Bölüm 42

888 54 69
                                    

Not: Bu bölüm şarkılıdır.
Nympha tam büyü yapacakken Voldemort bir anda yok oldu.
"Sen Cedric'i alıp git. Bayan Poppy onu iyileştirecektir." Dedi Dumbledore.
Nympha Dumbledore'un nereden çıktığını anlamadan onayladı ve Cedric'i alıp götürdü.

"Merhaba." Dedi Cedric.
"Merhaba." Dedi Nympha gülümseyerek.
"İyi misin?" Dedi Nympha Cedric'in saçlarını okşayarak.
"Evet, sayende. Her şey bitti mi?"
"Her şey eski haline döndü. Dumbledore bir süre Voldemort'un gelmeyeceğini söyledi." Dedi Nympha.
"Güzel." Dedi Cedric ve hızla yataktan kalktı.
"Ne yapıyorsun?!" Dedi Nympha.
"Kaç gündür burada yatıyorum yeter. İyileştim artık. Hadi gidelim." Dedi Cedric ve Nympha'nın elinden tutup onu revirden çıkardı.

Cedric ile Nympha koridorda yürüyorlardı.
"Nemlendiricin yeni mi?" Dedi Cedric.
"Evet." Dedi Nympha şaşkınca.
"Deneyebilir miyim?"
"Odama gitmemiz lazım. Odamda bırak-
Nympha cümlesinin bitiremeden Cedric Nympha'yı öpmeye başladı.
"Güzelmiş." Dedi Cedric dudaklarını yalayarak.
"Cedric!" Dedi Nympha gülerek.

"Bu dersimizde böcürtleri işleyeceğiz. Böcürtler, en korktuğumuz şeylere dönüşen ve Riddikulus büyüsü ile en büyük korkularımızı bile komik gösteren garip varlıklardır. Şimdi lütfen herkes tek sıra olsun. Herkes en büyük korkusuyla savaşacak." Dedi Profesör Lupin.
Herkes tek sıra oluyordu. Nympha tam en arkaya geçecekken Cedric onu çekti ve önüne getirdi.

"Cedric şu an korkumla yüzleşmek istemiyorum. Bırak en arkaya geçeyim." Dedi Nympha.
"Olmaz Nympha. Korkunla yüzleşmen gerek. Ayrıca senin en büyük korkunu merak ediyorum."
"Ne olabilir ki? Karanlık falan işte." Dedi Nympha gitmeye çalışırken.
"Sen sıradan şeylerden korkmazsın." Dedi Cedric ve Nympha'nın gitmesini engelledi.

Nympha derin bir nefes aldı. Sıra ona yaklaşıyordu. Herkes çok hızlı bir şekilde korkusunu komik bir şeye çeviriyordu ama Nympha yapabileceğinden emin değildi. Herkesin korkusu çok klişeydi. Nympha'nın korkusu ise öyle değildi.

Nympha düşüncelerinde bilinmez bir yolculuğa  çıkmışken Profesör Lupin'in sesiyle kendine geldi:
"Bayan Soltur sıra sizde."
Nympha çok stres olmuştu. Elleri terlemişti. Cedric arkadan Nympha'nın kulağına fısıldadı.
"Bunu yapabilirsin."
Nympha öne geldi ve asasını çıkardı.
"Hazır mısınız Bayan Soltur?" Dedi Profesör Lupin.
Nympha zorla kafasını salladı ve asasını sımsıkı tuttu.

Profesör Lupin dolabı açtı ve Nympha gördüğü şeyle geri geri gitmeye başladı. Herkes şaşkınca Nympha'ya bakıyordu. Nympha'nın gözleri dolmuştu. Resmen donmuş, hiçbir şey yapamıyordu.
"Sakin ol Nympha! Bu gerçek değil." Dedi Profesör Lupin.
"Profesör Lupin lütfen yok edin şunu!" Dedi Nympha.
"Riddikulus!"
Böcürt'ü gülünç bir şekle sokar. Böcürt, bu sayede tehlikesiz bir hal alır.

Nympha hızla sınıftan çıkıp tuvalete koştu. Kabini kitleyip kapının önüne çömeldi. Nefes alış verişlerini düzenli bir hale sokmayı deniyordu ama yapamıyordu.

"Nympha? Nympha iyi misin?" Dedi Cedric kabinin kapısını tıklatarak.
"Git buradan Cedric!" Diye bağırdı Nympha.
"Nympha lütfen kapıyı aç." Dedi Cedric alnını kapıya dayayarak.
"Sana git dedim!"
"Eğer açmazsan kendim açarım. Lütfen Nympha..." Dedi Cedric yalvarırcasına.

Nympha ayağa kalktı ve kapıyı açtı. Bir süre birbirlerine baktılar. Nympha ağlamamıştı ama burnu kızarmış ve gözleri dolmuştu. Biri bir şey dese direkt ağlayacaktı. Cedric Nympha'ya sarılmaya çalıştı ama Nympha geri çekildi.
"Bunların hepsi senin suçun! Eğer beni o kadar zorlamasaydın bunların hiçbiri olmayacaktı." Dedi Nympha sinirle.

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin