Nympha arkadaşlarıyla birlikte bahçede otururken Cho ve onun baş belası arkadaşları Cedric ve arkadaşlarının yanına gitti. Nympha dikkatlice onları izlemeye başladı. Cho'nun Cedric ile ne işi olabilirdi ki? Cho bağıra bağıra konuşmaya başladı. Bir yandan da Nympha'ya bakıyordu.
"Cedric nasılsın?"
"İyiyim Cho. Sen nasılsın?" Dedi Cedric şaşırmış bir şekilde.
"Şey bugün Quidditch antrenmanı yapacağız ama Arayıcımız hasta. O yüzden sen gelebilir misin?"
"Eee olur sanırım."
"Harika! Tamam saat 4'de. Sakın unutma!"Cedric, Cho'nun arkasından şaşkınca bakmaya başladı. Nympha ile göz göze gelince Nympha kafasını çevirdi. Nympha Cho'nun bir şeyler planladığını anlamıştı. Ortada bir şeyler dönüyordu ve Nympha bunu çözecekti.
"Cho'yu duydunuz mu?" Dedi Nympha.
"Duymamak elde değil." Dedi Hermonie.
"Ne yapmaya çalışıyor?" Dedi Harry.
"Bilmiyorum ama yaptığının karşılığı olacak." Dedi Nympha.•••••
Aslında bugün amigoluk antrenmanı yoktu ama Nympha yapmak istedi. Herkese haberi iletmişti şimdi ise gelmelerini bekliyordu. Herkes geldiğinde Nympha konuşmaya başladı.
"Bugün antrenmanımız yoktu normalde ama bir konuşma yapmak istedim. Antrenman saatlerini haftada iki kez yapmak istiyorum. Çünkü birçok kişi hareketleri unutuyor. Siz ne dersiniz?"
Herkes onaylayınca Nympha gülümsedi.
"Güzel. O zaman gününü belirleyelim."
Nympha cümlesini bitirince arkadan biri geldi.
"Bensiz mi başladınız?" Dedi Cho.
"Cho sana söylemedim mi? Sen artık takımda değilsin." Dedi Nympha.
"Ne?! Böyle bir şey yapamazsın! Sen kimse değilsin." Diye bağırdı Cho.
"Takım kaptanı olduğum için istediğim kişiyi çıkarabiliyorum. İstersen Profesör Rachel'a sor. Haberi var. Onayladı merak etme. Kendi kafama göre seni atmadım yani." Dedi Nympha.
"Beni neden atıyorsun?"
"Hareketleri doğru yapmıyorsun. Kendi kafana göre yapıyorsun. Beni bilerek düşürdün. Bana saçma sapan laflar söylüyorsun. Ve senin bugün Cedric ile Quidditch antrenmanın yok mu? Hadi ama Cho, çok yoğun olduğunu hepimiz biliyoruz. Amigoluğa vaktin yok. Performansından da belli oluyor zaten. Şimdi lütfen git. Takım konuşması yapıyoruz. Takımda olmayanlar dinleyemez."
Nympha çok sinir bozucu bir şekilde el sallayarak takımına geri döndü. Cho'yu attığı için çok rahatlamıştı. En azından artık ortada onu rahatsız edecek biri kalmamıştı._2 hafta sonra_
Nympha kütüphanede ödevlerini yaparken Hermonie telaşlı bir şekilde geldi.
"Nympha olanları duydun mu?!"
"Ne oldu?"
"Cedric ile Cho çıkıyor!"
"Ne?!"
Nympha için o an hayat durmuştu. Düşmanı ile sevdiği çocuk nasıl çıkardı? Cho ile aralarında olan savaşı Cho kazanmıştı. Nympha hem sinirli hem de üzgündü. Cedric neden böyle bir şey yapmıştı? Onlar ne ara bu kadar yakın olmuştu? Ne zaman sevgili olmuşlardı?! Nympha gözlerini kırpmadan masaya bakıyordu. Ama aslında içinde bin tane şey düşünüyordu.
"Nympha iyi misin?" Dedi Hermonie.
Nympha kendine gelip gözlerini masadan Hermonie'ye çevirdi.
"Evet iyiyim. Ben biraz hava alacağım." Diyip kütüphaneden çıktı Nympha.Kitaplarıyla koridorda yürüyordu. Bir an önce yalnız kalmak istiyordu. Hızlı adımlar atmaya başladı. Yürürken karşısında hiç beklemediği bir şey gördü. Cedric ile Cho öpüşüyordu. Nympha önlerinde durmuş onlara şaşkınca bakıyordu. Gözünden bir damla yaş aktı. Nympha'yı hala fark etmemişlerdi. Kim bilir ne zamandan beri o durumdaydılar. Cedric'in gözü Nympha'nın olduğu yere kaydı. Nympha'yı görünce Cho'dan ayrılıp Nympha'ya doğru gelmeye başladı. Ama Nympha hemen ordan uzaklaştı. Cho'dan hoşlanıyor olabilirdi. Kimseyi kendisini sevmesi için zorlayamazdı ama barışmışlardı. Tekrar arkadaş olmuşlardı. Böyle bir durum olduğunu Nympha Cedric'ten öğrenmeliydi. Nympha kızlar tuvaletine girdi. Ağlayarak musluğu açıp yüzünü yıkadı. Onları öyle görünce bütün hayalleri yıkılmıştı.
"Nympha."
Nympha arkasını döndü. Cedric ona bakıyordu.
"Git burdan Cedric."
"Nympha beni dinler misin?"
"Neyini dinleyeyim ha? Söyle bana neyini dinleyeyim?! Sana güvenmiştim. Tekrar arkadaş olmuştuk. Sevgili olduğunuzu Hermonie'den öğrendim. Senden öğrenmeyi beklerdim. Madem bana güvenmiyorsun o zaman niye benden özür diledin?!"
Nympha bunları söylerken bir yandan da Cedric'in göğsüne vuruyordu.
"Sana ihtiyacım vardı." Dedi Nympha fısıltıyla.
Ve yere çöktü. Cedric de çöktü. Cedric hemen Nympha'yı göğsüne çekip saçını sevmeye başladı. Cedric'in de gözleri dolmuştu.
"Neden böyle bir şey yaptın?" Dedi Nympha yine fısıltıyla. Cedric'e o kadar çok bağırmıştı ki konuşurken boğazı acıyordu.
"Özür dilerim. Sana söylemem gerekirdi. Haklısın. Seni tekrar kaybedemem özür dilerim Nympha lütfen..."
"Neden onunla sevgili oldun?"
"Çünkü... bilmiyorum o çok zeki, güzel ve popüler. Bir kızda olmasını istediğim özelliklerin hepsi var."
Nympha kalbinin kırılma sesini duyduğuna yemin edebilirdi. Sessizce burnunu çekti. Ve göz yaşlarını sildi."Neyse ben gideyim. Sevgilin seni bekliyordur." Dedi Nympha.
"Lütfen Nympha gitme!" Dedi Cedric.
Cedric Nympha'yı kolundan çekti ve Nympha Cedric'in kucağına düştü. Birbirlerine baktılar. Sonra Nympha olduğu konumdan rahatsız olup ayağa kalktı.
"Kusura bakma bana güvenmeyen biriyle daha fazla aynı ortamda kalamam."
Nympha çekip gitti. Arkadan Cedric'in bağırışlarını duyuyordu ama cevap vermedi. Cedric cidden çok yakışıklıydı ve okuldaki bütün kızlar ondan etkileniyordu ama Cedric'in bütün okulun içinden Cho'yu seçebileceğini hiç düşünmemişti Nympha. Boş koridorda yürürken biriyle çarpıştı.
"Nympha nerelerdesin sen?! Her tarafta seni arıyoruz." Dedi Harry.
"Üzgünüm sadece kötü şeyler oldu. Hadi gidelim buradan."
Yemek salonuna indiklerinde Cho ile Cedric yanyana oturmuş konuşuyorlardı. Nympha istemsizce gözlerini döndürdü. Cidden ilişkileri iğrençti. Ve hiç yakışmıyorlardı. Birbirlerinde ne buluyorlardı ki?!Cedric Nympha'yı görünce koşarak onun yanına geldi.
"Nympha bekle!" Dedi Cedric.
"Hayır Cedric seninle konuşmak istemiyorum."
"Lütfen beni dinler misin? Seninle konuşmam lazım."
"Tamam. Söyle!"
Cedric tam ağzını açmışken Cho Cedric'in itti.
"Ne oluyor burada? Nympha kıskançlıktan sevgilimi mi çaldın?! Sen ne kadar yüzsün bir kızsın. Hadi gel Cedric gidelim." Dedi Cho.
Nympha hiçbir şey söylemeden sadece onlara dik dik baktı.Yerine geçtiğinde Cho'nun bağırışları bütün salonu doldurdu.
"Ne demek gitmek istiyorum?! Onun için beni mi bırakacaksın?"
Cedric tekrar yerine oturdu.
_ Cedric ve arkadaşları(+Cho)_
Cho Cedric'e çok kötü bakıyordu.
"Tamam uzatmayın artık." Dedi Zayn.
"Neyse, eee Zayn bu akşam ne yapıyorsun?" Dedi Cho.
Cedric gözlerini ayırmadan Nympha'ya bakıyordu. Arkadaşlarının ne konuştuğunu duymuyordu bile. Nympha ile acil konuşması gerekiyordu.
"Aslında boşum. Neden?"
"Hiç. Bahçede biraz dolaşalım mı?"
"Cedric tam yanında. Farkında mısın?"
Cedric adını duymasıyla beraber arkadaşlarına döndü.
"Ne, ne oluyor?" Dedi Cedric.
"Cedriccc, bu akşam Zayn ile bahçede dolaşabilir miyim?" Dedi Cho.
Gözlerini hiç durmadan kırpıyordu ve yüzünde iğrenç bir gülümseme vardı.
"Ne yapmak istiyorsan yap." Dedi Cedric ve tekrar Nympha'ya döndü.
"Şu iğrenç Nympha'yı bırakır mısın artık?!" Dedi Cho.
"Sen ne zamandan beri bana karışıyorsun?" Dedi Cedric.
Cho ağzı açık bir şekilde Cedric'e bakıyordu. Cedric daha fazla dayanamayıp yerinden kalktı.
"Cedric oturur musun? Gel bir konuşalım. Küsmedik değil mi?"
"Hayır küsmedik. Ayrıca ne konuşacağız?!"
"Nympha aramıza girdiğinden beri hiç iletişim kuramıyoruz."
"Nympha'yı suçlamayı bırak artık!"
"Haklısın bütün gün onun hakkında konuşuyoruz. Daha farklı şeyler yapabiliriz."
Cedric bir şey diyemeden Cho Cedric'i yakasından çekip dudaklarını birleştirdi. Kendilerinden geçmişlerdi. Nympha onları öyle görünce midesi bulandı.
"Üzgünüm kusmam lazım." Dedi Nympha arkadaşlarına ve ordan gitti. Kusmaya gitmek yerine ağlamaya gitmişti.Selam! Nasılsınız? Şu sıralar bölümler çok çirkin oluyor. Farkındayım ama aklıma yazacak hiçbir şey gelmiyor. Bunun için üzgünüm. İlerki bölümler için olanlarım var ama onların gelmesi için biraz daha bölüm geçmesi gerek. Sizce bölüm nasıl olmuş? Yorumlarınızı bekliyorum. Sizi seviyorum.❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.