Nympha arkadaşlarını satranç oynarken görünce şaşırdı ve yanlarına gitti.
"Napıyorsunuz?" Dedi Nympha.
"Gördüğün gibi satranç oynuyoruz." Dedi Ron bilmişçe."Nereden çıktı?" Dedi Nympha ve Cedric'in yanına oturdu.
"Bildiğin üzere ben çok iyi satranç oynuyorum ve konuşurken konu açıldı. Biz de oynayalım dedik. Bu arada Cedric'de harika oynuyor. Şimdi onunla yarışıyoruz." Dedi Ron ve atını oynattı."Her gün Cedric'in yeni yeteneklerini keşfediyorum." Dedi Nympha gülümseyerek.
Cedric Nympha'nın elini öptü ve kalesini oynattı.Çok uzun bir süre daha yarışma devam etti. Sonunda ise Cedric kazandı.
"İtiraf etmeliyim Cedric'in kazanacağını beklemiyordum." Dedi Harry.
"Benim sevgilim harikadır." Dedi Nympha ve Cedric'in yanağını öptü.Dersler bittikten sonra Cedric ile Nympha ağacın altında oturup konuşuyorlardı.
"Bugün akşam satranç oynamak ister misin?" Dedi Cedric.
"Olur. Ama ben satrançta senin kadar iyi değilim." Dedi Nympha.
"Sana öğretirim."
İkisi de birbirine gülümsedi ve Nympha Cedric'in alnını öptü."Alnımdan öpmeni seviyorum." Dedi Cedric.
"Öyle mi? Parlatıcımın izi seni rahatsız etmiyor mu?" Dedi Nympha.
"Hayır. Aksine mutlu ediyor. Aitlik hissi hissediyorum. Sadece seninmişim gibi. Alnıma imzanı atıyormuşsun gibi." Dedi Cedric.
Nympha kızardı ve tekrar Cedric'in alnını öptü.Akşam olduğunda Nympha hazırlandı ve kütüphaneye doğru gitti. Elinde Harry'den bugün aldığı Çapulcu Haritasını tutuyordu. Şansına etrafında kimse yoktu. Kütüphaneye gittiğinde Cedric'i orada bulamadı ve tekrar haritaya baktı.
Arkasında Cedric olduğunu görüp hızla arkasını döndü. Ama Cedric orada yoktu. Birden Cedric üstündeki görünmezlik pelerinini atıp Nympha'ya sarıldı. Nympha böyle bir şey beklemediği için korktu ve küçük bir çığlık attı. Hemen biri geliyor mu diye haritaya baktılar. Şanslarına kimse duymamıştı.
"Cedric! Beni çok korkuttun." Dedi Nympha.
"Üzgünüm. Etkili bir giriş yapmak istedim." Dedi Cedric gülerek.
Nympha'da gülünce satranç oynamaya başladılar."Anlaşma yapalım. Ben kazanırsam seni istediğim kadar öpeceğim. Sen kazanırsan?" Dedi Nympha.
"Günlüğünü okuyacağım." Dedi Cedric.
Nympha kabul etti ama sonra ne kadar saçma bir anlaşma yaptığının farkına vardı. Cedric'i zaten istediği zaman istediği kadar öpebiliyordu. Nympha'nın kazanma zaten olasılığı çok azdı. Cedric onun günlüğünü okuyacaktı!"Vazgeçtim! Anlaşma yapmayalım." Dedi Nympha panikle.
"Artık çok geç. Hadi başla." Dedi Cedric.
Nympha derin bir nefes aldı ve taşlara bakmaya başladı. Satrançta hiçbir zaman harika olmamıştı. Aşırı kötü değildi ama kesinlikle Cedric'i yenecek kadar iyi değildi.Kısa bir süre sonra Cedric kazanmıştı. Nympha iç çekti ve dudaklarını büzerek Cedric'e baktı.
"Benimle gel." Dedi Cedric ve Nympha'nın elini tutup pelerini üstlerine geçirdi. Nympha ne olduğunu anlamadan sadece koşuyordu.Nereye gidiyorlardı? Kısa bir süre sonra Nympha geldikleri yerin astronomi kulesi olduğunu fark etti ve istemsizce gülümsedi. Cedric ona burada baloya gitmek için teklif etmişti. Ve Nympha için o an unutulmazdı.
"Cedric buraya niye geldik?" Dedi Nympha.
"Günlüğünü okumayacağım. O sana özel. Ve benimle paylaşmak istememene saygı duyuyorum. Artık günlüğünü okumak için seni zorlamayacağım." Dedi Cedric.
Nympha Cedric'e sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.