Bölüm 4

3.6K 196 143
                                    

3 yıl sonra

Nympha duyduğu ses karşısında gözlerini açtı. Hızlıca kendine gelip susmak bilmeyen odasının kapısını açtı.

"Hermonie! Dün o kadar geç yattığımız için erken kalkamadım."
"Onu anladım. Hadi üstünü değiştirip aşağı gel. Kahvaltı yapacağız."
Nympha gülümseyerek onayladı ve üstünü değiştirip aşağı indi.

"Günaydın!"
Bütün Weasley ailesi, Hermonie ve Harry'den geri dönüş alınca yerine oturdu.
"Kusura bakma Molly teyze sana yardım edemedim. Hermonie ile biraz geç yattık."
"Sorun değil tatlım. Hadi o zaman afiyet olsun."

•••••
Nympha çimlere yatıp gözlerini kapattı. Hayatında çok değişik şeyler olmuştu aslında. Arkadaşları ile iyice yakınlaşmıştı. Birbirlerine kalmaya gidiyorlardı. Hatta Nympha'nın annesi Taylor, Molly ile önceden tanışıyormuş.

Derslerinde gerçekten çok başarılıydı. Hermonie ile yarışacak derecedeydi. Ve Draco ile daha da yakınlaşmıştı. Hatta Draco'dan birazcık hoşlanmaya başlamıştı. Draco'nun Nypmha'ya olan ilgisi onu büyülemesine yeterdi.

Ama Cedric onun için bir başkaydı. Cedric, Nympha için çok özeldi ve onun yerini kimse tutamazdı. 1. sınıftayken ona çok kızmıştı ama şimdi Hermonie'ye katılıyordu. Onu kıskandığından mı böyle davranmıştı? Çünkü ortada başka bir sebep göremiyordu.

Ama Nympha kararlıydı. Bu sene onun senesiydi. Çok güzel bir sene geçireceğine emindi.

"Hey, Nympha! Ders kitaplarını almaya gidiyoruz." Dedi Ron.
"Tamam geliyorum."
Nympha hızla eşyalarını alıp onu bekleyen arkadaşlarının yanına gitti.

"Bu sene ne kadar çok kitap var!" Dedi Ron
"Normal yani artık büyüyoruz." Dedi Hermonie
4 en yakın arkadaş yolda alacakları kitapları arıyordu. Hızla ilerlerken onların yaşlarında bir çocuk Nympha'yı durdurdu.

"Merhaba. Adın nedir?"
"İlgilenmiyorum."
Nympha hızla arkadaşlarının yanına döndü.
"Artık buna alıştık." Dedi Harry gülerek.
"Dalga geçme Harry. Cidden hiç hoş bir durum değil. Kendimi kötü bir şey yapmış gibi hissediyorum."

Bir de değişen şeylerden bir tanesi de Nympha'ydı. Nympha gerçekten çok güzelleşmişti. O çocuksu yüzü gidip yerine genç kız gibi bir olgunluk gelmişti. Nympha bundan memnundu ama yoldan geçenlerin yarısının onu çevirmesinden hiç memnun değildi.

"Nympha kendini Cedric'e saklıyor." Dedi Hermonie.
"Çok komiksin Hermonie(!)" Dedi Nympha gözlerini döndürerek.
"İşte geldik!"
Dördü birden dükkana girip listelerini verdiler.
•••••
"Gidiyoruz değil mi?" Dedi Ron heyecanla.
"Neye?"
"Hadi ama Nympha bilmiyor olamazsın. Quidditch Dünya Kupası!"
"Ciddi misin? Tabii ki geliyorum."
"O zaman yarın efsane bir gün olacak!"
•••••
"Herkes kalksın! Hadi kalkın!" Diye bağırdı Nympha.
"Ooo erkencisin. Bu kadar mı merak ediyorsun maçı?" Dedi Harry.
"Evet. Hadi diğerlerini uyandırmama yardım et."

Herkes uyandıktan sonra kahvaltı yapıp hazırlandılar. Herkes hazır olduktan sonra evden çıktılar.

"Yolculuğa Diggoryler de katılacak. Belki tanışmışsınızdır." Dedi Arthur.
Nympha Diggoryler lafını duyunca heyecanlandı. Karşısında tanımadığı orta yaşlarda bir adam duruyordu. Herhalde sadece bu adam bardır diye düşünerek kendini rahatlattı. Sonra yukardan bir ses duydu. Be yere hızla bir şey indi.

O şeyin Cedric olmasını beklemiyordu. Göz göze geldiklerinde Nympha'nın kalbi duracak gibi oldu. Hemen Hermonie'ye döndü.
"Neden geleceğini söylemedin? En azından daha güzel bir şeyler giyerdim." Dedi fısıltıyla.
"Geleceğini bilmiyordum ayrıca şuan çok güzelsin ve Diggory gözlerini senden alamıyor."

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin