Cedric ifadesizce Nympha'ya bakıyordu. Nympha olacaklardan korkmaya başlamıştı. Herkes susmuş Cedric'e bakıyordu. Ama Cedric kimsenin beklemediği bir şey yaptı ve hızla oradan uzaklaştı.
"Cedric nereye gidiyorsun?!" Diye bağırdı Cho ama Cedric arkasını bile dönmedi.
Nympha sadece Cedric'in arkasından bakıyordu. Neler oluyordu? Cedric Nympha'yı hatırlamış mıydı? Niye çekip gitmişti?Nympha koşarak Cedric'in arkasından gitti. O sırada Cho Nympha'yı itti ve Nympha yere düştü. Nympha tam yerden kalkacakken gür bir ses duyuldu:
"ONA BİR DAHA ASLA DOKUNMA. ANLADIN MI BENİ?!" Diye kükredi Cedric.
Nympha Cedric'i ilk defa bu kadar sinirli görüyordu. Neden bu kadar sinirlenmişti ki?Cedric elini Nympha'ya uzattı. Nympha Cedric'in elini tutunca Cedric Nympha'yı ayağa kaldırdı ve tekrar oradan uzaklaştı. Nympha ona yetişmeye çalışıyordu.
"Cedric bekle!" Dedi Nympha ve Cedric bir anda durdu.
Nympha kendini durduramadı ve Cedric'e çarptı.
"Cedric neler oluyor? Beni hatırlıyor musun? Niye benden kaçıyorsun?!" Dedi Nympha.
"Evet, seni hatırlıyorum." Dedi Cedric ve Nympha rahatladı."Biz hiç ayrılmadık Nympha." Dedi Cedric ve Nympha gülümsemeye başladı.
"Ayrılamayız çünkü hiç birlikte olmadık." Dedi Cedric ve Nympha şok olmuş ifadesiyle Cedric'e baktı. Cedric neler diyordu böyle?"Cedric? Beni nasıl hatırlamıyor musun? Senin ailenle bile tanıştım. Birlikte baloya gittik. Hayır Cedric bunu yapamazsın. Beni hatırlamak zorundasın. Bunu bize yapamazsın. Cedric lütfen." Dedi Nympha yalvarırcasına.
"Üzgünüm Nympha hatırlamıyorum. Bak senin hayallerini bozmak istemem ama biz hiçbir zaman sevgili olmadık. Ve ailemle sen değil Cho tanıştı." Dedi Cedric ve Nympha'nın saçlarını okşamaya başladı.
Nympha Cedric'in dizlerinin üstünde ağlıyordu.
"O zaman Cho beni ittiğinde neden öyle bir tepki gösterdin?" Dedi Nympha.
"Bir anda gözümün önüne senin gülüşün geldi. Sonra kendime engel olamadım ve olan oldu.""Cedric beni hatırlamak zorundasın. Lütfen..." Dedi Nympha gözleri kızarmış bir şekilde.
Bir anda Cedric Nympha'dan uzaklaştı ve Cedric'in gözleri kırmızıya döndü."Cedric iyi misin? Cedric gözün kırmızı oldu." Dedi Nympha ve ayağa kalktı.
Cedric hiçbir şey söylemeden robot gibi Nympha'ya bakıyordu."Cedric beni korkutuyorsun." Dedi Nympha ve elini şıklattı.
Cedric bir anda Nympha'nın kolunu sertçe tutup sertçe ters çevirdi. Nympha çığlık attı ve Cedric koşarak oradan uzaklaştı.Nympha Cedric'in arkasından bağırıyordu ama Cedric çoktan gitmişti bile. Nympha hızla revire doğru gidiyordu. Revire giderken Draco ile karşılaştı.
Draco ilk başta Nympha'ya gülümsese de sonra kolunu fark etti ve hızla yüz ifadesi değişti.
"Koluna ne oldu?!" Dedi Draco telaşla.
"Cedric- Cedric'in gözleri bir anda kırmızıya büründü ve kolumu ters çevirdi. Ne oldu bilmiyorum." Dedi Nympha
"Tamam. Çabuk revire gidelim." Dedi Draco ve hızla revire gittiler.Nympha'nın kolu iyileşmişti ve Cedric ortada yoktu.
"Yani sence Cedric kötü ruhlar tarafından ele mi geçirildi?" Dedi Zayn.
"Bir anda gözleri kırmızı oldu diyorum! Ve kolumu ters çevirdi. Cedric asla böyle bir şey yapmaz. Biri ona büyü yapmış." Dedi Nympha."Cho olabilir mi?" Dedi Draco.
"Sanmıyorum. Cho bu kadar büyük bir büyü yapabilecek kadar güçlü değil. Bunu bir yetişkin yapmış olmalı." Dedi Hermione.
"Voldemort!" Diye bağırdı Nympha.
"Ne?" Dedi Harry.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.