Bölüm 22

1.3K 86 82
                                    

Nympha odasına gitmiş camdan bakıyordu. Cedric için ağlamayacaktı. Onun için gözyaşlarını harcamayacaktı. Derin bir nefes aldı ve gözlerini kapattı. Ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Evet, kötü bir şey yapmıştı ama Cedric'in ona "şeytan" diyeceği kadar kötü bir şey yapmamıştı. Cedric kaç kere Nympha  ile konuşmak istemişti ama Nympha hep kaçmıştı. 2 haftadan beri konuşmuyorlardı. Şimdi ise onu camdan izliyordu. Arkadaşları ağacın altında oturmuş konuşuyordu. Ne konuştuklarını çok merak ediyordu. Bir anda Hermione yerinden kalktı ve hızla oradan uzaklaştı. O sırada Cedric cama baktı. Nympha, Cedric ile göz göze gelince çok telaşlandı ve yere düştü. Kendine çok kızdı. Kim bilir Cedric şu an ne düşünüyordu? Yavaşça cama tekrar gidip baktı. Cedric hala bakıyordu bir yandan da gülümsüyordu. Nympha onu görünce mutlu olsa da belli etmeden camın yanından ayrıldı.

Kapı hızla açıldı.
"Hermione ne yapıyorsun? Korktum!" Dedi Nympha.
"Bugün film izleyeceğiz. Senin de gelmen lazım." Dedi Hermione telaşla.
Nympha Hermione'nin neden bu kadar telaşlı olduğunu anlayamamıştı.
"Kimler var?"
"Bizim grup işte. İtiraz istemiyorum. Çok önemli!" Dedi Hermione ve çıktı.
Nympha etrafa boş boş bakmaya başladı. Daha demin ne olmuştu öyle? Hemen hazırlandı ve Hermione'yi beklemeye başladı. İçinden Cedric'in olmamasını umdu. Nympha arkadaşlarını beklerken kapı açıldı. Harry, Hermione, Ron ve Cedric gelmişti. Cedric! Nympha Cedric'e dikkatle baktıktan sonra Hermione'yi dışarı çıkardı.
"Hani "bizim grup"tu?!" Dedi Nympha sinirle.
"Bizim grup zaten. Cedric'de bizim grupta. Bir şey olmaz. Sadece film izleyeceğiz." Dedi Hermione.
Nympha derin bir nefes aldı ve gözlerini döndürdü. Odaya geri girdiler. Bir tek Cedric'in yanı boş olduğu için Nympha oraya oturmak zorunda kaldı.

"Ne izleyeceğiz?" Dedi Ron.
"Önce oyun oynayacağız." Dedi Hermione.
"Kimse bana oyun oynayacağımızdan söz etmedi." Dedi Nympha gergince.
"Doğruluk mu cesaretlik mi oynayacağız!" Dedi Hermione.
"Ben oynamam." Dedi Nympha sinirle.
Hermione'nin bir şeyler planladığını anlamıştı.
"Mızıkçılık yapma Nympha! Hadi oynayalım." Dedi Harry ve oynamaya başladılar.
İlk başta Harry ve Ron'a çıktı.
"D mi C mi?" Dedi Harry.
"D."
"En sevmediğin kardeşin kim?"
"Percy!"

Herkes güldü ve şişeyi tekrar çevirdiler. Bu sefer Hermione ve Nympha'ya geldi. Nympha Hermione'nin sormasına izin vermeden hemen cevapladı:
"Cesaret."
Hermione gülmeye başladı.
"Cedric ile 20 saniye boyunca öpüşün."
"Ne?! Hayır!" Dedi Nympha sinirle.
"Yapmak zorundasın." Dedi Hermione.
"Hermione senden nefret ediyorum!" Dedi Nympha ve Cedric'e yaklaştı. Bir süre sadece birbirlerine baktılar. Nympha, elini Cedric'in yanağına koyup kendine çekti ve dudaklarını birleştirdi. İkisi de birbirlerini ne kadar özlediklerini o an fark etti. Birbirlerini tutku ve özlemle öpüyorlardı.
"Tamam 20 saniye doldu!" Dedi Hermione.
Ama Nympha ile Cedric onu duymadan devam ediyordu. Nympha bir yandan Cedric'in saçlarıyla oynuyordu.
"20 saniye doldu ayrılabilirsiniz!" Dedi Hermione ve onları birbirinden çekip ayırdı. İkisi de kıpkırmızı olmuştu. Nympha Cedric'e kaçamak bir bakış attığında ona gülümsediğini fark etti ve hemen kafasını çevirdi. Onun da yüzünde küçük bir gülümseme vardı.
"Yeter daha fazla oynamayalım!" Dedi Nympha.
Herkes gülmeye başladı.

"Tamam o zaman filme geçelim. Ne izliyoruz Hermione?" Dedi Harry.
"Korku filmi." Dedi Hermione gülerek. Bir yandan da filmi ayarlıyordu.
"Ne?! Hayır ben gidiyorum." Dedi Nympha.
"Yoksa korkuyor musun?" Dedi Cedric.
Nympha çok sinirlendi ve yerine geri oturdu.
"Hayır korkmuyorum! Aç Hermione izleyelim." Dedi Nympha tek nefeste.
Nympha o kadar heyecanlıydı ki izleyeceği filmin adını bile sormamıştı. Film başladığında Nympha gerilmişti. Arkadaşlarına baktığında hepsinin pür dikkat izlediğini gördü. Cedric Nympha'nın bakındığını fark edip güldü.
"Ne oldu, korktun mu?"
"Hiçte bile! Ayrıca şu an normal ilerliyor hiç korkunç bir şey yok. Korku filmi dediniz bari cidden korkunç olsaydı. Bu ne böyle?!" Dedi Nympha.
Aşırı korkunç bir sahne çıkınca Nympha çığlık atıp Cedric'in elini sıkıca tuttu. İkisi de durumu fark edince Nympha elini çekti ve başka yerlere bakmaya başladı. Cedric'in yüzünde bir tebessüm oluştu.
"Korkuyorsan elimi tutabilirsin." Dedi Cedric.
"Korkmuyoru-
Nympha cümlesini tamamlayamadan çığlık atıp tekrar Cedric'in elini tuttu. Korkunç sahneler her geçen saniye daha da artıyordu. En sonunda Nympha Cedric'e sarılıp kafasını gömdü. Cedric'de ona sarıldı. Hermione onları görünce Harry ve Ron ile ellerini tokuşturdular.

Cedric ile Nympha film bitene kadar öyle kaldılar. Film bittikten sonra Cedric Nympha'nın uyuyakaldığını fark etti.
"Onu kendi odana götür. Uyandığında konuşursunuz." Dedi Hermione.
Cedric Hermione'nin dediğine uyup Nympha'yı kendi odasına taşıdı.
"Nympha'ya ne yaptın?" Dedi Zayn.
"Senin odadan çıkman lazım. Senin yatağında Nympha yatacak. Sen de Nympha'nın yatağında yatacaksın." Dedi Cedric.
"Dostum neden?"
"İlişkimi düzeltmek için bunu yapmak zorundayım!"
"Direkt birlikte yatın. Benim gitmeme gerek yok. Hermione ile aynı odada ne yapacağım ben?!"
"Sabah odadan kaybolmuş ol!" Dedi Cedric ve Nympha'yı kendi yatağına yatırıp yanına yattı.

Nympha uyandı ve yanında Cedric'i gördü. Gözlerini sonuna kadar açıp Cedric'e baktı. Dün ne olmuştu da şu an Cedric'in odasında aynı yatakta yatıyordu?! Neler olduğunu öğrenmek için Cedric'i uyandırmaya karar verdi.
"Cedric! Cedric uyan!" Diyip bir yandan da sarsıyordu.
"Ne oldu? Günaydın." Dedi Cedric.
"Günaydın. Ben neden buradayım? Dün ne oldu?"
"Dün korku filmi izlerken bana sarılarak uyuyakaldın ben de seni kendi odama getirdim."
"Neden?"
"Çünkü... eee... Hermione ile Ron yalnız kalmak istedi."
Nympha şaşırmıştı. Onlar ne zamandan beri yakın olmuştu?
"Eee... peki. Beni buraya getirdiğin için teşekkür ederim. Ben gideyim." Dedi Nympha ve yataktan kalktı. Tam gidecekken Cedric Nympha'nın elini tuttu.
"Nympha biraz konuşabilir miyiz?"
"Dinliyorum."
"Sana şeytan dediğim için çok özür dilerim. Sen şeytan değilsin. Meleksin!" Dedi Cedric.
Nympha iç çekti.
"Cedric artık gerçekten çok sıkıldım. Bir öncekinde seni hemen affettim. Ama artık yeter! Seni affetmiyorum!" Dedi Nympha.
Cedric şok olmuştu. Nympha'dan böyle bir şey beklemiyordu. Nympha kapıyı çarparak odadan çıktı. Gözleri dolmuştu. Cedric ile barışmak istiyordu ama yapamıyordu.

Yemek yerken Cedric'in yanına Cho gelmişti. Her zamanki gibi yine bağırarak konuşuyordu.
"Cedric! Duyduğuma göre Nympha ile ayrılmışsınız. İtiraf etmeliyim ki çok iyi dayandın. Ben olsam 1 saat bile dayanamazdım." Dedi Cho ve Nympha'ya bakmaya başladı.
"Nympha ile ayrılmadık Cho! Ve asla ayrılmayacağız! Sadece onu kıskandığı için kendini şu an küçük düşürüyorsun." Dedi Cedric sinirle.
Nympha gözlerine inanamadı. Cho sinirle masadan kalktı. Cedric Nympha'ya bakınca Nympha kafasını çevirdi. Kısa bir süre sonra Cedric Nympha'nın yanına geldi.
"Nympha?"
Nympha cevap vermedi. Hatta kalkıp gitmeyi düşündü ama yapamadı.
"Nympha lütfen benimle konuşur musun? Sensiz hayatıma devam edemiyorum! Yaptıklarım için çok özür dilerim. Lütfen beni affet."
Nympha iç çekti.
"Benim gitmem lazım. Sonra görüşürüz." Diyip hızla oradan uzaklaştı. Cedric ile konuşmak istemiyordu. Onu çok özlemişti ama hala ona kızgındı.

Merhaba. Bölüm nasıl olmuş? Sizce barışacaklar mı? Yorumlarınızı bekliyorum. Sizi seviyorum.❤️❤️

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin