"Cidden dağa mı tırmanacağız yani?" Dedi Nympha.
"Evet! Aslında tırmanmayacağız. İneceğiz. Çok eğlenceli olacak. Bana güvenin." Dedi Zayn ve dağa gittiler.
"Zayn'e güveniyor musun?" Dedi Nympha fısıltıyla Hermione'ye.
"Evet. Neden güvenmeyeyim ki?"
"Hermione sen ciddi misin? Zayn'den bahsediyoruz. Hani deli olan?"
"Zayn... Zayn olmasa bu kadar eğlenceli şeyler yapamazdım. Onun sayesinde hayatım güzelleşiyor."
Nympha garipçe Hermione'ye baktı."İşte geldik! İlk ben iniyorum. Sonra da siz gelirsiniz." Dedi Zayn.
"Zayn güvenli olduğuna emin misin?"
"Evet hadi gel Nympha." Dedi Zayn ve Nympha'nın elinden tutup çekti.
Hermione o sırada dudaklarını yiyordu ve sinirle onlara bakıyordu. Cedric'de sinirli bir şekilde bakıyordu.Zayn ile Nympha dağdan inmeye başlayınca Cedric'de peşlerinden indi ve diğerleri de geldi.
Bir yandan iniyor bir yandan da konuşuyorlardı. Nympha en önde inerken Cedric'de ona yetişmek için hızlandı. O sırada Nympha'nın ayağı kaydı ve çığlık atarak düşmeye başladı. Birden karşısına çıkan ağaç dalına tutundu.
"Nympha!" Diye bağırdı Cedric.Nympha sadece elleri ile bir ağaç dalına tutunuyordu. Kalbi hiç olmadığı kadar hızlı atıyordu.
"Cedric! Yardım et!" Diye bağırdı Nympha telaşla.
Herkes telaşla birbirine bakıyordu.
"Nympha yanına geliyorum tamam mı? Sakın kıpırdama."
"Cedric gelme! Sen gelirsen ikimiz de düşeriz."
"Seni orada bırakacağımı düşünmüyorsun herhalde!"Cedric yavaş ve dikkatli bir şekilde inmeye başladı.
"Çabuk siz yukarı çıkın ve bize ip atın!" Diye kükredi Cedric.
Diğerleri hemen yukarı çıkmaya başladı. Cedric Nympha'nın yanına yaklaştığında taşlardan birkaç tanesi düşmeye başladı.
"Cedric!" Diye bağırdı Nympha.Diğerleri yukarı çıkınca hemen ipi aldılar. Cedric o sırada Nympha'nın yanına geldi.
"Nympha bana elini uzat."
"Olmaz! Düşerim." Dedi Nympha.
"Nympha bana güven. Seni tutacağım. Söz veriyorum."
Nympha elini bıraktı ve Cedric hızla onu tuttu. Nympha hemen Cedric'e sarıldı.
"İpi atın!" Diye bağırdı Cedric.Hemen ipi attılar ve Cedric ipi önce Nympha'ya sonra kendine bağladı.
"Çekin!"
Onları çekmeye başladılar. Çok yavaş da olsa yukarı çıkıyorlardı.Sonunda yukarı çıktıklarında hepsi farkında olmadan tuttuğu nefesi verdi. Cedric bir anda hızla Zayn'in gözüne yumruk attı. Zayn arkaya düştü ve Cedric'e baktı.
"Ne yapıyorsun?!" Diye bağırdı.
"Asıl sen ne yapıyorsun? Senin yüzünden Nympha ölüyordu! Senin bu saçmalıkların yüzünden başımıza her zaman bir şey geliyor! Kaç seneden beri sana katlanıyorum. Artık yeter. Bu son noktaydı! Bir daha sakın benimle veya Nympha ile konuşma! Anladın mı beni?!" Diye kükredi Cedric.Zayn sinirle ayağa kalktı ve Cedric'e yumruk attı. Cedric'de karşılık verince çok büyük bir kavga çıktı.
"Durun, yeter! Cedric, Zayn!" Dedi Nympha.
Dövüşürken dağın ucuna doğru gitmişlerdi.
"Ayrılın! Hadi yeter. Şimdi bir şey olacak!" Dedi Hermione.
"Durun artık!" Diye bağırdı Draco.
"Cedric yeter! Anladı bence." Dedi Harry ve onlara doğru yürümeye başladı.
"Sakın yaklaşma!" Diye bağırdı Cedric ve Harry olduğu yerde durdu.Cedric Zayn'i eline aldı ve yukarı kaldırdı. Zayn'in dudağı patlamış; yüzü, gözü kan içindeydi. Dağın ucundaydılar.
"At! At hadi!" Diye bağırdı Zayn.
Cedric hiçbir şey demeden öylece Zayn'e bakıyordu. Nympha korkudan eliyle ağzını kapatmıştı.
"Cedric bırak onu!" Diye bağırdı Hermione.
"Cedric lütfen! Onu cidden öldürecek misin?!" Dedi Nympha korkuyla.Cedric Zayn'i yere fırlattı ve oradan uzaklaştı. Zayn yerde yatıyordu. Nympha Zayn' i ilk defa bu kadar kötü halde görüyordu.
"Nympha geliyor musun?!" Diye bağırdı Cedric sinirle.
"Hayır."
"Ne? Ne demek hayır?!" Diye kükredi Cedric ve Nympha'nın kolundan tutup onu sürüklemeye başladı.
"Cedric bırak beni! Canımı acıtıyorsun!" Diye bağırdı Nympha.Draco hızla yanlarına geldi.
"Cedric Nympha'yı bırak! Seninle gelmek istemiyor." Diye bağırdı Draco.
"Sen karışma!" Diye kükredi Cedric.
"Cedric bir daha bırakmanı söylemeyeceğim!" Dedi Nympha sinirle.
"Neden benimle gelmek istemiyorsun?"
"Cedric sen iyi misin?! Zayn'i neredeyse dağdan aşağı atıyordun! Senden korkuyorum.""O da seni öldürüyordu!"
"O böyle bir şey olacağını nereden bilebilirdi?"
"Bu son şansın! Eğer gelmezsen ilişkimiz, her şeyimiz bitmiş olacak!" Dedi Cedric.
Nympha hiçbir şey demeden gözleri dolmuş bir şekilde Cedric'e baktı.
"Peki, senin kaybın." Dedi Cedric sesi titreyerek ve gitti.
"Cedric..." Dedi Nympha fısıltıyla.Birden Draco Nympha'nın elini tuttu ve gülümseyerek Nympha'ya baktı. Nympha şaşkınca Draco'ya baktı ve hızla elini çekti.
"Draco ben sevgilimden daha yeni ayrıldım ve sen bana gülümseyip elimi tutuyorsun! Ne yapmaya çalışıyorsun?!" Diye bağırdı Nympha.
"Nympha benim kötü bir niyetim yoktu."
"Üzgünüm Draco. Lütfen konuşmayalım." Dedi Nympha ve Zayn'in yanına gitti.O sırada Zayn, Harry ve Ron kavga ediyordu.
"Beni dağdan aşağı atacaktı ve siz hiçbir şey yapmadınız! Hiçbir şey! Ben de sizi gerçek arkadaş sanıyordum!" Diye bağırdı Zayn.
"Cedric haklı! Başımıza ne gelirse senin yüzünden geliyor! Belki de Cedric seni atmalıydı! Hepimiz için en iyisi buydu!" Dedi Harry ve gitti.Hermione koşarak Zayn'e sarıldı. Zayn hiçbir tepki vermedi. Ron sinirle onlara baktı.
"O katile neden sarılıyorsun?!"
"O katil falan değil! Neden bu kadar üstüne gidiyorsunuz ki?" Dedi Hermione sinirle.
"Onu mu koruyorsun yani?"
"Evet, onu koruyorum!" Dedi Hermione.
"Peki, onu korumaya devam et." Dedi Ron ve hızla orayı terk etti. Hermione'de onun arkasından gitti.Geriye sadece Zayn ile Nympha kalınca Zayn Nympha'ya döndü.
"Özür dilerim. Her şey benim yüzümden oldu. Benim yüzümden herkes kavga etti. Sen... sen benim yüzümden neredeyse ölüyordun. Cedric olmasaydı-
"Kendini suçlama Zayn! Senin hiçbir suçun yok. Böyle bir şey olacağını nereden bilebilirdin? Sen kötü niyetli değildin. Sadece hep birlikte güzel vakit geçirmek istedin. Hadi gel."
"Nereye?" Dedi Zayn.
"Benim evime gidiyoruz. Şu yaralarını sararız." Dedi Nympha ve Zayn'i kaldırdı.Nympha'nın evine geldiklerinde evde kimsenin olmadığını fark ettiler. Nympha'nın odasına gittiler ve Nympha'nın yatağına oturdular. Nympha Zayn'in yaralarına pansuman yaparken Zayn gözlerini ayırmadan Nympha'yı izliyordu. Nympha Zayn'in onu izlediğini fark edince güldü.
"Ne oldu?"
"Sanırım sana aşık oluyorum." Dedi Zayn ve Nympha'yı öptü. Nympha gözlerini sonuna kadar açarak Zayn'den uzaklaştı ve Zayn'e tokat attı."Ne yaptığını sanıyorsun sen?! Beni öptüğünün farkında mısın?" Dedi Nympha sinirle.
"Ben...özür dilerim. Neden böyle bir şey yaptım bilmiyorum. Özür dilerim Nympha. Lütfen affet." Dedi Zayn yalvarırcasına.
"Tamam, her neyse. Bence artık gitmelisin. Ve bir daha konuşmamalıyız." Dedi Nympha.
"Ne? Sadece seni öptüm ve sana aşık olduğumu söyledim diye mi?"
"Bana aşık değilsin! Sadece Cedric'e sinirli olduğun için onu kıskandıracaksın. Ve ben buna izin veremem. Şimdi lütfen git."
Zayn sinirle yerinden kalktı ve odanın kapısını çarpıp evden çıktı.Nympha ağlamaya başladı. Bugün nasıl bir gündü böyle? Sevgilisinden ayrılmıştı, onu sevdiğini söyleyen birini reddetmişti, bütün arkadaşları dağılmıştı, neredeyse ölecekti... Nympha ne yapacağını bilmiyordu. Her şey berbat olmuştu. Özellikle Cedric... Nympha derin bir nefes aldı ve Cedric'in ona verdiği Quidditch sweatshirt'ünü eline aldı ve ona bakarak ağladı.
Selam. Bayağıdır buralarda yoktum. Merak edenleriniz oldu. Çok teşekkür ederim. Sadece okunmalar ve votelar aşırı düştüğü için yazma isteğim gitmişti. Ama birkaç kişi yorum yapınca yazayım dedim. Sizi de çok beklettim. Her şey çok mutlu gittiği için kaos yapmazsam olmazdı djfjdjdjd. Bölümü nasıl buldunuz? Sizce barışacaklar mı? Devamı nasıl olacak? Yorumlarınızı bekliyorum. Sizi seviyorum.❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.