Bölüm 50

913 38 19
                                    

Nympha kütüphaneden istediği kitapları alıp koridorda tek başına yürürken bir anda birisi ona çarptı. Nympha gördüğü kişiye şaşırmadı. Tabii ki karşısında Cho vardı. Derin bir nefes aldı ve kaşlarını çatarak Cho'ya baktı.
"Nympha hâlâ yürümeyi öğrenemedin mi?! Sana öğretmemi ister misin?" Dedi Cho pis pis sırıtarak.

Nympha gözlerini döndürdü.
"O ucuz laflarını kendine söylesen daha doğru olur. İkide bir bana çarpan sensin." Dedi Nympha.
"Ne diyorsun sen?! Benimle böyle konuşamazsın!" Dedi Cho sinirle.
"Niyeymiş o? Yoksa sahte arkadaşlarından mı korkmam lazım?"
"Nympha Soltur, yarın seni Quidditch düellosuna davet ediyorum!" Diye bağırdı Cho ve koridordaki herkes onlara döndü.

Yoldan geçenler diğer kişileri çağırıyordu.
"Ve ben de reddediyorum." Dedi Nympha umursamazca.
"Korkak Nympha!" Diye bağırdı Cho'nun arkadaşlarından birisi.
Sonra diğerleri de ona katılmaya başladı. Nympha burnundan soluyordu.
"Tamam, kabul ediyorum! Yarın Quidditch sahasında görüşürüz." Dedi Nympha ve Cho'ya omuz atıp gitti.

Ne yapacağını bilmiyordu. Çok stres olmuştu. O sırada yanına Hermione geldi.
"Nympha neden kabul ettin?! O kaç yıldan beri Quidditch oynuyor. Sen ise profesyonel değilsin. Onu nasıl yeneceğini düşünüyorsun?!"
"Harika motivasyon verici konuşman için teşekkür ederim Hermione." Dedi Nympha gözlerini döndürerek.

"Nympha ben senin iyiliğin için söylüyorum. Seninle bütün yıl boyunca dalga geçecek. İkide bir bunu başına kakacak. Hiç gerek yok böyle bir şeye."
"Başka şansım yok Hermione. Kabul ettim artık. İptal edemem." Dedi Nympha ters ters.

Yemekte arkadaşlarına olan biten her şeyi anlatmıştı. Onlar da bu duruma pek olumlu bakmamışlardı.
"Belki şaşırtma büyüsü falan yapabiliriz." Dedi Zayn.
"Hayır, Zayn! Herkes hakkıyla kazanmalı." Dedi Cedric.
Nympha Cedric'in cevabına bozulmuştu. Ama bunu büyütmemeye karar verdi. Sonuçta haklıydı. Hile yapmak doğru olmazdı.

Akşam olduğunda dışarda deli gibi yağmur yağmaya başladı. Göz gözü görmüyordu. Dışarıya kimse çıkmıyordu. Zaten yatma saatleri de gelmişti. Ama Nympha'nın bir planı vardı.

Hemen gizlice Hermione'yi uyandırmadan odasından çıktı. Parmak ucunda yürüyerek Cedric'in odasına girdi. Zayn de Cedric de uyuyordu. Nympha hemen Cedric'in yanına çömeldi.

"Cedric, Cedric!" Diye fısıltıyla Cedric'i uyandırmaya çalıştı.
Bir yandan da onu sarsıyordu. Cedric hızla gözlerini açtı ve şaşkınca Nympha'ya baktı.
"Nympha?"
"Kalk hadi!"
Cedric hızla yatağından kalktı ve gözlerini ovuşturdu.
"Nympha neler oluyor?"

Nympha Cedric'e açıklama yapacağı sırada Cedric'in üstünde hiçbir şey olmadığını fark etti. Hızla gözlerini kaçırdı ve kızardı. Cedric durumun farkına varıp gülmeye başladı ve Nympha'ya sarıldı. Nympha durum iyice garipleşince Cedric'ten ayrıldı ve sadece Cedric'in yüzüne bakmak için kendini zorladı.

"Cedric, çabuk üstüne bir şeyler giy. Beni çalıştıracaksın!"
"Ne, ne çalıştıracağım?"
"Quidditch!"
"Nympha dışarıda fırtına var!" Dedi Cedric.
"Umrumda değil. Cho'yu yenmem gerek! Cedric lütfen..."
Cedric onayladı ve üstünü giyip hemen süpürgesini aldı ve sahaya gittiler.

Sahaya adım attıkları anda ikisi de sırılsıklam olmuştu. Nympha derin bir nefes aldı ve dışarının güzel kokusunu içine çekti. Antrenmandan önce iyi gelmişti. Yağmurun altında bir dakikalığına kalmak Cedric'in uykusunu bir anda götürmüştü.

"Sen benim süpürgeme bin. Ben de eskisine bineceğim." Dedi Cedric ve Nympha'nın ona aldığı süpürgeyi Nympha'ya uzattı.
Nympha biraz inceledikten sonra hemen binmek için hareketlendi. Arkasında Cedric'in nefesini ve belinde de ellerini hissedince nefesi kesilecekmiş gibi hissetti. Cedric onun duruşunu düzeltti.

"Şu an harika bir pozisyondasın. Süpürgedeki oturma şeklin çok önemli. Bu, en doğrusu. En önemli adım oturuşun. Şimdi yavaşça havalan." Dedi Cedric.
Nympha yavaşça yükseldi ve uçmaya başladı. Cedric aşağıdan onu izliyordu. Kısa bir süre sonra o da süpürgeye bindi ve yanında uçmaya başladı.

"İyi uçuyorsun. Zaten bunu önceki senelerde kanıtlamıştın." Dedi Cedric gülümseyerek.
Nympha da gülümsedi.
"Şimdi Snitch'i yakalayacaksın. İlk başta sadece kendin yakalamaya çalış, sonra yarışacağız." Dedi Cedric ve Snitch'i çıkardı.

Snitch hızla havalanınca Nympha da hızlanıp onun peşinden uçmaya başladı. Kısa bir süre sonra Snitch elindeydi. Snitch'i havaya kaldırıp Cedric'e gösterdi. Cedric onu alkışlayıp tebrik etti ve yanağından öptü.

Hâlâ çılgınlar gibi yağmur yağıyordu ama onlar antrenman yapmaya devam ediyorlardı.
"Şimdi seninle mi yarışacağım?" Dedi Nympha.
Cedric onayladı ve süpürgesine bindi. Cedric Snitch'i havaya bırakınca ikisi de havalandı.

Yağmur yüzünden Snitch gözden kaybolmuştu. İkisi de hiçbir şey görmüyordu. Sonra aynı anda ikisi de Snitch'i görünce hızlandılar. Nympha Snitch'i daha erken gördüğü için Snitch'e yakın olan oydu. Snitch'i tutmak için uzandı. Bir yandan da süpürgeyi tutuyordu. Ama o şekilde Snitch'i yakalayamayınca yavaşça süpürgenin üstünde ayağa kalktı.

O sırada Cedric dikkatle Nympha'yı izliyordu. Nympha ayağa kalktığında bacakları titriyordu. Bir yandan uçup bir yandan ayakta durup bir yandan da Snitch'i yakalamaya çalışıyordu. Snitch'i yakalamak için uzandığında dengesini kaybetti ve süpürgeden aşağı düştü.

Cedric hızla süpürgesiyle gelip Nympha havadayken Nympha'nın belinden yakalayıp onu kendine çekti.
"Bir gün Quidditch oynarken öleceğim." Dedi Nympha gülerek.
"Buna asla izin vermem." Dedi Cedric ve yere indiler.
Nympha hemen Cedric'e sarıldı.

"İyi misin?" Dedi Cedric ve Nympha'nın saçını kulağının arkasına sıkıştırdı.
"Evet. Beni kurtardığın için yine teşekkür ederim." Dedi Nympha gülümseyerek.
"Aslında iyisin. Hatta beklediğimden çok daha iyi. Snitch'i çok hızlı görüyorsun ve korkmuyorsun. Bu iyi bir şey. Ama Snitch'i yakalamakta biraz zorlanıyorsun. Bu da çok normal. Bunun için biliyorsun senelerce eğitim alıyoruz. Sen hiç doğru düzgün eğitim alma-

Nympha'nın Cedric'i öpmesiyle Cedric'in cümlesi yarıda kaldı. Cedric hemen Nympha'nın belini kavradı ve kendine çekip onu yere doğru öptü. Yağmurun altında harika bir görüntüleri vardı. Bu unutulmaz anlar onlar için çok değerliydi.

Uzun bir süre sonra ayrıldılar ve birbirlerine gülümsediler.
"Zaten son senedeyiz. Düello yerine direkt Cho'ya tekme tokat girsem mi?" Dedi Nympha gülerek.
Cedric kahkaha attı.
"Bence devam edelim. Ne dersin?" Dedi Cedric ve süpürgesini yerden kaldırıp bindi.

Cedric Snitch'i tekrar atınca yine havalandılar ve Snitch'in peşinden uçmaya başladılar. İkisi de çok hızlıydı. Çok kapışmalı gidiyordu. Nympha bir anda öne geçti ve Snitch'i yakaladı. Yere indiklerinde Cedric Nympha'yı kucağına aldı ve havada döndürdü.

"Bravo! İşte başardın! Yarın da başaracaksın!" Diye bağırmaya başladı.
Nympha gülümseyip Cedric'i öptü. İkisi de sırılsıklamdı ve hava soğumuştu. Ama ikisi de bunu önemsemiyordu. İkisi de birbirlerinin gözüne sırılsıklamken daha da çekici geliyordu.

Nympha Cedric'in dudaklarından ayrıldı ve gülümsedi.
"Gece yarısı bu havada beni çalıştırdığın için çok teşekkür ederim."
"Lafı bile olmaz. Yalnız artık gitmezsek yarın düelloya katılamayacak kadar çok hasta olacaksın." Dedi Cedric.

Nympha odasına gidecekken Cedric onu durdurdu.
"Nereye?"
"Odama."
"Böyle sırılsıklam gidemezsin. Gel soyunma odasında seni kurutalım." Dedi Cedric ve Nympha'nın elini tutup onu soyunma odasına götürdü.

"İstersen önce sıcak bir duş al, ısınırsın." Dedi Cedric.
Nympha duşların oraya giderken Cedric tekrar konuştu:
"Su israfını önlemek amacıyla ben de seninle birlikte yıkanabilirim." Dedi Cedric.
Nympha kıpkırmızı bir şekilde Cedric'e baktı.
"Cedric! Çık şuradan! Sakın gelme!" Dedi Nympha utanarak.

Merhaba. Nasılsınız? Şu bölümü yayınlamak için ne kadar uğraştım bilemezsiniz. Neyse bence bu bölüm aşırı soft oldu. Çok hoşuma gitti. Siz ne düşünüyorsunuz? Beğendiniz mi? Sizce düelloyu kim kazanacak? Yorumlarınızı bekliyorum. Sizi seviyorum.❤️❤️

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin