"Artık gitsek mi?" Dedi Nympha.
"Biraz daha böyle kalsak?" Dedi Cedric dudaklarını büzerek.
"Hadi Ced... uzun zamandır ortada yokuz. Gitmemiz gerekiyor."Cedric zar zor onayladı ve giyindiler. İkisi de hazır olunca tuvaletten çıktılar ve Cedric'in odasına gittiler.
"Şükür gelebildiniz. Bütün gün sürdü be. Herhalde rekorunuz bu." Dedi Zayn kahkaha atarak.
"Zayn sus!" Diye bağırdı Nympha ve yastığı Zayn'e fırlattı."Hadi gelin, doğruluk mu cesaret mi oynayacağız!" Dedi Hermione odanın kapısı bile tıklatmadan.
"Bebek miyiz biz?" Dedi Nympha.
"Bebek olmadığını biraz önce anladım." Dedi Cedric sırıtarak.Nympha Cedric'in karnına dirsek attı.
"Hadi ama, çok eğleneceğiz." Dedi Hermione.
"Of, peki."Nympha ile Hermione'nin odasına geldiklerinde herkesin orada olduğunu fark ettiler.
"Hadi başlıyoruz." Dedi Ron ve şişeyi çevirdi.
"Bekleyin!" Dedi Zayn telaşla."Ne oldu?" Dedi Harry.
"Bence bunu oynamayalım. Birbirimiz hakkında soru soralım eğer bilemezsek soran kişinin dediği bir kıyafeti çıkartacağız. Hem birbirimizi daha iyi tanımış oluruz.""Hayır, bu çok saçma!" Dedi Nympha.
"Cedric derse kabul ederdin ama. Zaten ettin de." Dedi Zayn gülerek.
"Zayn sen nereden biliyorsun bunu?!" Dedi Nympha sinirle.
"Kapıyı çalan bendim. Cedric'i arıyordum sonra seslerinizi duydum.""Yoksa siz-
"Sus Hermione!" Dedi Nympha kıpkırmızı bir şekilde.
"Ay bebek falan çıkartmayın şimdi başımıza." Dedi Zayn kahkahalarla."Zayn yeter!" Dedi Cedric.
"Neyse hadi, oynuyor muyuz?"Dedi Harry.
"İyi oynayalım bakalım." Dedi Ron."Harry, benim buradaki en sevdiğim kişi kim?" Dedi Ron.
"Kolay, Hermione."
Ron ve Hermione birbirlerine bakıp gülümsediler."Sıra bende. Zayn gözlerimin rengi ne renk?"
Harry hızla gözlerini kapattı.
"Koyu yeşil?"
"Doğru.""Nympha, benim olmak istediğim meslek ne?"
"Nereden bileyim ben senin olmak istediğin mesleği. Hiç söylemedin ki!"
"Hadi, söyle bir şey."
"Seherbaz?"
"Hayır. Hiçbir şey olmak istemiyorum.""Ya Zayn bu nasıl bir cevap?! Saymıyorum ben bunu."
"Olmaz öyle şey. Kurallara uyacaksınız Nympha Hanım. Hadi kolaydan başlayalım. Ayakkabını çıkart.""Zayn bu çok saçma! Diğerleri bu kadar zor ve saçma sorular sormadı." Dedi Cedric.
"Herkes istediğini sorabilir. Öyle bir kural yok."•••
Oyun bayağı ilerlemişti. Şu ana kadar Ron, ayakkabısı ve çorabını; Harry gözlüğünü ve pantolonunu; Zayn pantolonunu ve yüzüğünü; Nympha ayakkabısı, küpesi ve hırkasını; Hermione ayakkabısını; Cedric ise ayakkabısını çıkartmıştı.
Birden kapı tıklatıldı.
"Nympha ile Hermione odanızdan çok fazla gürültü geliyor. Biraz sessiz olun!" Diye bağırdı Cho ve herkesi süzdü.
"Niye hiçbiriniz düzgün giyinmediniz? Yoksa hep birlikt-"Saçmalama Cho! Oyun oynuyoruz." Dedi Ron hızla.
"Ne oyunu?"
"Seni ilgilendirmeyen bir oyun." Dedi Nympha gözlerini döndürerek."Ben de oynuyorum." Dedi Cho ve Hermione ile Cedric'in arasına oturdu.
"Hayır, oynamıyorsun." Dedi Nympha sinirle.
"Oyuna katılan kişi benim. Oynayıp oynamayacağıma ben karar veririm.""Boş ver Nympha oynasın. Biraz sonra gider zaten." Dedi Zayn.
Nympha sesli bir şekilde iç çekti."Tamam sıra bende. Ah, Ced'e mi soruyorum?"
"Ced?"Dedi Nympha sinirle.
"Evet, Ced. Bir sorun mu var?"
Nympha tam konuşacakken Cho araya girdi ve Cedric'e döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.