Nympha saçlarını tararken odaya Hermione girdi. Yatağına oturup Nympha'yı izlemeye başladı. Nympha aynadan şaşkınca Hermione'ye baktı.
"Ne oldu?"
"Ne olmuş? Hiçbir şey olmadı!" Dedi Hermione telaşla.
"Hermione bir şey söylemek için geldin. Ne oldu?"
"Of peki. Şey...o gün...nasıldı?" Dedi Hermione aşırı çekinerek."Hangi gün?" Dedi Nympha anlamayarak.
"Ya o gün işte! Hani siz Cedric ile..."
"Şey...güzeldi."
"Ama nasıldı? Yani nasıl oldu? Detaylı anlat! Çok merak ediyorum.""Of hayır Hermione! Bu özel bir şey. Ayrıca belki Cedric anlatmamı istemez." Dedi Nympha endişeli bir şekilde.
"Eminim o da şu an erkeklere anlatıyordur."
"Ciddi misin?!" Dedi Nympha telaşla."Evet! Hadi şimdi sen de bana anlat."
"Of peki. Birbirimize çok yakın duruyorduk sonra uzun bir süre birbirimizi inceledik. Sonra da ben onu öptüm ve devam ettik.""Peki, pişman mısın?"
"Hayır. Cedric benim için çok değerli."
"Tamam. Teşekkür ederim.""Zayn hazır mısın?" Dedi Cedric heyecanla.
"Evet! Onları ezip geçeceğiz." Dedi Zayn hırsla.
"Cedric, ben bu maçı izleyemeyeceğim." Dedi Nympha mahçup bir şekilde.
"Ne, neden?" Dedi Cedric.Cedric'in bir anda yüzü düşmüştü. Normalde Nympha Cedric'in bütün maçlarını kaçırmadan izlerdi. Neden bu maça gelmeyecekti ki?
"Profesör Lupin beni çağırdı. Önemli bir şeymiş."
"Profesör Lupin'in şeyi çok mu önemli?!" Dedi Cedric sinirle.
"Cedric biliyorsun normalde asla kaçırmam ama Profesör Lupin çağırdı. Reddedemem ki!""İyi. Git sen Profesör Lupin'ine!" Diye bağırdı Cedric.
"Cedric benim yapabileceğim bir şey yok!" Dedi Nympha.
Cedric'in tepkisiyle Nympha da iyice gerilmişti.Cedric tam ağzını açmışken Hufflepuff Quidditch takımından biri geldi.
"Hadi Cedric, maç başlıyor!"
Cedric Nympha'ya baktı ve koşarak takımının yanına gitti.Nympha üzgünce Profesör Lupin'in yanına gitti.
"Gelebilir miyim Profesör?"
"Tabii."
"Profesör Lupin, biliyorsunuz şimdi Quidditch maçı var. İzlemeyi çok istiyorum. Bu konuşmayı başka bir zamana ertelesek olmaz mı?""Tabii ki olur Bayan Soltur. Ben de size aynısını söyleyecektim. Sizin için Cedric Diggory'yi izlemek, benimle konuşmaktan daha caziptir tabii ki. Lütfen maça gidin. Konuşmamıza sonra devam edebiliriz."
"Çok teşekkür ederim Profesör."Nympha hızla oradan uzaklaştı ve Quidditch sahasına gitti. Hermione'nin yanına oturdu.
"Senin Profesör Lupin'in yanında olman gerekmiyor mu?"
"O işi hallettim ben. Şimdi izin verirsen sevgilimi izleyeceğim.""Ve Ravenclaw kazanıyor!"
Cedric sinirle süpürgesini yere fırlattı ve hızlı hızlı ilerledi. Nympha hemen tribünlerden kalkıp Cedric'i takip etti.Cedric soyunma kabinine gelince sinirle üstünü çıkarttı. O sırada Nympha geldi. Cedric'i üstsüz görünce yutkundu. Sonra hemen kendini toplayıp Cedric'in yüzüne baktı.
"Senin burada ne işin var?! Profesör Lupin'in yanına git sen!" Dedi Cedric sinirle.
"O işi erteledim."
"Ne demek o?! Saçma sapan konuşma! Benimle oyun oynama!" Diye kükredi Cedric.Bağırırken boynundan damarları çıkıyordu ve bu onu daha da çekici hale getiriyordu.
"Seni izledim! Her anı izledim! Profesör Lupin ile yarın görüşeceğiz. Bana bağırmadan önce bir dinle!" Dedi Nympha sinirle.Cedric hiçbir şey demeden Nympha'ya baktı. Biraz önce söylediklerinden pişman olmuş gibiydi.
Cedric yavaşça Nympha'ya yaklaştı. Sımsıkı bir şekilde onu sardı. Nympha da kısa bir süre sonra karşılık verdi. Cedric Nympha'nın kafasını öptü ve sanki mümkünmüş gibi daha da sıkı sardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.