Bölüm 10

2.9K 137 155
                                    

Nympha sınıfa geldiğinde büyün binaların toplanmış olduğunu gördü. Buna çok şaşırmıştı. Hiçbir zaman bütün binalar aynı anda ders işlemezdi. Nympha yerine geçince Mcgonagall ile Snape geldi.
"Dersleriniz çok kötüleştiği için bütün binalar ile aynı anda ders işlemeye karar verdik. Bu ders hep birlikte olacaksınız. Şimdi herkes eşleşsin birlikte büyü yapacaksınız. Herkes ikili gruplara bölünsün." Dedi Snape.

Nympha Hermonie'ye döndü ama Hermonie onu Cedric'in kucağına itti. Nympha kendini Cedric'in üstünde bulunca çok utandı ve hemen üstünden kalktı. Hermonie'ye ise çok kötü bir bakış attı.
"İyi misin Nympha?" Dedi Cedric.
"Evet. Sadece bir anda dengemi kaybettim. Üzgünüm."
"Sorun değil. Birlikte büyü yapmak ister misin?"
"Sen Cho ile yapmayacak mısın?"
"Tabii ki seninle yapmak ister Cedric!" Diye bağırdı Hermonie.
Nympha Hermonie'ye çok kötü bakıyordu Hermonie ise ona fısıltıyla "Sonra teşekkür edersin." Dedi.
"Harika! O zaman hadi başlayalım."

Mcgonagall bir büyü göstermişti ve herkes onu yapmaya çalışıyordu. Hermonie hemen yapmıştı. Ron'a yardım ediyordu. Kısa süre sonra Cedric de yaptı. Nympha Cedric'i yaparken izlemişti ve büyülenmişti. Gözlerini ondan alamamıştı. Cedric büyüyü yaptıktan sonra Nympha'ya bakmıştı. Nympha göz göze geldiklerinde kendi büyüsüne geri dönmüştü. Ama bir türlü yapamıyordu. Cedric onu izlediği için daha da çok heyecanlanmıştı. Nympha tekrar yapmaya çalışırken Cedric araya girdi.
"Şöyle yapacaksın."
Cedric Nympha'nın ellerini kavradı. Bu şekilde ikisi de asayı tutuyordu.
"Asan güzelmiş." Dedi Cedric.
"Teşekkür ederim. Seninki de çok güzel."
Cedric gülümsedikten sonra Nympha'ya yardım etmeye devam etti.
"Elini biraz rahat bırak. Çok sıkmışsın."
Nympha ellerinin terlediğini hissediyordu. Çok stres olmuştu.
"Sakin ol. Stres yapacak bir şey yok. Birlikte yapalım olur mu?"
Cedric sanki Nympha'nın içini okuyordu. Nympha kendini topladığında birlikte büyüyü yaptılar. Nympha çok mutlu olmuştu. Nympha aslında başarılı bir öğrenciydi fakat Cedric'in yanında çok heyecanlandırdı için yapamamıştı. Kısa bir süre sonra duruma alışmış, heyecanını yenmişti.
"Şimdi sıra sende. Tek başına yapabilirsin."
Nympha derin bir nefes aldı ve büyüyü yaptı.
"Yaptım! Teşekkür ederim Cedric."
Nympha hızla Cedric'e sarıldı.
"Rica ederim her zaman."
Nympha Cedric'in kalp atışlarını duyabiliyordu ve bu onun için harika bir andı.

Ayrıldıklarında birbirlerine gülümsediler. Gülümsemelerini Mcgonagall'ın bozdu.
"Aslında buraya gelmemizin başka bir amacı daha var. Biliyorsunuz ki Ateş Kadehi diye dışarıdan da okulların katıldığı önemli bir yarışma var. Katılmak isteyen herkes adını yazdırabilir. Her okuldan bir kişi seçilecek. Çıkabilirsiniz."
Herkes aralarında konuşmaya başlamıştı. Nympha Cedric'in döndü. Cedric düşünceli bir şekilde bir yere odaklanmıştı.
"Ne düşünüyorsun Cedric?"
"Ateş Kadehi'ne adımı koymalı mıyım sence?"
"Bilemiyorum Cedric. Biraz tehlikeli gibi ama sen katılmak istersen katıl."
"Sanırım katılacağım."
"Peki."
"Bana yardım eder misin?"
"Ne için?"
"Ateş Kadehi sürecinde yanımda olmanı istiyorum."
"Daha adını bile koymadın Cedric. Sakin ol." Dedi Nympha gülerek.
"Haklısın ama seninle vakit geçirmek için can atıyorum."
Nympha hemen kızardı. Cedric niye onunla vakit geçirmek için can atıyordu ki?
"Peki, o zaman sonra görüşürüz." Diyip oradan hızla uzaklaştı Nympha.

Neden gittiğini bilmiyordu ama heyecanlanmıştı. Hemen arkadaşlarının yanına gitti. Tahmin ettiği gibi Ateş Kadehi hakkında konuşuyorlardı.
"Ateş Kadehine mi katılacaksınız?"
"Harry katılmayı düşünüyor ama ben tehlikeli olacağını söylüyorum." Dedi Hermonie.
"Bence de tehlikeli olabilir Harry. Tekrar düşün derim." Dedi Nympha.
"Dostum zaten sen Şeçilmiş Çocuksun! Daha ne kadar ünlenmek istiyorsun? Bırak da başkaları katılsın." Dedi Ron gülerek.
Nympha istemese de Ron'a hak vermişti. Harry zaten hep ön plandaydı. Ateş Kadehine de katılırsa diğer kişilerin kendini gösterme fırsatı olmayacaktı.
"Harry alınma ama Ron'a ben de katılıyorum." Dedi Nympha çekinerek. Arkadaşıyla kavga etmek istediği en son şeydi.
"Sanırım haklısınız. Tamam, katılmayacağım."
Kısa bir sessizlik olduktan sonra Nympha konuştu.
"Cedric katılacakmış. Ona yardım etmemi istiyor."
"Ne?! Senin yanında olmak istiyor! Nympha bu harika. Artık açılın birbirinize." Dedi Hermonie.
"Cedric Cho ile çıkıyor Hermonie! Nasıl beni sevebilir?"
"Seni kıskandırmak için onunla. Anlamıyor musun Nympha?"
"Neyse daha fazla bu konu hakkında konuşmayalım." Dedi Nympha konuyu kapatmak için.

Kısa bir süre sonra hızla Cedric ve arkadaşları Ateş Kadehi'nin etrafını kapladılar. Yanlarında da tabii ki Cho vardı. Cedric ismini Ateş Kadehi'ne attığında arkadaşlarından çok büyük bir ses yükseldi. Herkesle sarıldıktan sonra Cho hızla Cedric'in kendine çekti. Ve uzun bir süre öpüştüler. Nympha üzülerek onları izliyordu. Herkes çok mutluydu.
"İstersen buradan gidelim." Dedi Hermonie.
"Gerek yok." Dedi Nympha.
Nympha'nın gözünden bir yaş düşmüştü. Nympha hemen eliyle sildi. Nympha onlara bakarken Cedric Nympha'ya baktı. Nympha için iğrenç bir görüntüydü. Cedric ile Cho öpüşürken Cedric Nympha'ya bakıyordu. Ne yapmaya çalışıyordu? Cedric Cho'yu hafifçe ittirip ayrıldı.
"Hadi gidelim." Dedi Nympha.
Ve Cedric onlara yetişemeden oradan ayrıldılar.
"Sana dedim Hermonie. Beni sevmiyor. Bildiğin benimle dalga geçiyor." Dedi Nympha ve ağlamaya başladı.
"Saçmalama Nympha. Ağlayarak kendini saçma bir duruma sokuyorsun. Seni seviyor! Bunu sana kanıtlayacağım."

Hermonie kısa bir süre sonra geri geldi. Yanında Draco da vardı.
"İkiniz sahte kavga edeceksiniz. Bakalım Cedric ne yapacak. Böylece seni sevip sevmediğini anlayacağız." Dedi Hermonie.
"Bana uyar." Dedi Draco.
Nympha da kabul etmek zorunda kaldı. Cedric ve grubu yakınlarında oturuyordu. Kavgaya başlamışlardı.
"Senden nefret ediyorum!" Dedi Nympha
"Öyle mi? Sanki nefret etmeye hakkın varmış gibi bir de nefret ediyorsun!" Dedi Draco.
"Sana hiçbir şey yapmadım Draco! Ama sen beni aldattın. Tam da senin yapacağın bir şey zaten."
"Saçmalama! Seni aldatmadım. Sadece onunla öpüştük. Bu aldatmak olmuyor!"
"Fiziksel temasta bulunmuşsun Draco! Bu nasıl aldatmak olmuyor?!"
"Yeter! Bana saçma sapan iftiralar atamazsın! Anladın mı beni?!"
Draco Nympha'nın üstüne yürümeye başladı. Nympha geri geri gitmeye başladı. Draco elini kaldırdı. Tam Nympha'ya vuracakken Cedric Draco'nun üstüne atladı. Yuvarlandılar ve Cedric Draco'nun üstünde durup yüzüne yumruk atmaya başladı. Nympha çığlık attı. Cedric'in hiç bu kadar sinirleneceğim tahmin etmemişti.
"Sen ne hakla ona vurmaya kalkarsın?! Ne yaptığının farkında mısın sen Draco?!" Diye bağırdı Cedric.
Draco'dan ona karşılık veriyordu.
"Asıl sen ne yapıyorsun?! İnsanların duygularıyla oynuyorsun. Bana söyleyeceğine önce kendine bak!"
"Cedric, Draco durun!" Diye bağırdı Nympha.
İkisini ayırmaya çalışıyordu ama Cedric Draco'yu bırakmıyordu. Kısa bir süre sonra ortaya Snape çıktı.

"Ne oluyor burada? Ayrılın çabuk! İkiniz de benimle geliyorsunuz!" Dedi Snape.
Nympha onların arkasından baktı. Hermonie yanına geldiğinde Nympha biraz fazla sinirliydi.
"Aferin Hermonie. Senin yüzünden ikisi de suçsuz yere ceza alacak." Dedi Nympha.
"Benim sayemde Cedric'in seni sevdiğini gördün. Cedric'i ilk defa bu kadar sinirli gördüm. Sana zarar gelmesini engellemek için Draco'yu dövdü."
"Benim gitmem lazım."
Nympha koşarak Dumbledore'un odasına gitti. Şansına kapıda Mcgonagall vardı.
"Profesör Mcgonagall lütfen girebilir miyim? Çok önemli bir şey söylemem lazım."
"Ne ile alakalı?"
"Şu an burada olmalarıyla alakalı."
"Tamam."
Nympha içeri girdiğinde herkes ona garipçe baktı.
"Profesör Dumbledore. Onların hiçbir suçu yok. Lütfen onlara ceza vermeyin. Hepsi benim suçum. Biz Draco ile şaka amaçlı kavga ediyorduk. Sonra Cedric gerçek sanıp beni korumaya çalıştı. Özür dilerim."
"Böyle bir itirafta bulunduğunuz için çok teşekkür ederim Bayan Soltur. O zaman arkadaşlarınız ile birlikte revire gidebilirsiniz."

Cedric, Nympha ve Draco revire giderken hepsi suskundu. Sessizliği Cedric bozdu.
"Yani bütün kavga şaka mıydı?"
"Aslında tam olarak şaka değildi. Ama gerçek değildi. Bak Cedric. Biz Draco ile sevgili değiliz. Sadece arkadaşız. Seni kıskandırmak için sevgili rolü yapıyorduk. Zaten işe yaramadı. Bu fikir de Hermonie'nindi. Yani Draco bana vurmayacaktı. Sen de sadece beni korumak için  Draco ile kavga ettin. Bana özel bir şey değildi. Kim olsaydı aynısını yapardın. İkinizden de özür dilerim."
"Yani sen benden hoşlanıyor musun?"
Nympha yürürken bir anda durdu. Neden Cedric'e her şeyi anlatmıştı ki? Şimdi ona ne söyleyecekti? Cho ile çıkıyordu zaten. Nympha'nın hiç şansı yoktu. O yüzden inkar etmeye karar verdi.
"H- hayır tabii ki. Sadece arkadaşlığımız artık eskisi gibi değil. Bu yüzden seni kıskandırarak pişman olmanı sağlayacaktım. Böylece tekrar arkadaş olacaktık. Ama sen zaten arkadaşlarınla mutlusun."
Cedric'in morali bozulmuş gibiydi.
"Evet öyleyim sanırım." Aynı robot gibi konuşmuştu. Ruhsuzdu. Buz gibiydi. Sonra Draco Cedric'e çok sert bir yumruk attı. Tekme tokta dövüyordu. Cedric ise hiçbir şey yapmadan duruyordu. Ne olmuştu bir anda? En sonunda Cedric bayıldı.

Selam herkese! Sonunda Ateş Kadehi'ne gelebildik. Sizce bölüm nasıl devam edecek? Kitap güzel gidiyor mu? Ve bölümü beğendiniz mi? Yorumlarınızı bekliyorum. Sizi seviyorum.❤️❤️

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin