Bölüm 33

990 61 100
                                    

Nympha Cedric'e bakıyordu. Cedric'de ona bakıyordu. İkisi de sırılsıklamdı. Cedric ne yapacağını düşünüyordu ama sadece öyle duruyordu. Onu öpmeli miydi?

Uzun bir süre öyle bekledikten sonra Nympha konuştu:
"Eee... havlu için teşekkürler... gidebilirsin." Dedi Nympha kıpkırmızı bir şekilde.
"Rica ederim... dışarıda bekleyeyim mi seni?"
"Gerek yok."
Cedric onayladı ve hızla oradan çıktı.

Stresten her tarafından alev fışkırıyordu resmen. Hızla üstündeki kazağı çıkarıp kravatını açtı. Koridorda deli gibi ilerlerken Zayn ile çarpıştı.

"Dostum, ne oldu sana?"
Zayn Cedric'i süzdükten sonra gülmeye başladı.
"Yoksa-
"Hayır Zayn! Çok kötü şeyler oldu. Aslında çok iyiydi. Bilmiyorum!" Diye bağırdı Cedric.
"Ne oldu?"
O sırada Ron ile Harry'de geldi.

"Nympha havlusunu unutmuştu. Benden getirmemi istedi. Sonra gözümü kapatıp götürürken havluya takıldım ve küvete Nympha'nın üstüne düştüm. O sırada Mızmız Myrtle geldi! Sonra bu yetmiyormuş gibi Nympha havlusunu düşürdü ve onu çıplak gördüm!" Dedi Cedric.

"Ne?!" Diyebildi Zayn sadece.
"Sonra ne oldu?" Dedi Harry.
"Sonra çok uzun süre bana baktı ben de ona baktım. Bana 'gidebilirsin' Dedi."
"Dostum onu öpmen gerekiyordu!" Diye bağırdı Zayn.
"Ne?" Dedi Cedric.
"O bir sinyaldi!"
"Hiç de öyle değildi!" Dedi Cedric.

"Öyleydi Cedric." Dedi Harry.
"Eğer sinyal olsaydı göz kırpardı." Dedi Cedric.
"Şöyle mi yapacak Cedric? Öp beni Cedric!" Dedi Zayn hiç durmadan göz kırparak.
"Sen yapınca iğrenç oluyor Zayn!" Dedi Cedric gülerek.

"Niye onu öpmedin?!" Dedi Zayn.
"Onun sinyal olduğunu anlamadım! Ve hâlâ öyle olduğunu düşünmüyorum." Dedi Cedric.
"Öğrenecek çok şeyin var." Dedi Zayn gözlerini döndürerek.
"Her neyse sizinle bunu tartışmayacağım." Dedi Cedric ve odasına gitti.

Dersler bittikten sonra Cedric Bay Filch'e yardım etmek için tuvaletlere gitti.
"Merhaba Bay Filch. Size nasıl yardım edebilirim?" Dedi Cedric nazikçe.
"Sen tuvaletleri temizliyorsun." Dedi Bay Filch asık suratıyla.
Cedric onayladı ve erkekler tuvaletine gitti.

Cedric erkekler tuvaletini bitirdikten sonra kızlar tuvaletine gitti.
"İçeride biri var mı? İçeri geliyorum!" Dedi Cedric ve içeri girdi. Görünürde kimsenin olmadığını fark edince yerleri silmeye başladı. Kabinlerin en sonuna gelince sondaki kapının kilitli olduğunu gördü.

"Kimse var mı?" Dedi Cedric kapıyı tıklatarak.
Hiçbir ses gelmeyince Cedric yere eğildi ve aşağıdan baktı. Birinin bacaklarını gördüğü sırada kabinin kapısı açıldı.

"Aman tanrım Cedric!" Diye bağırdı Cho.
"Cho? Özür dilerim. Benim cezam vardı. Bay Filch'e yardım ediyordum. Birinin olup olmadığını sordum ama cevap gelmedi o yüzden eğilip baktım. Kusura bakma. Tamamen benim hatam." Dedi Cedric ensesini kaşıyarak.

Sorun değil Cedric. Seni affediyorum. Ama bir şartla." Dedi Cho ve Cedric'in elinden viledayı alıp yere fırlattı ve ellerini Cedric'in boynuna doladı.
"Cho tekrar birlikte olamayız." Dedi Cedric net bir şekilde.
"Şştt. Bunu ben de biliyorum." Dedi Cho ve elini Cedric'in dudağına koyup susturdu.

"Ne istiyorsun?" Dedi Cedric.
"Küçük bir şey. Sadece benim için gözlerini kapatır mısın?" Dedi Cho gizemli bir şekilde.
"Ne?"
"Bana güvenmiyor musun?"
"Aslına bakarsan hayır."
"Lütfen Cedric. Yoksa bu yaptığının bütün okulun öğrenmesini mi istiyorsun? Bunu öğrenince Nympha'nın ne kadar üzüleceğini düşünebiliyor musun?"
Cedric derin bir nefes alıp gözünü kapattı.

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin