"Ginny!" Dedi Harry hızla.
"Ne?!" Diye bağırdı herkes.
Hepsi şok içindeydi. Özellikle de Ron."Dostum Ginny'nin senden hoşlandığını biliyordum da sen ne zamandan beri ondan...?" Dedi Ron ve yüzünü buruşturdu.
Harry güldü.
"Son birkaç ay içinde yakınlaştık ve ne kadar fazla ortak yönümüzün olduğunu fark ettim. Ron, kardeşin gerçekten inanılmaz.""Yavaş gel! Siz şimdi onunla çıkıyor musunuz?" Dedi Ron hafif rahatsız olmuş bir şekilde.
"Hayır dedim ya Ron. Sadece birbirimizin farkına vardık diyelim ve açıkça söylemek gerekirse ondan çok hoşlanıyorum." Dedi Harry ensesini kaşıyarak."Neyse, tamam. Kardeşim ve senin hakkında konuşmak mide bulandırıcı. Bana ne zaman söylemeyi düşünüyordun acaba?"
"Söyleyecektim, gerçekten! Sadece doğru anı beklemek istedim."Ron gözlerini döndürdü.
"Hadi ama Ron, açıkçası ben shipledim bile. Dedi Hermione ve Harry'nin saçını dağıttı."Eee, ne zaman çıkmaya başlayacaksınız?" Dedi Nympha.
"Bilmiyorum. Henüz hiçbir şey bilmiyorum. Aslında kendimce daha kesin bir şey olmadan kimseye söylememe kararı almıştım ama o kararımı bozdum."•••
Cedric kütüphanede ders çalışırken yanına Hermione, Ron, Harry ve Zayn geldi.
"Şu Snape sıktı artık!" Dedi Zayn gözlerini döndürerek ve sandalyeyi ters çevirip oturdu."Yine ne oldu?" Dedi Cedric gülerek.
"Benim boyumdan daha uzun ödev verdi. Nasıl yetiştireceğimi bilmiyorum." Dedi Zayn."Abartma sen de Zayn. Gayet normal bir ödev vermiş. Bir gecede biter o." Dedi Hermione ve uzun masaya kalın kitaplarını koydu.
"Hermione haklı Zayn. Yaparsın sen. Neyse, ben tuvalete gidip geliyorum." Dedi Cedric ve yavaşça yerinden kalktı.
Kütüphanedeki erkekler tuvaletine girdi ve kabini kilitledi. Cedric kabindeyken tuvaletin kapısı kapandı.
Cedric işini hallettikten sonra kabinin kapısını açtı ve neye uğradığını şaşırdı. Birden biri onu hızla öpmeye başladı. Cedric gözlerini kapatıp karşılık verdi.
Öpüşmeleri bitince Cedric karşısındaki kişinin Cho olduğunu gördü.
Cho Cedric'e bakıp dudaklarını yaladı ve gülerek gitti.Cedric hızla ellerini yıkadı ve soğuk suyu yüzüne çarptı. Aynada derin derin nefes alarak kendine baktı. Gözlerini sonuna kadar açmış, kesik kesik nefes almaya başlamıştı.
Kalbi sıkışıyordu. Gözleri kararmaya başlamıştı. Aynada kararan görüntüsüne son bir kez baktı.
Ron koşarak kütüphanede ders çalışan arkadaşlarının yanına gitti. Soluklandıktan sonra hızla yerine oturdu.
"Ron iyi misin, noldu?" Dedi Hermione şaşkınca ve Ron'un ateşi var mı diye elini alnına götürüp kontrol etti.
"Size çok bir önemli bir şey söyleyeceğim." Dedi Ron beti benzi atmış bir şekilde.
"Ron, korkutma bizi. Noldu?" Dedi Harry."Cedric ve Cho'yu tuvalette öpüşürken gördüm!" Dedi Ron ve kulakları kıpkırmızı oldu.
"Ne?!" Diye bağırdı Hermione.Kütüphanedeki diğer ders çalışan kişiler ona doğru dönünce Hermione utançla özür diledi.
"Emin misin?" Dedi Zayn korkuyla.
"Evet, ne gördüğümü biliyorum. Tuvaletin kapısı kapalıydı. Kapıyı açtım ve onları öpüşürken gördüm.""İnanamıyorum buna! Ne yapacağız? Nympha bunu duyarsa mahvolur. Cedric Nympha'yı aldatıyor mu yani?!" Dedi Hermione sinirle.
"Sanırım öyle." Dedi Ron.
"Ben bu Cedric'i öldürürüm ama!" Dedi Hermione ve hızla yerinden kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.