Bölüm 12

2.5K 128 105
                                    

Nympha ile Cedric öpüşmelerinden sonra hiç konuşmamışlardı. İkisi de birbirlerini görmemezlikten geliyordu. Özellikle Cedric. Bugün ise Üçbüyücü Turnuvası'nın ilk görevi olacaktı. Nympha çok heyecanlıydı. Cedric acaba ejderhayı yenebilecek miydi? İçi içini yiyordu. Herkes yerlerine oturmuştu. Yarışmanın başlamasına az kalmıştı. Nympha dayanamayıp Cedric'in yanına gitti. Cedric kenarda büyülere çalışıyordu. Nympha korkak adımlarla Cedric'in yanına geldi.

"Sana şans dilemeye geldim. Gerçi şansa ihtiyacın yok ama..."
"Teşekkür ederim Nympha. Eğer bu yarışmadan sağ çıkamazsam bana hep destek olduğun için ve benden bir kere bile tereddüt etmediğin için çok teşekkür ederim."
"Cedric böyle konuşma. Sen tanıdığım en iyi büyücüsün. Bu yarışmadan birinci çıkacaksın."
Birbirlerine gülümsediler. Nympha Cedric ile son olaylar hakkında konuşmak istiyordu ama Cedric'in kafasını şu an bununla yormak istemiyordu. Cedric'in yanağına öpücük kondurup yanından ayrılacakken Cedric Nympha'yı kendine çekti ve o da yanağını öptü. İkisi de birbirlerine gülümsedikten sonra Nympha oradan çıktı.

Cedric ile aralarında tam olarak ne vardı anlamıyordu. Yavaşça yerine oturduktan sonra yarışma başladı.
_Yarışma Bittikten Sonra_
Yarışmayı Cedric kazanmıştı. Cedric'in babası gelip Cedric'e destek oluyor, onu kutluyordu. Herkes dağıldıktan sonra Cedric ile babası yalnız kalmıştı. Nympha Cedric ile konuşmak istiyordu. Yavaşça onların yanına gitti.
"Şey... Cedric biraz konuşabilir miyiz?"
Cedric şaşırmıştı. Sonra babasına baktı.
"Ben gideyim siz konuşun." Dedi Cedric'in babası ve Cedric'e kaç göz işareti yapıp oradan ayrıldı. Cedric kızarmıştı. Nympha o hareketi görmüştü ve biraz sevinmişti ama görmemiş gibi davrandı.
"Tebrik ederim Cedric! Bu yarışmayı sen kazanacaksın!"
"Teşekkür ederim Nympha. Bana en çok inanan sensin."
"Cho var sanıyordum."
"Cho sadece popüler olmak için benimle."
"O zaman neden ondan ayrılmıyorsun?"
"O kadar kolay değil Nympha. Senin hiç sevgilin olmadı. Nasıl bir duygu olduğunu bilemezsin."
"Sağ ol ya. Senin bunu söylemene çok ihtiyacım vardı zaten."
"O anlamda söylemediğimi biliyorsun."
"Neyse yeni görevle alakalı bir şey öğrendin mi?"
"Bu altın yumurtayı verdiler ama hiçbir şey anlamadım."
Nympha alıp inceledi. Neden vermişlerdi ki? Nympha da hiçbir şey anlamamıştı.
"Sonra tekrar bakarız."

_1 hafta sonra_
İkinci göreve çok az kalmıştı. Nympha Cedric' i arıyordu. Ama hiçbir yerde yoktu. Nympha koşarak Cedric'i ararken Zayn ile çarpıştı.
"Zayn! Cedric nerede biliyor musun?"
"Sanırım sınıf başkanı tuvaletinde."
"Tamam teşekkür ederim."
Nympha koşarak oraya gitti. Şifreyi Cedric daha önce söylemişti. Hemen şifreyi söyleyip içeri girdi.
"Cedric hemen çalışmamız lazım!"
Nympha tuvalete tam olarak girdiğinde Cedric'in küvette olduğunu gördü. Yanında da Mızmız Myrtle vardı.
"Cedric niye çıplaksın?!" Nympha hemen arkasını döndü ve gözlerini kapattı. Cedric Nympha'ya güldü.
"Yumurtanın amacını buldum. Suya daldırınca ses geliyor. O yüzden buradayım."
Mızmız Myrtle hızla Nympha'nın yanına geldi.
"Rol yapma Nympha. Cedric'in karın kaslarını ne kadar görmek istediğini biliyorum." Dedi ve Nympha'yı küvetin içine attı.

Nympha hayatının en garip gününü yaşıyor olabilirdi.
"Mızmız Myrtle ne yapıyorsun?!" Dedi Nympha.
Sırılsıklam olmuştu ve Cedric Nympha'ya bakıyordu.
"Ben yeteri kadar baktım biraz da sen bak." Dedi Mızmız Myrtle gülerek.
"Saçma sapan konuşma! Ben gidiyorum."
Nympha tam küvetten çıkacakken ayağı kaydı ve küvete geri düştü.
Cedric gülmeye başlayınca Nympha'da güldü. Cedric o sırada Nympha'yı süzüyordu.
"Cedric hadi çık sen de! Ve bana bakmayı kes!"Dedi Nympha sinirlenerek.
Nympha kendini sadece Cedric'in yüzüne bakmak için zorluyordu.
"Benim çıkmam için senin de çıkman lazım."
Nympha küvetten çıkıp havluya sarıldı. Arkasını dönüp Cedric'in çıkmasını bekledi.
"Tamam dönebilirsin."
Nympha dönünce Cedric'in havluyu sadece alt tarafına dolandığını gördü.
"Ya Cedric hani tamamdı?!" Dedi Nympha ve tekrar arkasını döndü.
Cedric yine güldü.
"Kızarınca aşırı tatlı oluyorsun."
Nympha şu an hiç olmadığı kadar kızarmıştı. Hiçbir şey diyemedi. O sırada Cedric üstünü sonunda giyinince Nympha tekrar Cedric'e döndü.

"Sen böyle ıslak ıslak mı dolaşacaksın?" Dedi Cedric.
"Odama gidince değiştireceğim."
"Olmaz öyle. Senin odan buraya çok uzak. Hasta olursun. Benim odama gidelim. Benim kıyafetimi veririm."
"Hayır Cedric. Cidden gerek yok."
"Benim yüzümden zaten bu haldesin. Benim yüzümden hasta olmana izin veremem."
Cedric ile Nympha tuvaletten çıktı. Kimseye görünmemek için parmak uçlarında ve çok dikkatli gidiyorlardı. Biri görürse büyük ihtimal yanlış anlayacaktı. O yüzden çabuk olmaya çalışıyorlardı. Sonunda Cedric'in odasına geldiklerinde Cedric hemen Nympha'yı içeri soktu sonra da kendisi girdi. Zayn onlara çok garip bir şekilde bakıyordu. Sonra gülmeye başladı.
"Nympha'ya senin yerini söylemekle iyi yapmışım." Dedi Zayn gülerek.
"Göründüğü gibi değil. Kaza oldu." Dedi Nympha durumu toparlamaya çalışarak.
"Peki sen niye buradasın o zaman?"
"Zayn sonra sana anlatırım. Nympha biraz daha böyle kalırsa hasta olacak."
Nympha Cedric'in cümlesiyle kızarmıştı. Cedric onu düşünüyordu. Zayn bir şey diyemeden Cedric dolabını açıp Nympha'ya kendi kıyafetlerini verdi.
"Benim giyinebilmem için sizin arkanızı dönmeniz gerekiyor."
"Doğru, pardon." Dedi Cedric kızararak.
Zayn ile Cedric arkasını dönünce Nympha hemen üstünü değiştirmeye başladı. Zayn kafasını hafif döndürmeye başlayınca Cedric onun yüzünü geri çevirdi. Ve tehditkar bir şekilde Zayn'e baktı.

"Tamam hazırım." Dedi Nympha ve ikisi de Nympha'ya döndü.
"Ben artık gideyim. Kıyafetler için çok teşekkür ederim Cedric. Sana yarın geri vereceğim."
"Sorun değil sende kalabilir."
"Olmaz öyle şey."
Cedric Nympha'yı süzdü. Kıyafetler aşırı büyük gelmişti. Nympha böyle durunca gerçekten çok tatlı gözüküyordu.
"Sana benden daha çok yakışmış." Dedi Cedric.
"Biraz bol oldu ama teşekkür ederim." Dedi Nympha kızarmış bir şekilde. Nympha Zayn ve Cedric ile vedalaştıktan sonra odadan çıktı. Cedric'in verdiği gri eşofmanı tutarak hızlıca ilerliyordu. İlerlerken koridorda birbirleriyle öpüşen Harry ve Cho'yu gördü. Şok olmuştu. Öylece durmuş onlara bakıyordu. İkisinden de böyle bir şey beklemiyordu.
"Cho Cedric'e bunu nasıl yaparsın?!" Diye bağırdı Nympha. Gerçekten çok sinirlenmişti. Cedric böyle bir şeyi hak etmiyordu.
"Harry, senin de bu kadar aptal olduğunu bilmiyordum. Bravo birbirinizi bulmuşsunuz!" Dedi Nympha ve oradan gitti. Aslında birazcık mutlu olmuştu. Bu düşündüğünün kötü olduğunu biliyordu ama sonunda Cedric ile ayrılma noktasına geleceklerdi. Nympha odasına girince hemen üstünü değiştirdi. Cedric'in verdiği kıyafetler aynı Cedric gibi kokuyordu. Huzurla o kokuyu içine çekti. Odasının kapısı hızla açılınca Nympha hemen kıyafetleri dolabına tıktı.

"Harry her yerde seni arıyor. Ne oldu?" Dedi Hermonie.
"Harry ile Cho koridorun ortasında öpüşüyordu. Kim bilir kaçındıydı benim gördüğüm!" Dedi Nympha.
"Ne?! Cedric'e söyleyecek misin?"
"Bilmiyorum Hermonie. Çok kararsızım. Bunu söylersem arkadaşlığımız bozulabilir."
"Eğer söylemezsen arkadaşlığınız bozulur. Ondan çok büyük bir sır saklamış olursun. Bunu bilmesi gerek."
"Haklısın. Yarın söyleyeceğim."
"Şimdi Harry ile konuşmaya gidelim."
"Ben onunla hayatta konuşmam. Cho kadar salak biriyle nasıl olabilir?! Ayrıca Cho Cedric ile çıkıyorken!"
"Farkındayım yaptığı çok kötü bir şey ama nedenini öğrenmemiz gerek. Hadi gidelim."

Hermonie ile Nympha Harry ile Ron'u bahçede bulmuştu. Harry ruh gibi ifadesizdi.
"Neden yaptın bunu?" Dedi Nympha.
"Çünkü onu seviyorum. Yaptığım yanlıştı biliyorum ama beni öptü ben de karşılık verdim. Bunda bu kadar abartılacak bir şey yok! Onun sorunu."
Nympha Harry'nin dediklerine şok olmuştu. Harry ne ara bu kadar umursamaz olmuştu?
"Harry sen ne dediğinin farkında mısın? Hem onu seviyorum diyorsun hem de onun sorunu diyorsun! Sen ne ara bu kadar kötü oldun?!" Dedi Nympha.
"Kusura bakma ama ben senin gibi umursamaz biriyle arkadaşlık kuramam. Eski haline döndüğünde konuşuruz."
"Nympha bekle!" Dedi Harry.
Ama Nympha oradan gitti.

Selamlar! Bu bölüm biraz şey oldu sanki.... Neyse bölümü beğendiniz mi? Sizce Cho ile Cedric ayrılacak mı? Yorumlarınızı bekliyorum. Sizi seviyorum.❤️❤️

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin