"Nympha bu cesaret nereden geliyor?!" Diye bağırdı Hermonie.
"Boşu boşuna Gryffindor değilim yani." Dedi Nympha.
"Snape'in yüzünü görmeniz lazımdı!" Dedi Cedric gülerek.
"Seni görmedi değil mi?" Dedi Draco.
"Hayır ama Nympha çok kötü bir ceza alacak orası kesin." Dedi Cedric.
Hepsi Hermonie ile Nympha'nın odasında konuşuyordu. Nympha belli etmese de cidden çok korkuyordu.
"Ders başlayacak. O zaman ne yapacaksın Nympha?" Dedi Ron.
Nympha tam konuşacakken bir ses onu böldü.
"NYMPHA!" Diye kükredi Kel Snape.
"Ne yapacağız?!" Dedi Nympha.
"Mantıken biz bir şey yapmadık sen kel yaptın o yüzden başın çok büyük bir dertte." Dedi Draco.
"Sağ ol ya." Dedi Nympha ve gözlerini döndürdü.
Snape hızla kapıyı açtı. Nympha gözlerini sonuna kadar açarak korkuyla Snape'in bakıyordu. Snape hala keldi. Nympha çok fazla gülmek istese de korkudan yapamadı ve ciddiyetini korumak zorunda kaldı. O sırada Draco gülmeye başladı. Gülmesini tutmaya çalışıyordu ama başarısız oluyordu. Nympha kendini gülmemek için zorluyordu. Draco dayanamayıp koşarak odadan çıktı."Nympha bu yaptığın çok büyük bir suç! Benim odama izinsiz girmek, odayı mühürlemek ve beni kele çevirip kaçmandan dolayı çok büyük bir ceza alacaksın!" Dedi Snape.
"Çok özür dilerim Profesör Snape."
"Şu an senin yüzünden kelim! Çabuk Profesör Dumbledore'un yanına gidiyoruz." Dedi Snape ve Nympha'yı çekerek götürdü. Odada Mcgonagall'da vardı. Snape durumu açıkladı ve çok büyük bir ceza almasını istedi.
"Bence onu amigoluk kaptanlığından alabiliriz. Onun için çok güzel bir ceza olur." Dedi Mcgonagall.
"Olmaz Profesör. Lütfen çok özür dilerim."
"Ben de özür dilerim Bayan Soltur ama yapabileceğim bir şey yok. Bir profesörü kele çevirmek çok yaratıcı olduğu gibi aynı zamanda cezası çok büyük. Çıkabilirsiniz Bayan Soltur."
Nympha sinirle çıktı. Amigoluk onun için çok önemliydi. Bir şeyi yönetmek onu çok iyi hissettiriyordu ama artık kaptan değildi. Cedric'in yanına gitmeye karar verdi. Quidditch sahasına gitti. Bugün saha Hufflepuff'ındı. Cedric Nympha'yı görünce hemen aşağı indi."Ne oldu? Seni çok merak ettim."
"Artık amigo kaptanı değilim." Dedi Nympha üzgünce.
"Hey sorun değil. Daha kötü bir ceza verebilirlerdi. Eminim tekrar kaptan olursun. Ayrıca seni ikide bir o formayla dans ederken görünce yarışa konsantre olamıyorum." Dedi Cedric gülerek.
Nympha'da güldü ve Cedric'in omzuna vurdu.
"Biraz Quidditch oynamak ister misin?"
"Seni yenerim ama."
"Görmek isterim." Dedi Cedric ve göz kırptı.
"Cedric hadi antrenman yapmamız lazım." Dedi Zayn.
"Nympha'da oynayacak."
"Dostum, Nympha tezahürat yapıyor. Quidditch oynamıyor. Bu arada Cedric Snape'i kele çevirdiğini anlattı. Tebrik ederim Nympha." Dedi Zayn gülerek.
"Artık takım kaptanı değilim o yüzden bence oynayabilirim."
Nympha'ya da süpürge verdiler. Nympha bu özgüveni nereden geliyordu bilmiyordu ama Cedric'e meydan okumak hoşuna gitmişti. Yavaşça süpürgeye yerleşti. Sonra uçmaya başladı. Nympha sakince havada uçuyordu ama diğerleri hızla yanından geçiyordu. Cedric yanına gelince Nympha onu süzdü. Cedric'in yüzüne odaklanmıştı.
"Çok hızlısın Nympha."
"Ha ha ha çok komik(!) Siz çok hızlısınız ben ne yapayım?!"
"Yüzümü incelemen bittiyse yarışalım mı?"
Nympha gözlerini döndürdü ve hızlandı. Snitch'i görmüştü. Ama Cedric daha önce görmüştü. Nympha'yı hızla geçti. Nympha çok sinirlenip daha da hızlandı. Snitch yukarı çıkıyordu. Cedric bir anda kaybolmuştu. Nympha bunun bir fırsat olduğunu düşünüp daha da hızlandı. Yukarı çıktığında etrafını siyah bir şeyler kapladı. Nympha tam olarak bakınca onların Ruh emici olduğunu gördü. Aşırı korkuyordu. Kalbi yerinden çıkacak gibi atıyordu. Ruh emicilerden korkmuyordu. Görünüşlerinden korkuyordu.Nympha daha aşağı inemeden Ruh emiciler Nympha'nın ruhunu emmeye başladı. Nympha için etraf kapkaranlık olmuştu. Nympha delicesine bağırıyordu.
"Expecto Patronum!" Diye bağırdı Cedric.
Ruh Emicilere karşı kalkan yaratır. Büyünün işe yaraması için çok mutlu bir anıya odaklanılması ve büyünün kalkması istenene kadar dikkatin büyüden uzaklaşmaması gerekir. Bu sayede Ruh Emici mutluluklarınızla değil kalkanınızla beslenir. Güçlü bir Patronus Ruh Emiciyi def edebilir.
Birden ortaya porsuk çıktı. (Salladım gerçek olmayabilir.)
Porsuk Ruh emicilere kalkan yapıp onları uzaklaştırdı. Nympha Ruh emiciler uzaklaşınca hızla yere düşmeye başladı. Cedric hemen Nympha'yı yakaladı ve yere indirdi.
"İyi misin?!" Dedi Cedric korkuyla.
Nympha Cedric'e boş gözlerle baktıktan sonra bayıldı. Cedric telaşla Nympha'yı kucağına aldı. Koşarak revire gidiyordu. Yanında Zayn'de vardı.
"Zayn çabuk Harry'lere haber ver!" Diye bağırdı Cedric.
Revire geldiklerinde Poppy endişeyle Cedric'e baktı.
"Ne oldu?!"
"Ruh emicilerin saldırısına uğradı."
Poppy koşarak Dumbledore'u çağırdı. Cedric korkuyla Nympha'nın elini tutup öptü. Sımsıkı tutuyordu.
"Sakın beni bırakma. Buralara kadar birlikte geldik. Burada pes edemezsin. Beni burada bırakamazsın Nympha! Daha çoçuklarımız olacak. Onlara günlüğünü göstereceksin." Dedi Cedric yüzündeki küçük tebessümle.Cedric'in gözünden yaş aktı. Kısa süre sonra Harry, Draco, Ron, Hermonie ve Zayn geldi. Hermonie hemen Nympha'ya sarıldı.
"Ruh emiciler neden geldi ki?!" Dedi Hermonie.
"Bilmiyorum. Hepsi benim suçum. Quidditch oynamayı teklif ettim. Snitch yukarı gidince Nympha'da oraya gitmiş. Nympha'nın çığlıklarının duyduğum an hemen yanına gittim. Daha önce gitseydim böyle olmayacaktı. Veya Quidditch oynamayı teklif etmeseydim." Dedi Cedric boynunu bükerek.
"Cedric senin hiçbir suçun yok. Böyle olacağını bilemezdin. Kendini suçlama." Dedi Hermonie.
Onlar konuşurken odaya koşarak Dumbledore, Mcgonagall, Poppy ve Kel Snape girdi. Cedric olanları anlattı.
"Tebrik ederim Bay Diggory. Orada gerçekten çok cesurca davranmışsınız. Ayrıca Bayan Soltur'un hayatını kurtarmışsınız. Bu yaptığınız cesurluktan dolayı Hufflepuff binasına +20 puan!"
"Teşekkür ederim Profesör Dumbledore. Nympha ne zaman iyileşir?"
"Sanırım iyi anıları biraz fazla silinmiş. Bu yüzden kendine gelmesi biraz zaman alabilir. Ama birkaç güne kendini toparlayacağını düşünüyorum."
"Teşekkürler Profesör." Dedi Cedric ve Nympha'ya geri döndü.Aradan 2 gün geçmişti ama Nympha hala uyanmamıştı. Cedric çok endişelenmeye başlamıştı. Nympha'nın çoktan uyanmış olması gerekiyordu. Neden uyanmıyordu ki?! Nympha komadayken Cho fırsattan yararlanıp Cedric'i bir türlü yalnız bırakmıyordu. Cedric gerekeni yapıyordu ama bazen işler çığrından çıkıyordu. O sırada da Hermonie devreye giriyordu. Cedric Nympha'nın yanına oturmuş saçını seviyordu. Nympha o kadar masumdu ki Cedric onu melek olarak görüyordu. Bu yaşadıklarını asla hak etmiyordu. Cedric ağlamaya başladı.
"Nympha ben sensiz yaşayamam. Artık uyan. Bu kadar sensizlik yeter. Yaptıklarım için çok özür dilerim. Lütfen uyan."
Cedric ağlarken bir anda elinde bir baskı hissetti. Nympha onun elini tutuyordu. Cedric hızla Nympha'ya baktı. Nympha ona gülümsüyordu. Cedric hiç tereddüt etmeden Nympha'nın dudaklarına yapıştı. Uzun bir süre sonra ayrıldılar.
"Nympha çok özür dilerim."
Nympha işaret parmağını Cedric'in dudağına koydu.
"Senin hiçbir suçun yoktu. Beni kurtardığın için çok teşekkür ederim. Sen olmasaydın ne olurdu bilmiyorum."
"Seni çok özledim."
"Ben daha çok." Dedi Nympha ve Cedric'i kendine çekip dudaklarını birleştirdi.Nympha sonunda iyileşmişti. Kendini iyi hissediyordu. Koridorda yürürken Nympha'nın aklına bir soru takıldı.
"Cedric bana Patronus büyüsünü öğretir misin?" Dedi Nympha.
Cedric duraksadı.
"Öğretirim de nereden çıktı şimdi bu?"
"Senin yapışını ve Porsuk çıktığını gördüm. Kendi patronosumu merak ediyorum. Ayrıca bir daha Ruh emiciler gelirse ve sen olmazsan..."
"Öyle bir şey olmayacak. Seni asla yalnız bırakmayacağım. Ama bilmende fayda var. Tamam, öğreteceğim."
Nympha hızla Cedric'in yanağına kocaman bir öpücük bıraktı. Boş bir sınıfa girdiler. Orada Ruh emici vardı. Profesör Lupin söylemişti.
"Şimdi konsantre ol ve en mutlu anını düşün. Onları sadece mutlu anılarınla yenebilirsin. Sadece mutlu anına odaklan. Başka hiçbir şey düşünme. Hazır mısın?"
Nympha kafasını sallayınca Cedric Ruh emiciyi serbest bıraktı. Nympha takım kaptanı olduğu anı düşündü.
"Expecto Patronum!" Diye bağırdı Nympha ama Ruh emici yok olmamıştı.
Nympha çok stres olmuştu. Cedric hemen büyüyü yaptı ve ortaya porsuk çıktı.
"Of yapamıyorum işte. Çok beceriksizim!"
"Kendine haksızlık ediyorsun Nympha. Sen tanıdığım en başarılı büyücüsün. Bunu yapacağına eminim. Ne düşündün?"
"Takım Kaptanı olduğum zamanı."
"Ondan daha etkili bir şey olması lazım. En mutlu olduğun an."
"Böyle sorunca aklıma gelmiyor Cedric!"
"Yapabilirsin sana güveniyorum."
"Tamam tekrar deneyeceğim."
Nympha derin bir nefes aldı.
"Expecto Patronum!" Nympha gözlerini sonuna kadar açtı. Yapmıştı! Siyah, beyaz bir kedi ortaya çıktı. Ruh emici anında yok oldu.
"Cedric başardım!"
"Evet, başardın bebeğim!" Dedi Cedric ve Nympha'ya sarıldı.
"Ne düşündün?"
"Beni astronomi kulesine götürdüğün günü."
Cedric hiçbir şey demeden Nympha'yı belinden çekip dudaklarını birleştirdi.
"Seni seviyorum." Dedi Cedric.
"Ben daha çok." Dedi Nympha ve tekrar Cedric'in dudaklarına kapandı.Merhaba! Nasılsınız? Bölümü nasıl buldunuz? Sizce Nympha tekrar amigo kaptanlığını alabilecek mi? Yorumlarınız bekliyorum. Sizi seviyorum.❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.