Nympha kabine girmiş ağlıyordu. Tam delicesine ağlarken kapısı tıklatıldı. Nympha sessizce burnunu çekip kim olduğunu anlamaya çalıştı. Ayakkabılarına bakınca o kişinin erkek olduğunu fark etti.
"Git burdan Cedric!" Diye bağırdı Nympha.
Kısa bir sessizlik oldu.
"Ben Draco."
Nympha aldığı ses karşısında şaşırmıştı. Tekrar burnunu çekip göz yaşlarını sildi.
"Bir dakika."
Nympha hazır olduğunu düşünüp kapıyı açtı.
"Merhaba." Dedi Nympha olabildiğince gülümsemeye çalışarak.
"Cedric için bunları yapmana değmez biliyorsun değil mi?"
Nympha hiçbir şey diyemedi.
"Bahçeye çıkmak ister misin?"
"Olur."Birlikte bahçeye geldiklerinde boş bir ağacın altına geçip oturdular.
"Ne olduğunu anlatmak ister misin?"
"Ne olduğunu biliyorsun Draco. Bizim kaç sene boyunca neden küs kaldığımızı biliyor musun?"
"Hayır. Neden?"
"Bana bir ay önce gelip o zaman seninle konuştuğum için kıskandığını söyledi. Yani seninle konuştuğum için benimle o kadar sene konuşmamış."
"Demek bu yüzden benimle arana mesafe koydun!"
"Üzgünüm." Dedi Nympha.
"Cedric'in ne yapmaya çalıştığını anlamıyorum. Veya seni sevip sevmediğini bilmiyorum. Ama şunu biliyorum ki bu çocuk seni üzüyor. Ve bence onunla görüşmemen en iyisi."
"Annem gibi konuştun." Diyip güldü Nympha.
Draco da karşılık verince yine ilk seneye dönmüşlerdi. Sanki yine küçücük çocuklardı. O zamanki gibi samimilerdi. Belki de Draco Nympha için en iyi kişiydi. Nympha Draco'nun yanında kendini çok rahat hissediyordu. Kahkahalarla gülerken Nympha birinin onları izlediğini fark etti. Yavaşça arkasını döndü. Cedric donmuş bir şekilde onlara bakıyordu. Göz göze geldiklerinde Cedric hemen ortadan kayboldu. Nympha ise Cedric'in gidişini izledi.
"Draco."
"Efendim?"
"Sahte sevgili olmak ister misin?"
"Ne, nasıl yani?"
"Sevgiliymişiz gibi davranacağız ama sevgili olmayacağız."
"Bunu sadece Cedric'i kıskandırmak için yapıyorsun değil mi?"
"Tabii ki. Eee ne diyorsun?"
Draco bir süre düşündü.
"Peki, tamam."
Nympha çok mutlu olmuştu. Hızla Draco'ya sarıldı.
"Herkese sevgili olduğumuzu duyurmalıyız."
"O iş bende."
"Teşekkür ederim Draco. Sen çok iyi bir dostsun."
"Sonra teşekkür edersin hadi yapmamız gerekenler var."
Draco hızla Nympha elinden tutup kaldırdı ve insanlara haber vermeye gittiler.Kısa bir süre sonra herkes Nympha'nın başına toplanmış dedikoduların gerçek olup olmadığını anlamaya çalışıyordu.
"Evet, Draco ile çıkıyoruz."
"Nasıl bana söylemezsin?!" Diye bağırdı Hermonie. O da herkes ile beraber öğrenmişti.
Nympha onu bir kenara çekip olan her şeyi anlattı. Hermonie tabii ki bunu mantıklı bir karar olmadığını savundu. Ama Nympha kararlıydı. Hermonie'nin dediklerini duymuyordu bile.
"Nympha eğer onunla sahte sevgililik oynarsan ondan hoşlanmaya başlarsın. Anlıyor musun beni?!" Dedi Hermonie.
Nympha Hermonie'nin ne dediğinden en ufak bir fikri yoktu. Ama kafa sallamakla yetindi. Sonunda Hermonie onu bıraktı ve Nympha sınıfa gitmek için yola koyuldu. Koridorda yürürken Cedric ile karşılaştı.
"Nympha."
Nympha onu duymamazlıktan gelip yanından geçecekken Cedric Nympha'nın elini tuttu ve kendine çevirdi. Nympha elinin yandığını hissetmişti. Aralarındaki mesafe yok denecek kadar azdı. Nefes alış verişleri birbirine karışıyordu. Nympha'nın kalp atışları hızlandı. Gözlerini ayırmadan birbirlerine bakıyorlardı. Sessizliği ve o güzel anı Cedric bozdu.
"Konuşulanlar doğru mu?"
"Neden bahsettiğini bilmiyorum."
Cedric o kadar sinirlenmişti ki bir anda bağırmaya başladı. Nympha'nın elini hızla bıraktı. Ve Nympha'nın elindeki kitapları yere attı.
"Bana bir daha asla yalan söyleme!"
Nympha şok olmuştu. Cedric'e ne olmuştu böyle? Neden bu kadar sinirlenmişti? Nympha gözlerini sonuna kadar açmış korkuyla Cedric'e bakıyordu. Cedric'in hep iyi ve masum çocuk olduğunu düşünmüştü. Fakat o an Cedric hakkında yanıldığını anladı.Cedric gözlerini avuşturup Nympha'ya tekrar baktı.
"Özür dilerim. Bir an kendimi kaybettim."
Nympha kitaplarını almak için eğildiğinde Cedric de eğildi. Kitapları alacakken elleri birbirine değdi. Nympha hızla elini çekip Cedric'e baktı. Cedric Nympha'nın elini geri alıp sıkıca tuttu. Hiç bırakmayacakmış gibi güven veriyordu. Cedric gülümsediğinde Nympha'da gülümsedi. Nympha kendinden hiç beklenmedik bir şekilde Cedric'e sarıldı. Cedric ilk başta şaşırsa da hemen karşılık verdi. Birbirlerini sımsıkı tutuyorlardı. Ayrıldıklarında Cedric Nympha'nın yüzüne gelen saçını kulağının arkasına götürdü. Nympha ise onun her hareketini dikkatlice izliyordu. Yaşadıkları bütün anları hafızasında tutmaya çalışıyordu. Hiçbirini unutmak istemiyordu. Cedric gitgide Nympha'ya yaklaşıyordu. Nympha da çok heyecanlı aynı zamanda bir o kadar yavaş bir şekilde yaklaşıyordu. Aralarında çok az mesafe kalında Nympha gözlerini kapatıp Cedric'in boynuna kollarını sardı ve tam Cedric'in dudaklarına kapanacakken arkadan cırtlak bir ses duyuldu."Cedric! Ne yapıyorsun orada?!" Dedi Cho.
Nympha ile Cedric ayrılmak zorunda kaldı. Nympha için Cedric'in dudaklarına kavuşmak hayal olmuştu. Cho'dan nefret ediyordu. Neden her zaman en güzel anları bölmek zorundaydı?!
Cho hızla yanlarında belirince Nympha ayağa kalktı. Nympha'dan gören Cedric de aynısını yaptı.
"Nympha hayırlı olsun." Dedi Cho.
Nympha kalmıştı.
"Ne?"
"Draco diyorum. İkiniz çok yakışmışsınız. Artık sevgilimi de rahat bıraksın herhalde değil mi?"
Nympha Draco ile olan yalanlarını hatırlayınca hiç bozuntuya vermemeye çalıştı.
"Teşekkür ederiz." Dedi Nympha. Ve kitaplarını yerden alıp Cedric'e baktı.
"Sonra görüşürüz Cedric." Dedi ve ukalaca bir şekilde el sallayıp ordan ayrıldı.Nympha ile Cedric'in ilişkisi çok garipti. Nympha aralarında ne olduğunu bile bilmiyordu.
Nympha soyunma odasında üstünü değiştirdikten sonra Quidditch sahasına gitti. Saha her zamankinden biraz daha kalabalıktı. Nympha şaşkınca ilerlemeye başladı. Herkes ona bakıyordu. İnsanlara bakıp ilerlerken biranda yanına Hermonie geldi.
"Neler oluyor?" Dedi Nympha şaşkınlığının biraz olsun geçmesini dileyerek.
"Cho Profesör Rachel ile takım kaptanı olmak konuşmuş. Şimdi ise seçmelere olacak. Kafana göre dans edeceksin o da aynı şekilde sonra bitin okul hanginizin daha iyi olduğuna karar verecek."
"Ve benim şu an mı haberim oluyor?! Cho'yu öldürmek istiyorum. Neden bütün okul burada olmak zorunda ki?"
"Sonra öldürürsün. Şimdi oraya çıkıp kimin takım kaptanı olduğunu gösterme zamanı!"Nympha sahaya geçince birden müzik çalmaya başladı. Cho dans ediyordu. Nympha onun yaptıklarını izlemeye başladı. Sonra ona yapılan tezahüratları duydu. Hızla tribünlere baktı. Cho'nun arkadaş grubu onun için pankart bile hazırlamıştı. Ama tribünlerin devamına baktığında Cedric ve arkadaşlarının da tezahürat yaptıklarını gördü. Nympha'nın morali çok bozulmuştu. Cho sonunda dansını bitirince Nympha yerine geçti.
(Bunun gibi bir şey düşünebilirsiniz. Veronica Cho, Nympha Cheryl. Herkesin aksine ben Cheryl'ın dansının daha güzel olduğunu düşünüyorum.)
Sıra Nympha'ya gelince Nympha derin bir nefes aldı ve dana etmeye başladı. Dans ederken sadece Cedric'e bakıyordu. Cedric ise hiçbir şey yapmadan ona bakıyordu. Sonra Nympha bağırış sesleri duydu. İlk bağırış Draco'dan gelmişti. Elinde kocaman bir pankartla bağırıyordu. Yanında Harry, Ron ve Hermonie vardı. Diğer tarafta George ve Fred de tezahürat yapıyordu. Nympha çok mutlu olup kendine güveni gelmişti. Profesör Rachel'da ona gülümseyince bütün motivasyonunu toplamıştı. Mutlu ve kendinden emin bir şekilde dansını bitirdikten sonra selamını verdi ve o an da Cedric ayağa kalkıp alkışlamaya başladı. Çığlıklar atıp alkışlıyordu. Sonra Cedric'in arkadaşları da katıldı. Ve Nympha, Cho'dan daha fazla alkış topladı. Kısa bir süre sonra birinci belirlenmişti.
"Şimdi geldik birinciye. Okulumuzun amigo takım kaptanı.... Nympha!" Diye bağırdı Profesör Rachel.
Nympha çığlık atıp Profesör Rachel'a sarıldı. Sonra arkadaşlarının hepsine sarıldı. Madalya ve kupayı aldıktan sonra etraftakiler dağılmaya başlamıştı. Önüne gelen herkes Nympha'yı kutluyordu. Nympha çok mutluydu. Kazanacağını hiç düşünmemişti. Draco ile tekrar sarıldıklarında arkada durup ona gülümseyerek bakan bir adet Cedric gördü Nympha. Draco'dan izin isteyip Cedric'in yanına gitti."Tebrik ederim. Çok iyiydin. Bunları hak ettin." Dedi Cedric.
"Öyle mi? O zaman neden ilk başta bana düşmanmışım gibi baktın? Ve Cho'ya deli gibi tezahürat yaptın?" Dedi Nympha.
"Seni sonunda kadar izlemek istedim. Cho'yu izlemeden tezahürat yaptım."
"Neden beni sonuna kadar izlemek istedin ki?"
"Çünkü seninle ilgili her anı aklıma kazımak istiyorum. Senin olduğun her an çok değerli."
Nympha söyleyecek bir şey bulamamıştı. Cedric niye ona böyle davranıyordu? Bir iyiydi bir kötü. Nympha Cedric'in ona karşı ne hissettiğini anlayamıyordu.
"Ve oyumu sana verdim." Dedi Cedric.
Nympha içinde çok mutlu olmuştu ama Cedric gibi davranmalıydı.
"Senin oyuna ihtiyacım yoktu."
"Tabii haklısın ama benim sana oy verme ihtiyacım vardı."Cedric yavaşça Nympha'yı kollarının arasına aldı. Bir an Nympha için o soğuk hava sıcacık bir havaya dönüşmüştü. Cedric'in kollarında kendini çok güvende hissediyordu. Uzun bir müddet sarılarak kaldıktan sonra ayrıldılar.
"Benim gitmem lazım. Görüşürüz." Dedi Nympha.
"Görüşürüz." Dedi Cedric.
Nympha oradan arkasından bakan Cedric'ten bir haber bir şekilde ayrıldı.Selam. Nasılsınız? Bölümü nasıl buldunuz? Sizce güzel gidiyor mu? Yorumlarınızı bekliyorum. Sizi seviyorum.❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.