"Biliyorsunuz ki simülasyonlara başladık. Size söylemedik ama artık bilmeniz gerektiğini düşünüyoruz. Voldemort geri döndü! Ve bu sefer çok daha güçlü. Her geçen gün daha da güçleniyor ve sadece büyü anlamında değil." Dedi Dumbledore.
Nympha ile Cedric birbirlerine baktı.
"Eğer asanızı alırsa kendinizi savunabileceğiniz bir silahınız kalmıyor. Bu yüzden size dövüş eğitimi vermeye karar verdik. Bugünden itibaren başlayacağız. Yemeklerinize başlayabilirsiniz ve lütfen çok dikkatli olun.""Dumbledore ciddi mi?! Cidden dövüş eğitimi mi alacağız? Aşırı eğlenceli olacak!" Dedi Nympha mutlulukla.
"Nympha Voldemort dönmüş! Sen dövüş eğitimi alacağız diye mi seviniyorsun?" Dedi Hermione."Aaa evet! Her zaman dövüşmek istemişimdir. Voldemort ile dövüştüğümüzü düşünsenize çok havalı." Dedi Nympha.
"Cedric Nympha'ya nasıl katlanıyorsun?" Dedi Ron.
"Ben onu her şeyiyle seviyorum. Özellikle deliliğini." Dedi Cedric ve Nympha'nın kafasını öptü.Dersler bittiğinde Quidditch sahasına geldiler.
"Herkes dövüş kıyafetlerini giysin ve hemen sahaya gelsin!" Diye bağırdı yeni gelen dövüş hocası Aiden."Herkes giyinip tek sıra oldu.
"Aranızdan biri yanıma gelsin!" Diye bağırdı Profesör Aiden.
"Ne kadar sert bir hoca. Başka kişi kalmadı sanki." Dedi Nympha Hermione'ye fısıltıyla."Sen! Seni seçtim. Gel yanıma." Diye bağırdı Profesör Aiden Nympha'yı göstererek.
"Beni seçmeseniz?"
"Sana gel dedim!"
Nympha iç çekip Profesör Aiden'ın yanına gitti."Bana vur." Dedi Profesör Aiden.
"Ne?" Diyebildi Nympha.
"Bana vur!"
Nympha tam Profesör Aiden'ın karnına yumruk atacakken Profesör Nympha'nın kolunu ters çevirip onu yere fırlattı.Nympha acı bir çığlık attı. Cedric ve Nympha'nın diğer arkadaşları tam Nympha'ya koşarken Profesör Aiden onları durdurdu.
"Voldemort ona böyle bir şey yaptığında orada olmayacaksınız! Kendi kendini kurtarması gerek!"
"Kolunu kırdınız! Kendini nasıl kurtarmasını bekliyorsunuz?!" Diye kükredi Cedric."Üzgünüm genç adam ama sevgiline yardım edemezsin."
"Bir öğrenciye zarar veremezsiniz!" Diye bağırdı Cedric.
"Burada öğretmen benim. Benim dersimde benim kurallarım geçerli!"
Cedric sinirle hiçbir şey demeden hızla Nympha'ya doğru yürümeye başladı.Profesör Aiden Cedric'i itti. Cedric bir anda Profesör Aiden'a yumruk attı. Profesör'ün ağzından kan geldi ve kanı Cedric'in yüzüne tükürdü. Cedric koluyla yüzündeki kanı sildi ve Profesör'ün karnına tekme attı. Profesör dengesini kaybetti ve çok sert bir şekilde yere düştü.
Profesör sinirle Cedric'e doğru koştu ve delicesine yumruk atmaya başladı. Cedric'de çok sert vuruyordu. Kısa bir süre sonra Cedric Profesör'ün üstüne çıkıp yüzünü yumruklamaya başladı.
"Bir daha sakın sevgilime zarar verme!" Diye kükredi Cedric.
Cedric Profesör Aiden'a vururken Snape geldi.
"Bay Diggory ne yapıyorsunuz?!" Diye bağırdı ve Cedric'i aldı.
"Bu adam Nympha'nın kolunu kırdı! Dövülmeyi öğretmiyor resmen işkence çektiriyor." Diye bağırdı Cedric."Lütfen benimle gelin Bay Diggory. Siz de Bayan Soltur." Dedi Snape ve Nympha'yı yerden kaldırdı.
"Sizi revire götüreceğim sonra da Bay Dumbledore'u çağıracağım." Dedi Snape ve revire geldiler.İkisi de yatağa yattı, Bayan Poppy gerekli işlemleri yaptı ve Snape cübbesini uçurarak gitti.
"Cedric benim için Profesör'ü dövmene gerek yoktu." Dedi Nympha.
"Adam resmen kolunu kırdı! Sinirden ne yapacağımı şaşırdım." Dedi Cedric yüzü kan içindeyken.
"Benim yüzümden ceza alacaksın."
"En fazla ne olabilir ki?"
"Quidditch takımından atılabilirsin, sınıf başkanlığı görevini alabilirler-
"Tamam kötüymüş." Diye Nympha'nın sözünü kesti Cedric gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.