikkat et." Dedi Cedric gülerek.
"Çok komik(!)" Dedi Nympha.

Selamlar. Nasılsınız? Bölümü pek beğenemedim ama yb istendiği için sizi kıramadım. Beğendiniz mi? Fikirlerinizi yazarsanız çok sevinirim. Sizi seviyorum.❤️❤️

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin