Nympha tek başına bahçede oturuyordu. Biraz yalnız kalıp düşünmesi gerekiyordu. Sadece Cedric'i kıskandırmak için Cedric'i kaybetmişti. Yaptığına şu an çok pişmandı. Louis Nympha'dan gerçekten hoşlanıyordu ve onun kalbini kırmak istemiyordu. Ama onun duygularıyla oynuyordu. Nympha bacaklarını kendine çekmiş kafasını eğip gözlerini kapatarak düşüncelerinden ayrılmaya çalışıyordu.
"Hey! Ne yapıyorsun?" Dedi Draco ve Nympha'nın yanına oturdu.
Nympha kafasını kaldırıp Draco'ya baktı.
"Hiç. Sadece yaptığım hataları sorguluyorum."
"Hepimiz hata yapıyoruz Nympha. Önemli olan onlardan ders çıkarabilmek." Dedi Draco ve Nympha'ya gülümsedi.
"Benim hatalarım öyle hatalar değil. Herkesin kalbini kırıyorum ve duygularıyla oynuyorum. Cedric bana şeytan demekte haklıydı. Ben cidden çok kötü birine dönüştüm!" Dedi Nympha ve ağlamaya başladı.
"Nympha sen şeytan değilsin! Kendini suçlayıp durma. Sen benim tanıdığım en iyi kalpli insansın. Kendine haksızlık ediyorsun. Sadece intikam almak istedin o kadar."
Nympha Draco'ya sarıldı. Ayrıldıktan sonra birbirlerine baktılar. Birbirlerine yavaşça yaklaştılar. İkisi de çok yavaştı. Olacaklardan korkuyor gibiydiler. Aralarında yok denecek kadar az mesafe varken bir anda dudakları birleşti. Kısa bir süre sonra Nympha hızla Draco'dan ayrıldı.
"Üzgünüm Draco yapamam. Herkesin duygularıyla oynamam yetmezmiş gibi seninkilerde de oynayamam. Ve sana olan duygularım bitmişken onları tekrar ortaya çıkaramam. Lütfen... bundan kimseye bahsetmeyelim. Özür dilerim." Dedi Nympha ve hızla oradan uzaklaştı.Koşmaya başlamıştı. Koşarken bir yandan da ağlıyordu. Hava aşırı kararmıştı. Nympha olduğu yerde durdu ve buranın Yasak Orman olduğunu fark etti. Buradan her zaman korkmuştu. Kalbi hızlanmaya başladı. Nasıl geri döneceğini bilmiyordu. Nereden geldiğini de hatırlamıyordu. Kendini ağlamaya o kadar odaklamıştı ki buraya geldiğinin bile farkında değildi. Cebinden asasını çıkarıp sıkıca tuttu. Yavaş yavaş ilerliyordu. Birden karşısına Acromantula çıktı. Nympha çığlık attı. Geriye doğru giderken yere düştü ve asası başka bir yere savruldu. Acromantula Nympha'ya aşırı yaklaşmışken arkadan bir ses duyuldu.
"Arania Exumai!"
Dev örümcekleri bayıltan büyüdür.
Nympha arkasını döndüğünde Cedric'i gördü. Cedric ona elini uzattı ve Nympha'yı kaldırdı.
"Nympha senin burada ne işin var?!" Dedi Cedric.
"Asıl senin burada ne işin var?" Dedi Nympha.
"Seni takip ettim." Dedi Cedric ve yerden Nympha'nın asasını verdi.
"Teşekkür ederim. Sen niye beni takip ettin ki?"
"Ağlıyordun ve buraya neden geldiğini merak ettim."
"Cedric ben çok özür dilerim. Çok kötü şeyler yaptım. Sana çok kötü davrandım. Neden böyle birine dönüştüm bilmiyorum! İstersen benimle sonsuza kadar küs kalkabilirsin. Bunu hak ettim. Özür dilerim Cedric." Dedi Nympha ve ağlamaya başladı."Şştt. Ağlama Nympha. Ben de özür dilerim. Sana şeytan dememeliydim." Dedi Cedric ve Nympha'yı göğsüne çekip sarıldı.
Nympha hâlâ ağlıyordu.
"Bir daha sakın buraya tek başına gelme. Eğer çok fazla gelmek istiyorsan bana haber ver. Senin için güvenli değil burası." Dedi Cedric.
"Senin için güvenli mi?"
"Üç Büyücü Turnuvası'ndan sağ çıktım. Bence kendimi gayet koruyabilirim."
"Beni de çok hafife almamanı öneririm Bay Diggory. Ben de Tom Riddle'ın yanında kaç saat kaldım."
Cedric Nympha'ya yaklaştı. Nympha'da ona yaklaşınca aralarındaki mesafe aşırı azaldı. İkisinden biri konuşsa dudakları birbirlerine değecekti. Cedric daha fazla dayanamadı ve sertçe Nympha'yı öptü. İkisi de birbirini çok özlemişti. Nympha hızla Cedric'in kucağına atladı. Nympha sonunda doğru kişiyle olduğu için çok mutluydu. Uzun süre o şekilde kaldılar. Sonrasında ayrıldılar ve birbirlerine gülümsediler.
"Bu tekrar sevgiliyiz anlamına mı geliyor?" Dedi Nympha.
"Evet öyleyiz. Ve bir daha asla benden başka biriyle öpüşmeyeceksin anlamına geliyor." Dedi Cedric.
Nympha'nın o an aklına Draco ile öpüşmesi geldi. Cedric'e söylemeli miydi? Ne yapacağını bilmiyordu.
"Artık gitsek mi?" Dedi Nympha stresle."Ne oldu sana?" Dedi Cedric.
Nympha'nın ne hissettiğini her zaman anlayabiliyordu.
"Cedric sana bir şey söylemem gerek. Ve bu yaptığım için çok özür dilerim. Seni üzmek istemedi-
"Ne oldu Nympha?!" Dedi Cedric merakla.
"B-ben Draco ile...öpüştüm." Dedi Nympha çekinerek.
Cedric yumruğunu sıkıp uzaklara baktı. Kıpkırmızı olmuştu.
"Gerçekten çok özür dilerim Cedric. Neden öyle bir şey yaptığımı bilmiyorum. Sen Cho ileyken ondan biraz hoşlanmaya başlamıştım. Ama seninle olduktan sonra bitti. Sonra yanıma geldiğinde o duygu beni ele geçirdi ve böyle bir şey yaptım. Gerçekten çok pişmanım." Dedi Nympha gözleri dolarak.
"Draco'yu öldüreceğim!" Diye bağırdı Cedric.
"Hayır Cedric! Draco'nun hiçbir suçu yok. Lütfen ona bir şey yapma. Sadece kendimi suçlu hissettiğim için sana söyledim. Lütfen bilmiyormuş gibi davran." Dedi Nympha yalvarırcasına."Peki, tamam. Ama şu an Draco'dan hoşlanmıyorsun değil mi?"
"Hayır. Bitti. Sadece senden hoşlanıyorum."
"Louis ile hâlâ sevgili misiniz?"
"E-evet. Ama ayrılacağım. Söz veriyorum. Yine eski halimize döneceğiz. Bunların hepsini seni kıskandırmak için yaptım. Çok aptalım." Dedi Nympha burnunu çekerek.
Cedric Nympha'yı sardı ve kafasını öptü. Ellerini Nympha'nın yanaklarına koyup Nympha ile göz teması kurdu.
"İksirde gerçekten benim kokumu mu aldın?" Dedi Cedric.
"Evet. Ama s-sen koku almadın değil mi?"
"Hayır aldım."
Nympha'nın gözleri sonuna kadar açıldı ve heyecanla Cedric'e baktı.
"Çikolata, hindistan cevizi ve vanilya. En sevdiğim koku."
Nympha kızardı.
"Neden söylemedin?" Dedi Nympha.
"Ben de senden intikam aldım."
Nympha hiçbir şey demeden Cedric ile dudaklarını birleştirdi. Sonra ise el ele tutuşarak odalarına gittiler.Ertesi gün yemekte otururken Nympha Cedric ile göz göze geldi. Nympha derin bir nefes aldı ve Louis'e döndü.
"Louis biraz konuşabilir miyiz?" Dedi Nympha ve birlikte kalabalıktan uzaklaştılar.
"Bir sorun mu var?" Dedi Louis her şeyden habersiz bir şekilde.
"Sana söylemem gereken bir şey var. Bunu söylemenin kolay yolu yok. Hayatımda hiç böyle bir konuşma yapmadım. Çok zormuş. Bence biz birbirimize uygun değiliz. Ve sorun kesinlikle sende değil bende. Sen çok daha iyilerini hak ediyorsun. Üzülmeni istemiyorum. Ama arkadaş olarak kalsak olur mu? Bu hepimiz için en iyisi." Dedi Nympha güzel bir ayrılık konuşması yaptığını düşünerek.
Louis gülümsemeye başladı.
"Teşekkür ederim Nympha. Bence de arkadaş olarak kalmamız en iyisi. Sen Cedric için yaratılmışsın. O da senin için. Sizin aranızı bozmak istemem."
Nympha çok mutlu olmuştu. Bu kadar kolay olacağını düşünmemişti. Sarıldılar ve tekrar yemeğe döndüler.Nympha yemeğine devam ederken Cedric'in ona baktığını gördü. Nympha'ya eliyle "gel" işareti yaptı ve gitti.
"Benim gitmem lazım." Dedi Nympha ve masadan kalkıp Cedric'i aramaya başladı.
Nympha etrafına bakarken bir anda biri onu çekti ve duvara yapıştırdı. Nympha Cedric olduğunu görünce rahatladı. Cedric hiç öpmediği kadar sert öpüyordu. Sonra yandaki boş bir sınıfa girdiler ve devam ettiler. Uzun bir süre devam etmişlerdi. Sonra birden kapı açıldı. Nympha çığlık attı. Hızla Cedric'i itti ve gelene baktı.
"Bayan Soltur, Bay Diggory ne yapıyorsunuz burada?!" Dedi Snape
Nympha Cedric'e baktı. Aslında çok büyük bir şey yapmamışlardı sadece öpüşmüşlerdi ama bunu Snape'in görmesi biraz kötüydü.
"Eee... Cedric bana nasıl büyü yapılacağını gösteriyordu." Dedi Nympha.
"Ben öpüşmeli bir büyü bilmiyorum." Dedi Snape.
Nympha kıpkırmızı oldu.
"E-evet. Yeni çıkmış. Siz eski kafalı olduğunuz için bilmiyor olabilirsiniz."
"Bayan Soltur bu dediğiniz yüzünden cezalısınız! Ders sonu odama gelin! Bay Diggory lütfen siz de kendinize çeki düzen verin!" Dedi Snape ve cübbesi havalanarak gitti."Öpüşmeli büyü yeni mi çıkmış?" Dedi Cedric gülerek.
"Sus! Senin yüzünden cezaya kaldım. Ve rezil olduk. Niye kapıyı kilitlemedin?!" Dedi Nympha.
"Senin güzelliğin karşısında büyülendiğim için unutmuşum." Dedi Cedric.
Nympha gözlerini döndürdü ve Cedric'e güldü.
"Başka biri bizi görmeden buradan gidelim." Dedi Nympha.
Cedric ile Nympha hızla sınıftan çıktı ve arkadaşlarının yanına gittiler.
"Neredeydiniz siz?" Dedi Hermione.
Nympha kızardı.
"Snape ile işimiz vardı." Dedi Cedric.
Nympha gülmeye başladı.
"Cedric neden bahsediyor?" Dedi Ron.
"Boş verin. Çok saçma." Dedi Nympha.Sonunda Cedric ile tekrar birlikte oldular! Bölümü beğendiniz mi? Yorumlarınızı ve fikirlerini bekliyorum. Sizi seviyorum.❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.