Bölüm 13

2.5K 134 210
                                    

Ron her tarafta Nympha'yı arıyordu ama Nympha hiçbir yerde yoktu. Yarışma başlamak üzere olduğu için yerine geçti ve yarışmanın başlamasını bekledi. Herkes hazırdı. Yarışmacılar yerlerine geçti ve hazırlandı. Kısa bir süre sonra yarışma başladı. Cedric hızla atlamıştı.

Cedric çok hızlı bir şekilde yüzüyordu. Kısa bir süre sonra donmuş bir Nympha gördü. Yanında 2 kişi kişi daha vardı. Cedric hemen Nympha'yı kollarına alıp suyun dışına çıkardı. Çıktığı anda sesler yükseldi. Ve Nympha eski haline döndü. Ne olduğunu anlamamıştı. Ama Cedric onu sıkıca tutuyordu ve çok mutluydu. Sonra Cedric beklenmedik bir şekilde Nympha'ya sarıldı ve yanağından öptü. Nympha şok olmuştu. Cedric niye bu kadar mutluydu? Sonunda sudan çıktılar ve havluya sarıldılar. Kısa bir süre sonra diğer herkes çıktı. Dumbledore kazananı açıklayacaktı. Cedric kazanmıştı! Cedric mutlulukla Nympha'ya sarıldı. Nympha'da karışılık verdi. Biri Nympha ile Cedric sarılırken fotoğraflarını çekti. Nympha ile Cedric fark etmemişti bile.

_1 hafta sonra_
Bütün binalar toplanmıştı. Yule Ball için dans edeceklerdi. Nympha herkes gibi çok heyecanlıydı. Mcgonagall herkesin bir eş bulmasını isteyince Nympha gözleri ile Cedric'i aradı. Gördüğü manzara onun üzülmesine yetecek kadar kötüydü. Cedric ile Cho birlikte dans ediyorlardı. Harry gözlerini onlara dikmiş sinirli bir şekilde bakıyordu. Nympha o an yok olmak istedi. Cedric'e niye ilk gördüğü zaman söylememişti ki? Ama kararlıydı. Ders sonunda söyleyecekti. Nympha onlara bakmayı sürdürürken hiç tanımadığı biri onu dansa kaldırdı. Nympha kabul etmek zorunda kaldı çünkü herkes dans provası yapmak zorundaydı. Tanımadığı çocuk ellerini Nympha'nın beline yerleştirdiğinde Nympha rahatsız oldu ama yapacak bir şey yoktu. Ders sonuna kadar buna katlanacaktı.

Sonunda Nympha için bu eziyet bittiğinde Nympha hemen koridorda Zayn ile yürüyen Cedric'i durdurdu.
"Cedric biraz konuşabilir miyiz?"
Zayn güldükten sonra onları yalnız bıraktı.
"Ne oldu?"
"Cho ile alakalı. Bu söyleyeceğimin seni üzmesini istemiyorum. Öncelikle sen çok daha iyilerine layıksın. Sakın kendini üzme."
"Söyle artık Nympha!"
"Cho seni aldatıyor. Geçen hafta Harry ile öpüşürken gördüm. Sana söylemek istedim ama-
"Sadece benim harika ilişkimi kıskandığın için yalan söylüyorsun. Benden hoşlandığını biliyorum. Sen söylemeden önce de biliyordum. Ben revirde yatarken senin söylediklerini duydum. Ama duyguların karşılıklı değil. Ben seni sadece arkadaş olarak görüyorum ve bu asla değişmeyecek! Lütfen bir daha konuşmayalım."
Nympha duydukları karşısında şok olmuştu. Cedric neler söylüyordu öyle? Nympha'nın gözünden yaş geldi. Cedric'in böyle bir tepki vereceğini hiç bilmiyordu. Bütün o yaşadıkları, hepsi yalan mıydı yani? Hepsi arkadaşça şeyler miydi?
"Biliyor musun Cedric? Sen hayatımda tanıdığım en kötü insansın. Sen Cho'dan bile daha kötüsün! İkiniz de birbirinizi bulmuşsunuz. Ben senin iyiliğini düşünüp sana doğruyu söylüyorum sen bana neler diyorsun! Buraya kadar Diggory. Artık ben hayatında yokum. Aynı istediğin gibi. Size yalanlı ilişkinizde mutluluklar diliyorum."

Nympha ne yapacağını bilmiyordu. Sevdiği çocuk, okulun meleği ona neler söylemişti. Cedric nasıl biri olmuştu? Koridorda ağlamamak için kendini tutarken Nympha Cedric'i bekleyen Zayn ile karşılaştı.
"Ne konuştunuz bu kadar uzun?" Dedi Zayn gülerek.
"Git o şeytan arkadaşına sor! Dikkat et sana da iftira atmasın." Dedi Nympha ve koşarak oradan gitti.

Nympha ile Cedric birbirlerine gördüklerinde kafalarını çeviriyorlardı. O kavgadan sonra bir daha asla konuşmamışlardı. Nympha Cedric'in söylediklerini gururuna yedirememişti. Nympha Harry ile de hiç konuşmuyordu. Sonuçta Cedric ile kavga etmelerinin sebeplerinden biri de Harry'ydi. Hermonie ile Nympha birlikte yemeklerini yiyip konuşurken karşı tarafta Cho Cedric'in kucağına oturmuş, gülüşüyorlardı. Sonra Cho bağıra bağıra tabağındaki spagettiyi aldı. Cedric'in ağzına ve kendi ağzına koydu. İkisi de yemeye başladı. Cho hızla yiyordu. Cedric ise tadını çıkararak yiyordu. En sonunda dudakları buluştu. Cho bir yandan Cedric'in kravatını çekiyordu. Birbirlerinin dudaklarını kopartacak gibi gözüküyorlardı. Hermonie Nympha'ya baktıktan sonra hızla ayağa kalktı ve asasını onlara doğrulttu.
"Özel işlerinizi yemek yerken herkesin önünde yapmayın! Sizi gördükçe midem bulanıyor. İğrençsiniz!" Dedi ve hızla Nympha'nın yanına gitti. Cho hemen bir kahkaha patlattı. Cedric ise Nympha'ya baktı. Nympha kimseyle göz teması kurmadan önündeki spagetti ile oynuyordu. Canı hiçbir şey yemek istemiyordu.

Balo'ya 1 hafta kalmıştı. Herkes çok heyecanlıydı ama Nympha değildi. Çünkü birlikte gidecek bir eşi yoktu. Herkes birbirine soruyor, hazırlanıyordu ama Nympha kimseyle gitmiyordu. Aslında dans provası yaptığı kişi Nympha'yı davet etmişti ama Nympha kabul etmemişti. O kişiye hiç ısınamamıştı. Daha adını bile bilmiyordu. Odasında tek başına kitap okuyordu. Yanındaki arkadaşları başka yerdeydiler. Nympha kitap okumaktan sıkılıp biraz gezinmeye karar verdi. Odanın kapısını açınca yere kırmızı güller, çikolata ve bir not buldu. Çok şaşırmıştı. Bu kime gelmişti ki? Kendine gelmediğine emindi. Ona kim böyle bir şey gönderirdi ki? Büyük ihtimal Hermonie'ye gelmiştir diye düşünüp notu hiç okumadan Hermonie'nin yatağına koydu. Kısa süre sonra Hermonie geldi. Yatağında gördüğü hediye ile kocaman bir çığlık attı. Çok mutlu olmuştu.
"Nympha! Bu kimden geldi?!"
"Bilmiyorum. Kapının önünde buldum. Sana gelmiştir diye hiç okumadan senin yatağına koydum."
Hermonie notu okudu ve gülmeye başladı.
"Nympha bu sana gelmiş!"
Nympha şaşkınlıkla notu okudu.

Bugün akşam saat 7'de astronomi kulesine gelir misin? Seni bekliyor olacağım.
Nympha şaşkınlıktan hiçbir şey diyemedi. Kim yazmıştı ki bunu? Nympha'yı kim saat 7'de astronomi kulesine davet ederdi?
"Nympha sence bu gizemli kişi kim? Kesin Cedric!"
"Saçmalama Hermonie! Cedric benden nefret ediyor."
"Gidecek misin?"
"Gizli hayranımın kim olduğunu merak ediyorum ama bence bu Cho'nun oyunu."
"Hemen kötü düşünme. Zaten asan var. Sana hiçbir şey yapamaz."
"Tamam gideceğim."

Akşam olduğunda Nympha hemen giyinip astronomi kulesine gitti. Elinde asasını sıkıca tutuyordu. Nympha astronomi kulesine geldiğinde Zayn masanın üzerindeki mumları yakıyordu. Nympha çok şaşırmıştı. Gizli hayranı Zayn miydi?
"Zayn?"
Zayn hızla arkasını dönüp Nympha'ya baktı.
"Beni buraya çağıran sen miydin?"
"Hayır tabii ki. Yanlış anlaşılma oldu. Senin daha gelmemen gerekiyordu. Daha saat 7 değil!"
"Gizli hayranımı hemen görmek istedim." Dedi Nympha gülerek.
"Seni ben çağırmadım. Seni çağıran kişi arkanda." Dedi Zayn ve hemen gitti.
Nympha arkasını döndüğünde aşırı yakışıklı Cedric'i gördü.
"Cedric?"
"Dediklerim için çok üzgünüm Nympha. Sen haklıydın. Sana hiç hak etmediğin şeyler söyledim."
"Hatanı fark etmene sevindim. Peki benim haklı olduğumu nerden anladın?"
"Dün Cho'yu dediğin gibi Harry ile öpüşürken gördüm. Koridorun ortasındalardı. Bana Cho senin böyle bir yalan uyduracağını, inanmamam gerektiğini söylemişti. O yüzden sana öyle dedim. Gerçekten çok özür dilerim."
"Tamam, seni affediyorum. Bütün burayı sırf benden özür dilemek için mi hazırladın? Cedric burası çok güzel!"
"Senin kadar güzel değil."
Nympha kızarmıştı. Cedric elini Nympha'nın beline koyup masaya götürdü. Masa gerçekten çok güzeldi. Cedric Nympha'nın sandalyesini çekti ve Nympha oturdu.
"Cedric her şey için çok teşekkür ederim. Hepsi harika."

Yemeklerini bitirdikten sonra Cedric derin bir nefes aldı.
"Nympha, aslında seni buraya davet etmedeki tek amacım senden özür dilemek değildi. Benimle baloya gelir misin?"
Nympha çok sevinmişti. Bu onun için soru bile değildi. Cedric ile cehenneme bile giderdi.
"Tabii ki evet!"
Hızla sarıldılar. Birbirlerine çok yakındılar. İkisinden biri hareket etse dudakları birbirine değecek durumdaydı. İkisi de nefes nefeseydi. Nympha hamleyi Cedric'den bekliyordu. Ama Cedric ikisini de nefes nefese bırakarak Nympha'ya bakıyordu. Nympha artık dayanamayarak Cedric'in yakasından tutup kendine çekti ve dudaklarını birleştirdi. Birbirlerini çok tutkulu bir şekilde öpüyorlardı. Uzun bir süre sonra nefes almak için ayrıldılar.
"O zaman biz artık neyiz?" Dedi Nympha.
"Sevgiliyiz." Dedi Cedric.
İkisi de birbirlerine gülümsedikten sonra Cedric Nympha'ya sarıldı.
"Bu anı ne kadar çok beklediğimi tahmin bile edemezsin." Dedi Nympha.
"Biliyorum Nympha. Sana bu kadar acı çektirdiğim için de özür dilerim."
"Bunların şu an hiçbir önemi yok."
Birbirlerinin kokularını içlerine çektiler ve öylece durdular. İkisi de hallerinden çok memnundu. Sonra Nympha'nın aklına bu harika anı bozacak bir soru geldi.
"Cho şimdi Harry ile mi sevgili?"
"Bu anı cidden Cho için mi bozdun yani?"
"Üzgünüm ama merak ettim."
"Sanırım öyleler. Kimin umrunda? Sen varsın artık. Hogwarts artık seninle çok daha güzel."

Merhaba! Nasılsınız? Sonunda Cedric ile Cho ayrıldı ve sonunda Nympha ile sevgili oldular. Bölümü beğendiniz mi? Gelecek bölümler için aklıma güzel olduğunu düşündüğüm fikirler var ama bakalım nasıl gidecek. Yorumlarınızı bekliyorum. Sizi seviyorum.❤️❤️

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin