Nympha şaşkınca Zayn'e baktı ve koşarak odadan çıktı. Arkasından Hermione ve Zayn geliyordu. Nympha odaya girdiğinde Cedric'in yerde yattığını gördü.
"Ne oldu?!" Diye bağırdı Nympha.
"Bilmiyorum bir anda bayıldı." Dedi Zayn.
Nympha çok endişelenmişti.
"Çabuk onu revire götürelim." Dedi Nympha ve Cedric'i kaldırmaya çalıştı."Bence onu öpsen uyanabilir. Galiba ona büyü yapıldı." Dedi Zayn.
"Ne?" Dedi Nympha şaşkınca.
"Bu çok saçma! Cedric eğer sadece seni öpmem için böyle bir şey uydurduysan seni Snape'e yaptığım gibi kel bırakırım!" Diye bağırdı Nympha.
Zayn gülmeye başladı. Cedric hâlâ uyanmamıştı. Zayn telaşlanmıştı."Ciddiyim öpersen uyanır!" Diye sesini biraz daha yükseltti Zayn.
Nympha Cedric'in uyanması için Cedric'in yanına eğildi ve ona tutkulu bir öpücük verdi. Ama Cedric uyanmamıştı.
"Hani uyanacaktı?!" Dedi Nympha.
"Uyanması gerekiyordu! Onunla plan yapmıştık. O bayılma taklidi yapacaktı sonra ben seni çağıracaktım sen de onu öpecektin ve Cedric uyanacaktı. Neden uyanmıyor?!" Dedi Zayn."Sen ciddi misin Zayn?!" Dedi Nympha.
Hızla Cedric'i kaldırdılar ve revire gittiler. Bayan Poppy Cedric'i öyle görünce hızla onu yatağa yatırdı ve Zayn neler olduğunu anlattı.
"Gerçekten bir büyü yaptınız mı?" Dedi Bayan Poppy.
"Hayır." Dedi Zayn.
"Tamam. Biraz dinlensin. Kalbi atıyor. Büyük ihtimal birkaç saat sonra uyanır." Dedi Bayan Poppy ve uzaklaştı."Cidden sadece bir öpücük için bunu yaptığınıza inanamıyorum!" Dedi Nympha gülerek.
"Cedric'in fikriydi." Dedi Zayn ve ellerini teslim olurcasına kaldırdı.
Nympha gülümsedi ve Cedric'in yanına oturup elini okşadı. Sonra da alnını öptü. Kısa bir süre sonra Cedric'in kalp atışlarını gösteren makine değişik sesler çıkarmaya başladı. Nympha çok stres oldu."Bayan Poppy! Bayan Poppy!" Diye bağırdı Nympha.
Bayan Poppy koşarak geldi. Nympha uzaklaşınca kalp atışları normale döndü.
"Daha demin ne oldu?" Dedi Bayan Poppy.
"Yanına oturdum, elini tuttum ve alnını öptüm." Dedi Nympha utanarak. Bunları revire anlatmak biraz garipti.
Bayan Poppy gülmeye başladı.
"Tekrar yanına gelir misin?" Dedi ve Nympha'yı Cedric'in yanına oturttu."Tekrar ona dokun." Dedi Bayan Poppy.
Nympha Cedric'in elini tutunca kalp atışı yine durdu. Durumu anlayan Zayn ve Hermione'de gülmeye başladı. Nympha onlara boş boş bakıyordu. Hâlâ bir şey anlamamıştı.
"Ne oluyor?" Dedi Nympha.
"Sen ona dokununca kalp atışları duruyor. Bu sana gerçekten aşık olduğu anlamına gelir. Ah uzun zamandır böyle bir aşkla karşılaşmamıştım." Dedi Bayan Poppy ve gülmeye başladı.Nympha hızla elini Cedric'ten çekti. Cedric'in kalp atışlarını eski haline döndü. Nympha kıpkırmızı olmuştu. Zayn ile Hermione'nin sonsuza kadar onunla dalga geçeceğini biliyordu. Bayan Poppy gidince Zayn gülerek Nympha'yı dürttü.
"Eee çocuk ne zaman?" Dedi gülerek.
Nympha sinirle Zayn'i itti.
"Saçmalama Zayn!" Diye bağırdı Nympha.
Aslında çok hoşuna gitmişti ama çaktırmıyordu.Zayn gülmeye devam ediyordu.
"Kapa çeneni!" Dedi Nympha gülerek.
Nympha bir anda gülmeyi bıraktı.
"Belki büyüyü Cho yapmıştır." Dedi Nympha.
"Emin misin?" Dedi Zayn.
"Uzun zamandır her şey çok normal ilerliyor. Cho neden hiçbir şey yapmıyor? Bu işte bir terslik var. Ve ben bunu bulacağım!" Dedi Nympha ve koşarak oradan uzaklaştı.Elinde doğruyu söyletme iksiriyle birlikte Cho'nun yanına gitti. Cho farkına bile varmadan ona içirdi ve sorular sormaya başladı.
"Cedric'e büyü yaptın mı?"
"Hayır." Dedi Cho.
Nympha şaşırmıştı. O yapmadıysa kim yapmıştı?!
"İksir içirdin mi?"
"Evet."
"Ne iksiri içirdin?"
"Aşk iksiri içirecektim. Doğru yaptığımı sanıp Cedric'e içirdim fakat işe yaramadı ve bayıldı."Nympha çok sinirlendi. İçinden işe yaramadığı için şükretti. Ve hızla revire geri döndü.
"Cho yapmış! Aslında aşk iksiriymiş ama yanlış yaptığı için bayılmış." Dedi Nympha bir solukta.
"Sana inanamıyorum Nympha. Nasıl hemen bunu öğrenebildin?!" Dedi Zayn.
"Bulacağım demiştim." Dedi Nympha.
O sırada Bayan Poppy geldi.
"Ağır bir şeyi yok. Yakında uyanacaktır."Ertesi gün Nympha elinde bir baskıyla uyandı. Gözlerini açtı ve gülümsemeden edemedi. Cedric uyanmış, onun elini tutuyordu. Nympha hızla Cedric'e sarıldı.
"Seni ne kadar merak ettim haberin var mı?!" Dedi Nympha ve Cedric'in yanağına kocaman bir öpücük kondurdu.
"Hâlâ iyi geceler öpücüğümü alamadım." Dedi Cedric ve dudağını gösterdi.
"Aslında aldın. Sen baygınken Zayn planınızı uyguladı." Dedi Nympha ve Cedric güldü."Ama o sayılmaz! Bilincim yerinde değildi." Dedi Cedric.
"Neden bayıldığını biliyor musun?" Dedi Nympha.
"En son Cho bana su verdi. Sonra odaya gittim. Zayn ile plan yaptık. Zayn seni çağırmaya giderken birden etraf karardı ve buradayım."
"Cho sana aşk iksiri içirecekmiş. Aslında iksiri yapabilseydi sen şu an baygın değil, Cho'ya aşık olacaktın." Dedi Nympha.
"Ne?! Sen ciddi misin?"
"Yalan söylüyor gibi bir halim mi var?"
"Diyecek bir şey bulamıyorum."
"Ben de. Bir daha sakın Cho'dan bir şey alma." Dedi Nympha.Cedric hiçbir şey demeden Nympha'yı kucağına çekti ve dudaklarını birleştirdi. Uzun bir süre sonra ayrılıp birbirlerine gülümsediler.
"Sonunda alabildim." Dedi Cedric gülerek.Draco ile Harry bahçede otururken Draco Nympha ile Cedric'i izliyordu. İkisi gerçekten çok mutluydu. Draco onlara buruk bir gülümseme ile bakıyordu. Nympha'yı ilk gördüğünden beri seviyordu. Nympha çok güzel, akıllı, cesur, iyi kalpli ve sempatikti. Sevilmeyecek gibi biri değildi. Nympha'yı Cedric'ten çok kıskanıyordu ama doğrusunun bu olduğunu biliyordu.
Beyninde video gibi Nympha ile olan bütün anıları geziyordu. İlk tanıştıkları zaman tartışmaları, birbirlerini ilk görmeleri, sahte sevgili olmaları... Hepsi Draco için harika anılardı. Nympha'yı öpmemesi gerektiğini biliyordu. Onu kendi öpmüştü. Ama artık dayanamamıştı. Nympha'yı arkadaş olarak görmüyordu. Tabii artık bu duygularını bastırmak zorundaydı. Çünkü Nympha'yı ne kadar sevse de Cedric ile onu gerçekten çok yakıştırıyordu.
"Nympha'yı mı düşünüyorsun?" Dedi Harry.
"Evet." Diye karşılık verdi Draco.
"Ona olan duygularını bastırmalısın. Kendine başka birini bulursan onu unutacağına eminim."
"Başka birini bulmak istemiyorum."
Nympha Draco ile Harry'i görünce onlara gülümseyerek el salladı. Draco ile Harry'de karşılık verdi.Ders Profesör Thompson'ındı.
"Bu ders hepinizin geleceğini yorumlayacağım. Buna göre daha çok çalışacağınızı umuyorum." Dedi Profesör Thompson ve eline küresini aldı. İlk başta Ron ile başladı.
"Ah iki tane çok tatlı çocuk görüyorum. Hogwarts'a geliyorlar. Yanında da çok tatlı bir eşin var." Dedi Profesör ve Hermione'ye baktı.Sıra Draco'ya geldi. Profesör çok uzun süre hiçbir şey söylemedi. Nympha neden bir şey söylemediğini çok merak etmişti. Birden Profesör'ün yüzü düştü.
"Hiçbir şey görmüyorum." Dedi ve Nympha'ya baktı.
Nympha Profesör'ün neden ona baktığını anlamamıştı.
"Dersten sonra yanıma gelir misiniz Bay Malfoy?"Sıra Nympha'ya gelince Nympha heyecanlandı. Acaba ne çıkacaktı? Geleceği Cedric ile mi olacaktı?
"Eee... çok mutlu olacaksın." Dedi Profesör ve Harry'i çağırdı.
"Bir dakika! Bu kadar kısa mı yani?! Ron'a bir sürü şey söylediniz! Ben de geleceğimi öğrenmek istiyorum!" Dedi Nympha sinirle.
Profesör derin bir nefes aldı.
"Peki. Eşin olacak kişi; yakışıklı, uzun boylu, akıllı, mavi gözlü."
"Kim olduğunu görebiliyor musunuz?" Dedi Nympha.
"Bu kadar görebiliyorum."
Nympha sinirle ayağa kalktı ve Profesör'ün küresini devirip sınıftan çıktı.Çok sinirlenmişti. Neden ona başka hiçbir şey söylememişti ki?! Arkasından Cedric geliyordu.
"Nympha dur!" Diye bağırdı Cedric.
"Efendim Cedric?"
"Bu kadar sinirlenecek ne vardı?"
"Ron'a bir sürü şey söylerken bana hiçbir şey söylemedi. Eşimin kim olacağını bile söylemedi!" Dedi Nympha isyan edercesine.
"Eşinin kim olacağını bilmiyor musun?" Dedi Cedric ve gülümseyerek Nympha'nın saçıyla oynadı.
Sonra da Cedric Nympha'yı kendine çekip dudaklarını birleştirdi.Selam. Bölüm iğrenç oldu ama yine tıkandım. Aklıma hiç fikir gelmedi. O yüzden biraz geç geldi kusura bakmayın. Bölümü beğendiniz mi? Yorumlarınızı bekliyorum. Sizi seviyorum.❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.