Not: Çok çok az smutumsu bir kısım var. Geldiği yer zaten belli. Rahatsız olacaklar orayı geçebilir.
Uyandıklarında birbirlerine gülümsediler.
"Artık gitsek iyi olur. Diğerlerine bakmalıyız." Dedi Nympha.
Nympha kalkacakken Cedric onun kolundan tuttu ve çekti. Böylece Nympha Cedric'in kucağına düşmüş oldu. Nympha kıpkırmızı bir şekilde Cedric'e bakıyordu. Birbirlerine çok yakınlardı. İkisinden birisi konuşsa dudakları birbirine deyecekti. Nympha'nın kalbi yerinden çıkacak gibi atıyordu.Bir süre sadece birbirlerine baktılar. Anın tadını çıkardılar. Uzun zamandır bu kadar yakın olmamışlardı. Birbirlerini pekala özlemişlerdi. Cedric dayanamadı ve ellerini yavaşça Nympha'nın yanaklarına koyup dudaklarını birleştirdi. Nympha da ellerini Cedric'in ensesine koydu.
Nympha öfori* yaşıyordu. O an için ikisinden mutlusu yoktu. Birbirleri için yaratılmışlardı ve bunu herkes biliyordu. Ama Nympha kısa bir süre sonra ayrıldı. Cedric şaşkınca Nympha'ya baktı.
"Bir sorun mu var?" Dedi Cedric.
"Bilmiyorum Cedric. Seni bu kadar kolay affetmeli miyim bilmiyorum. Lütfen bana biraz zaman ver. Özür dilerim. B- benim gitmem lazım." Dedi Nympha ve hızla orayı terk etti.O kadar stresliydi ki nereye gittiğinin bile farkında değildi. Birden biriyle çarpıştı ve karşısındaki kişinin kitapları yere düştü. Yerde birçok kitap vardı. Nympha bu kişinin Hermione olduğunu hemen anladı.
Hemen Hermione'nin kitaplarını topladı ve Hermione'ye uzattı. Hermione kitapları almak yerine hızla Nympha'ya sarıldı. Nympha ilk başta şaşırsa da sonrasında o da Hermione'yi sardı.
"Özür dilerim Nympha. Senin hiçbir suçun yokken sana patladım. Çok özür dilerim. Beni affedebilecek misin?""Delirdin mi Hermione?! Tabii ki affedeceğim!" Dedi Nympha mutlulukla ve tekrar sarıldılar.
Hemen odalarını birleştirmeye karar verdiler. Nympha eşyalarını yerleştirirken Cedric ile olan durumu en yakın arkadaşına anlatmaya karar verdi."Hermione sana bir şey soracağım."
"Ne oldu?"
"Sence Cedric'i affetmeli miyim? Yani onu çok seviyorum ama o Zayn'i öldürecekti. Bu yaptığını unutamıyorum. Onu kaybetmek istemiyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum. Lütfen bana yardım et." Dedi Nympha yalvarırcasına."Bu büyülü okulda siz birbirinizi buldunuz. İşte bu gerçek! Nympha onu bırakamazsın. Sizin ilişkiniz gerçek. Siz birbiriniz için yaratılmışsınız. Birbirinizi seviyorsunuz ve birbirinize değer veriyorsunuz." Dedi Hermione çok duygulu bir şekilde.
Nympha Hermione'nin dediğinden çok etkilenmişti. Düşündükten sonra gerçekten haklı olduğunu fark etti. Cedric'ten başka bir de Louis ile çıkmıştı. Ama onunla olan ilişkisi Cedric ile olan ilişkisiyle kıyaslanamazdı bile. Nympha kararını verdi ve ayağa kalktı.
"Çok teşekkür ederim Hermione." Dedi ve Hermione'nin yanağından öpüp hızla odadan çıktı.Nympha hemen Cedric'in kapısını çaldı. Kapı açıldığı anda Nympha Cedric'in dudaklarına yapıştı. Cedric ilk başta beklemese de hemen ortama ayak uydurdu ve o da öpüşmeye dahil oldu.
Cedric hemen kapıyı kapattı. Bir süreliğine Nympha'dan ayrılıp nefes nefese konuştu:
"Bu beni affettiğin anlamına mı geliyor?"
"Evet! Seni çok seviyorum." Dedi Nympha ve Cedric'i öpmeye devam etti.Birden Cedric Nympha'yı duvara yapıştırdı ve boynuna öpücükler kondurmaya başladı. İlk defa öpüşmeden ileri gitmişlerdi. Nympha çok heyecanlanmıştı. Nympha birden gelen cesaretle Cedric'in kucağına atladı. Cedric onu kalçalarından tutarak öpmeye devam etti.
Kapının aniden açılmasıyla Cedric heyecandan Nympha'yı yere düşürdü. Zayn gözlerini sonuna kadar açarak onlara bakıyordu. İçlerinde en mutlu oydu.
"Sonunda yapıyor musunuz?! Şu an benden mutlusu yok." Diye bağırdı Zayn mutlulukla.
"Sen pat diye içeri girmeseydin evet, yapıyorduk!" Dedi Cedric sinirle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.