Bölüm 41

876 47 50
                                    

Nympha ile Cedric gözlerine inanamadılar. Herkes yerdeydi ve kimse hareket etmiyordu.
"Cedric korkuyorum. Neler oluyor?" Dedi Nympha.
"Bilmiyorum. Sakin ol ben yanındayım." Dedi Cedric ve Nympha'nın elini tuttu.
"Asalarımızı almaya gidelim!" Dedi Nympha ve hızla Nympha'nın odasına gittiler.
Bütün öğrencileri yerde görmek onlar için iç açıcı bir manzara değildi.

Odaya geldiklerinde Nympha dolabı açtı ve şok oldu.
"Hermione, Ron!" Dedi Nympha ve hızla onlara sarıldı.
"Neler oluyor?" Dedi Cedric.
"Bilmiyoruz. Odadaydık sonra bir anda herkes çığlık atmaya başladı. Camdan baktığımızda herkesin yerde yattığını gördük. Odaya da sis girmeye başlayınca dolaba saklandık." Dedi Hermione.

"İyi olduğunuza çok sevindim." Dedi Nympha.
"Diğerleri nerede biliyor musunuz?" Dedi Cedric.
"Hayır. Sadece biz mi kaldık yani?" Dedi Ron.
"Öyle gözüküyor." Dedi Nympha endişeyle.
"Profesörleri bulmamız lazım." Dedi Hermione.
"Yolda bazı profesörleri yerde yatarken gördük." Dedi Cedric.

"Diğerlerini de bulmamız gerek. Yolda onlarla karşılaşmadık." Dedi Nympha.
"Önce benim asamı alalım. Belki yolda birileriyle karşılaşırız." Dedi Cedric ve hızla onun odasına gittiler.

Kapıyı açtıklarında Zayn'i yerde yatarken gördüler.
"Zayn!" Dedi Cedric ve Zayn'in yanına çömeldi.
"Cedric onu burada bırakmamız gerek. Hemen asanı al ve gidelim." Dedi Nympha.
Cedric zorla da olsa onayladı ve asasını alıp gittiler.

"Bekleyin!" Dedi Nympha.
Hepsi durup Nympha'ya döndü.
"Draco'yu da almalıyız." Dedi Nympha.
"Ciddi misin Nympha? Draco'nun nerede olduğunu bilmiyoruz bile. Onu aramakla uğraşmaktansa profesörleri arayalım!" Dedi Cedric.
"Cedric o arkadaşımız!" Dedi Nympha.
"Nympha zamanımız yok. Şu an ne olduğunu bile bilmiyoruz. Koca okulda sadece biz varız! Etrafına bir bak." Dedi Cedric.
Nympha Cedric'in kararını değiştiremeyeceğini anlayınca vazgeçmek zorunda kaldı.

Hepsi yürürken birden birileri onları sınıfa çekti. Nympha tam asasını çıkaracakken onu tutan kişinin Profesör Mcgonagall olduğunu fark etti ve rahatladı. Birkaç profesör daha vardı.
"Biz de sizi arıyorduk. Neler oluyor?" Dedi Nympha.
"Bilmiyoruz ama bu sis zehirli. Öldürmüyor ama bayıltıyor. Kimin yaptığını bilmiyoruz. Ama Ölüm Yiyenler'den şüpheleniyoruz." Dedi Mcgonagall.

"Peki ne yapacağız?" Dedi Hermione.
"Siz kılık değiştirerek Ölüm Yiyenmiş gibi davranacaksınız ve onları oyalayacaksınız. Sonra biz geleceğiz." Dedi Dumbledore.
"Ayrıca Bay Malfoy'u da kaçırdılar. Onu kurtarmalıyız." Dedi Mcgonagall.
Herkes onaylayınca Snape devam etti:

"Bayan Soltur siz Bellatrix Lestrange olacaksınız. Bay Diggory siz de oradan başka bir Ölüm Yiyen olacaksınız." Dedi Snape ve onları çevirdi.
Herkes hazır olduktan sonra ikili bir şekilde oradan ayrıldılar.

Ölüm Yiyenlerin yerine geldiklerinde Nympha ile Cedric direkt önlerine gelen bir odaya girdiler.
"Çabuk al şu kıyafetleri hemen giyin. Zamanımız yok." Dedi Nympha ve çantasından kıyafetleri Cedric'e verdi.
Nympha hızla üstünü çıkardı ve Cedric gözlerini ayırmayarak ona bakmaya başladı.

Nympha Cedric ile göz göze gelince kızardı.
"Ne bakıyorsun öyle? Hadi sen de giyin!" Dedi Nympha.
"Hatırlıyor musun? Yine biçim değiştirmiştik ve ben sana vücuduna baktığımı söylemiştim." Dedi Cedric.
"Evet, hatırlıyorum. Sana çok kızmıştım." Dedi Nympha gülerek.
"Keşke o an gerçekten baksaydım. Bu kadar güzel olacağını düşünmemiştim. Şimdi kendimi o anda hissediyorum. O yüzden söylemeden edemeyeceğim. Sandığımdan da güzelmiş." Dedi Cedric gülerek.
"Cedric!" Dedi domates olmuş Nympha gülerek.

Sonunda hazır olmuşlardı. Hızla odadan çıktılar ve bütün odalara teker teker bakmaya başladılar. En son girdikleri odada Draco'yu gördüler ve Nympha hızla Draco'nun yanına çömeldi. Onu sandalyeye bağlamışlardı ve her tarafı kan içindeydi.
"Draco ne oldu sana?" Dedi Nympha üzgünce.
"Lütfen bir şey yapma! Ölüm Yiyen olmayacağım!" Dedi Draco.
"Draco benim Nympha. O da Cedric." Dedi Nympha.

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin