Bölüm 53

939 35 34
                                    

Akşam olduğunda Nympha Cedric'i bekliyordu. Cedric gelince hemen odadan çıktılar.
"Nereye gidiyoruz?" Dedi Nympha.
"Bilmem."
"Ya Cedric söyle işte!"
"Söylemem. Hadi biraz daha hızlı olalım yoksa Snape bizi cezaya bırakır."

Bir süre sonra kütüphaneye gelmişlerdi. Nympha şaşkınca Cedric'e baktı.
"Burada ne işimiz var?"
"Gece burada kalacağız. Ne dersin?"
Nympha gülümsedi ve içeri girdiler.

"Lumos!" Dedi Nympha ve etraf az da olsa aydınladı.
Aydınlatma büyüsüdür.
Cedric de yaptı ve yavaşça ilerlediler.
"Yalnız yakalanırsak işimiz biter." Dedi Nympha.
"Olay da bu zaten." Dedi Cedric gülerek.

Cedric hızla eline bir kitap aldı. Kitabın kapağını açar açmaz bir çığlık koptu. Nympha hızla Cedric'e döndü.
"Cedric ne yapıyorsun?! Senin yüzünden yakalanacağız!" Dedi Nympha sinirle.

Ama Cedric'in umrunda değildi. Kahkahalarla gülüyordu. Nympha şaşkınca ona bakıyordu.
"Kim var orada!" Diye bağırdı birisi.
Cedric duyduğu sesle kahkaha atmayı kesti.
"Saklan!" Dedi Cedric fısıltıyla.

Filch hızla kütüphaneye girdi. Elinde fenerle her tarafı aydınlatıyordu. Cedric hemen Nympha'nın elini tuttu ve onu masanın altına çekti. Masanın altında sessizce duruyorlardı.

"Hepsi senin suçun!" Dedi Nympha fısıltıyla.
Cedric birden hapşurdu.
"Kim var orada dedim!" Diye bağırdı Filch.
Nympha hemen Cedric'in burnuna elini koydu.
Filch onların altında olduğu masanın yanında duruyordu.

Bir süre ses çıkmayınca Filch ilerledi.
"Hadi gidelim!" Dedi Cedric ve yine Nympha'nın elini tutup onu masanın altından çekti. Çekerken Nympha'nın ayağı masaya takıldığı için düştü ve çok yüksek bir ses çıktı.

"Kim varsa hemen çıksın!" Diye kükredi Filch ve onlara doğru gelmeye başladı.
"Nympha hadi!" Dedi Cedric ve Nympha'yı yerden kaldırdı.

Koşmaya başladılar. Filch de arkalarından koşuyordu. Nympha deli gibi gülmeye başlayınca Cedric de ona katıldı. Aslında ikisi de saçma bir şekilde çok eğleniyordu.

Kütüphaneden çıktılar ve hemen koridora geldiler. Şimdi de koridorda deli gibi koşuyorlardı.
"Snape ile karşılaşmayız umarım!" Dedi Nympha nefes nefese.
"Durmadan koşarsak karşılaşmayız." Dedi Cedric ve daha da hızlandılar.

Sonunda bahçeye çıktıklarında soluklanmak için durdular. Nympha kendini yere attı. İkisi de çok yorulmuştu. Neredeyse bütün okulun tamamını koşmuşlardı.

Cedric de kendini Nympha'nın yanına attı. Çimlere uzanmış, gökyüzüne bakıyorlardı. Bu romantik anı bozan tek şey terden sırılsıklam olmalarıydı.

Birden Cedric Nympha'ya döndü. Nympha hâlâ gökyüzünü izliyordu. Cedric'in onu uzun süredir izlediğinin farkındaydı ama hiçbir şey söylememeyi tercih etti.

Cedric bıkmadan Nympha'ya bakınca sonunda Nympha da Cedric'e döndü.
"Neden bana bakıyorsun?" Dedi Nympha gülerek.
"Çünkü çok güzelsin." Dedi Cedric gülümseyerek.

Nympha utandı ve gülerek elleriyle yüzünü kapattı.
"Yüzünü kapatma! Beni güzelliğinden mahrum bırakma." Dedi Cedric.
"Güzel değilim ki!"
"Öylesin. Ve bunu senin dışında herkes görüyor. Bir tek sen göremiyorsun."

Cedric Nympha'yı kendine doğru çekti. Nympha kafasını Cedric'in göğsüne yasladı. Bu hareketiyle kalp atışlarını duyabilmeye başlamıştı. O kadar güzeldi ki... Cedric'in kalp atışları Nympha'ya huzur veriyordu.

Cedric Nympha'yı sarmış, saçlarıyla oynuyordu. Dışarıdan öyle güzel bir görüntüleri vardı ki manzaraya eş değerdi.

"Bana mezun olmadan önce unutulamaz bir gün yaşattığın için teşekkür ederim." Dedi Nympha.
Cedric gülümsedi.
"Asıl ben sana teşekkür ederim. Her gün günümü güzelleştiriyorsun. Sen olmasan ne yapardım bilmiyorum." Dedi Cedric.

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin