Bölüm 38

866 59 44
                                    

Snape'in dersinde Cedric kucağında bebek Nympha'yla dersi dinliyordu. Görüntüleri hem aşırı tatlı hem de aşırı komikti.

Herkes Snape'in verdiği ödevi yapıyordu ve çıt çıkmıyordu. Sessizliği Nympha ağlayarak bozdu. Birden herkes Cedric ile Nympha'ya döndü.
"Bay Diggory lütfen bebeğinizi susturur musunuz?" Dedi Snape sinirle.

"Neden ağlıyor bilmiyorum. Dışarıda ilgilenebilir miyim?" Dedi Cedric telaşla.
"Çabuk olun!" Dedi Snape ve Cedric koşarak sınıftan çıktı.

Elinde sallıyordu ama Nympha hâlâ susmuyordu.
"Nympha ne istiyorsun?" Dedi Cedric.
Nympha konuşmaya çalışıyordu ama Cedric onu anlamıyordu.

Cedric yolda telaşla koşarken Profesör Aiden ile çarpıştı.
"Bay Diggory?" Dedi Profesör Aiden şaşkınca.
Sonra Cedric'in elindeki Nympha'yı gördü.
"Bebeğiniz olduğunu bilmiyordum. Sanırım Bayan Soltur ile bir kaçamak yapmışsınız. Dersleri nasıl idare ediyorsunuz? Ayrıca Bayan Soltur nerede? Çocuğu yapıp sizi ortada mı bıraktı yoksa?" Dedi Profesör Aiden.

Cedric duyduklarına inanamadı.
"Çok uzun hikaye. Ama benim bebeğim falan yok. Elimde tuttuğum bebek Nympha. Yanlışlıkla üstüne iksir döktüm." Dedi Cedric.
"Peki, unutma yalan söylemek iyi bir şey değildir." Dedi Profesör Aiden ve Cedric'in omzuna vurup gitti.

Cedric gözlerini döndürdü ve yürümeye devam etti. Ne yapacağını bilmiyordu. Hızla erkekler tuvaletine girdi ve Nympha'yı sakinleştirmeye çalıştı. O sırada kabinden Cho çıktı.

"Cho? Burası erkekler tuvaleti!" Dedi Cedric.
"Ah öyle mi? Çok özür dilerim Cedric. Ah hâlâ Nympha ile mi uğraşıyorsun?" Dedi Cho.
Cedric'in cevap vermesine izin vermeden Nympha'yı eline aldı.

"Ne kadar tatlı! Aaa elimden kaydı." Dedi Cho ve Nympha'yı havaya fırlattı. Cedric Nympha'yı havada yakaladı ve gözlerini sonuna kadar açarak Cho'yu baktı.

"Cho napıyorsun sen?! Onu öldürebilirdin!"
"Her neyse. Derse gitmem lazım." Dedi Cho ve tam gidecekken Nympha Cho'nun üstüne kustu.
"Iyyy! Cedric Nympha'yı ne kadar iğrenç yetiştirmişsin!" Diye bağırdı Cho ve hızla oradan uzaklaştı.
Cedric güldü ve Nympha'ya sarıldı.

"Beni çağırmışsınız Profesör Snape." Dedi Cedric.
"Evet Bay Diggory. İksiri yaptım. Hazırsanız hemen eski haline getirebiliriz."
Cedric onayladı ve son bir kez bebek Nympha'ya bakıp gülümsedi.

Snape iksiri döktü ve Nympha eski haline döndü.
"Sonunda konuşabiliyorum! Bebek olmak çok kötüydü. Elden ele gezdirdiler beni. Teşekkür ederim Profesör Snape." Dedi Nympha.
"Sorun değil Bayan Soltur. Geri dönmenize sevindim." Dedi Snape.

Nympha yatağında kitap okurken birden gelen sesle irkildi ve etrafına bakındı. Kimsenin olmadığını görünce kitabını okumaya devam etti ama ses tekrar geldi.

Yavaşça kitabını bırakıp camını açtı ve biri onu çekti. Nympha camdan düşeceğini düşünürken kendini süpürgenin üstünde buldu.
"Cedric? Öleceğimi sandım!" Diye bağırdı Nympha.
"Bana güvenmiyor musun?" Dedi Cedric ve Nympha'nın konuşmasına izin vermeden uçmaya başladılar.

Aşırı hızlı gidiyorlardı.
"Cedric yavaşla!" Diye bağırdı Nympha ama Cedric onu duymuyordu bile.
İkisi için de o an çok güzeldi.
"Cedric nereye gidiyoruz?" Dedi Nympha.
"Çok seveceğin bir yere." Dedi Cedric ve daha da hızlandı.

Sonunda gelmişlerdi. Karşılarında deniz duruyordu ve Güneş batıyordu. Çok harika bir manzaraydı. Birden Cedric üstünü çıkardı.
"Cedric napıyorsun?!" Dedi Nympha.
"Hadi gel sen de!" Dedi Cedric ve pantolonunu da çıkardı.

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin