Bölüm 11

2.6K 132 283
                                    

"Cedric! Draco ne yaptın sen?" Dedi Nympha telaşla.
"Çok sinirlendim. Sen bunları hak etmedin. Neyse, çabuk onu revire götürelim." Dedi Draco.

Nympha ile Draco Cedric'i revire götürdüler ve hemen Cedric'e gerekli işlemler yapıldı. Kısa bir süre sonra revir kalabalıklaşmıştı. Cedric okul tarafından gerçekten çok seviliyordu ve çok popülerdi. Cho geldiği anda Nympha'yı süzdü.

"Senin burada ne işin var?" Dedi Cho büyük bir nefretle.

"Draco ile ben Cedric'i buraya getirdik."

"Demek ki sen benim yakışıklı sevgilimi bu hale getirdin! Seni herkese şikayet edeceğim! Bir daha buraya adımını atamayacaksın!"

"Farkında mısın bilmiyorum ama Nympha Cedric'e hiçbir şey yapmadı. Hatta başından hiç ayrılmadı. Ama sen daha yeni gelip Nympha'ya saçma sapan şeyler söylüyorsun. Ne kadar harika bir sevgilisin sen(!)" Dedi Hermonie.

Kısa süre sonra profesörler de gelmişti.

"Açılın çocuklar. Ne olduğunu kim biliyor?" Dedi Dumbledore.

Nympha tam ağzını açacakken Cedric konuştu.

"Yanıma gel." Dedi Cedric fısıltıyla.

Cho hemen Cedric'in yatağına oturdu.

"Yanındayım hayatım. Buradayım merak etme."

"Nympha...Nympha..." Dedi Cedric yine fısıltıyla.

Cho sinirle Nympha'ya baktı. Hızla Cedric'in yanından kalktı ve herkesi itip oradan koşarak uzaklaştı. Nympha Cedric'in yanına oturup elini tuttu.

"Biz gitsek iyi olacak. Bay Diggory emin ellerde." Dedi Dumbledore ve herkes odadan çıktı.

Nympha Cedric'in dediklerini düşünüp Cedric'e bakıyordu. Cedric onu neden yanında istemişti?

"Cedric neden böyle yapıyorsun? Neden beni görmemezlikten geliyorsun? Sana olan duygularımı nasıl göremiyorsun?" Dedi Nympha.

Nympha Cedric'den bir ses geldiğini sanıp hızla Cedric'e döndü. Ama Cedric baygındı.

_Birkaç Saat Sonra_

Cedric sonunda uyanmıştı. Nympha ile göz göze geldiklerinde hemen ellerine baktı. Nympha Cedric'in neye baktığını fark edip hemen elini çekti.

"Özür dilerim. Sen beni yanında isteyince ben de..."

"Sorun değil. Ne oldu bana? En son sen ve Draco ile revire gittiğimizi hatırlıyorum." Dedi Cedric.

Nympha tam konuşacakken içeri bir sürü kişi girdi. Herkes bağıra bağıra şarkı söylüyordu. En önde Cho elinde kocaman bir buketle geliyordu.

"Sonunda uyanabildin Cedricciğim. Senin harika sevgilin senin için koro ayarladı. Nympha sen kenara bir çekil. Sevgilimle görüşemeyecek miyim yani? Hiç bu kadar uzun saat ayrı kalmamıştık Cedric." Dedi Cho.

Nympha tam öfkeyle yerinden kalkarken Cedric Nympha'nın elini tuttu ve yatağa geri oturttu.

"Nympha bütün bu zaman boyunca benim yanımdaydı ve şimdi de yanımda olmasının istiyorum. Bir sorun olmaz değil mi Cho?" Dedi Cedric.

Cho düşmanca Nympha'ya baktı.

" Tabii ki bir sorun olmaz Cedric. Nympha zaten her zaman hayatımızın içinde. Hiç yalnız kalamıyoruz ki. Alıştım artık." Dedi Cho.

"Hatta biliyor musunuz, ben gideyim. Sizi yalnız bırakayım." Dedi Cho.

Nympha ne kadar Cedric ile yalnız kalmayı istese de kendini o kadar hafif gösteremezdi.

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin