"Ne, Blaise ile mi eşim?" Dedi Nympha.
"Galiba." Dedi Hermione.
"Hermione emin misin? Onunla aramız hiç iyi değil, biliyorsun." Dedi Nympha ve kollarını önünde kavuşturdu."Öyle duydum ama yanlış olabilir. Sen yine de Blaise'e sor."
"Olmaz öyle şey! Sizin aranız kötü, birlikte ödev yapmanız çok saçma. Bence Profesör Snape ile konuş. Hatta istersen ben de geleyim." Dedi Cedric."Hayır!" Diye bağırdı Hermione.
O sırada etraftakiler sinirli bakışlarla Hermione'yi süzdü.
"Pardon." Dedi Hermione mahçup bir şekilde."Niye?" Dedi Cedric.
"Çünkü... bizim ödevimiz daha bitmediği için sen gidemezsin. Nympha da önce Blaise'in yanına gidip sorsun. Dediğim gibi yanlış hatırlıyor olabilirim.""Blaise'e soracağına Snape'e sorsun. Niye zaman kaybetsin ki? Kim bilir Blaise şimdi nerede?" Dedi Cedric.
"Nympha sen önce Blaise'e sor." Dedi Hermione."Hermione sen niye Nympha'nın Blaise ile konuşmasını bu kadar çok istiyorsun?"
"Bir nedeni yok! Hemen başlasın diye söylüyorum. Farkındaysan Nympha şu an gereksiz yere zaman kaybediyorsun.""Haklsın Hermione! Ben hemen gidiyorum. Size iyi çalışmalar. Cedric işin bittikten sonra yanıma gel, önemli bir şey konuşacağız." Dedi Nympha ve koşarak oradan ayrıldı.
"Ben tuvalete gideceğim." Dedi Cedric.
"Olmaz! Daha işimiz var." Dedi Hermione telaşla.
"Acil ama!"
"Ne yapacaksın?" Dedi Hermione kaşlarını çatarak.
"Tuvaletimi yapacağım!" Diye bağırdı Cedric.Herkes Cedric'e bakınca Cedric özür diledi.
"Olmaz Cedric, hadi Zayn'in yanına gidelim."
"Hermione tuvalete gitmek için senden izin almam gerekmiyor." Dedi Cedric kaşlarını çatarak."Şu an biz bir takımız ve takımların her şeye birlikte karar vermesi gerekir."
"Tuvalete gidip gidemeyeceğime de mi birlikte karar vereceğiz?"
"Evet, Zayn'e soralım."Hermione ile Cedric Zayn'in yanına geldiğinde Zayn'in uyumuş olduğunu fark ettiler.
"Zayn!" Dedi Hermione ve Zayn'i dürttü."Heh! Buradayım." Dedi Zayn ve hızla kalktı.
"Ne yapıyorsun sen?!" Dedi Hermione sinirle.
"Uyuyakalmışım."Hermione gözlerini döndürdü.
"Neyse, Cedric tuvalete gitmek istiyor. Sen ne diyorsun?"
"Gitsin." Dedi Zayn garip bir şekilde Hermione'ye bakarak.Hermione kaş göz hareketleri yapınca Zayn neler olduğunu anladı.
"Heh... şey... gitmesin!"
"Ya Zayn sen de mi? Tuvaletim var diyorum." Dedi Cedric."Üzgünüm dostum ama bu projeyi bitirmemiz gerek."
"Acil diyorum!"
"Aslında benim de gitmem gerek. O zaman birlikte gidelim." Dedi Zayn."İyi, ama çabuk olun!" Dedi Hermione sertçe.
Zayn ile Cedric kafa sallayıp tuvalete gittiler.Zayn tuvaletten çıktıktan sonra ellerini yıkadı ve Cedric'in çıkmasını bekledi. Birkaç dakika geçtikten sonra Cedric'e seslendi:
"Ced! İyi misin?"
Cevap gelmeyince Zayn telaşlandı.
"Cedric cevap ver!"
"Bak içeri giriyorum." Dedi Zayn ve yavaşça kapıyı ittirince kapının açık olduğunu fark etti."Cedric!" Diye sinirle bağırdı ve tuvaletten çıkıp Hermione'nin yanına gitti.
"Cedric kaçmış!"
"Bravo Zayn! Tek bir görevin vardı ve onu da yapamadın! Ben bunun olacağını biliyordum zaten." Dedi Hermione sinirle."Ne yapacağız?" Dedi Zayn telaşla.
"Cedric'i ve Nympha'yı arayacağız ve bir araya gelmemelerini sağlayacağız." Dedi Hermione ve koşarak kütüphaneden çıktılar."Ben odaya bakacağım, sen de koridorlara bak." Dedi Hermione ve koşarak odaya gitti.
Zayn de koridorda koşmaya başladı.•••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.