Bölüm 31

1K 62 51
                                    

Kapı açıldığında gördükleri manzara korkunçtu. Yerde cesetler duruyordu. Işıklar yanıp söndüğü için ortama ayrı bir korkunçluk katıyordu.

Yavaşça asansörden çıktılar. Çok dikkatli bir şekilde yürüyorlardı. Nympha ne yapacağını şaşırmıştı. Dumbledore onları niye buraya göndermişti ki?! Bu korkunç yerde birkaç genç ne yapabilirdi ki?

"Hemen şu aşıyı alıp çıkalım buradan." Dedi Hermione.
"Hiçbirimiz burada kalmaya can atmıyoruz Hermione." Dedi Harry.

Koridoru döndüklerinde karşılarına iki tane Ölüm Yiyen çıktı. Nympha çığlık attı. Daha büyü yapmaya fırsatları olmadan Ölüm Yiyenler asalarını aldılar.

"Koşun!" Diye bağırdı Cedric ve herkes delicesine koşmaya başladı.
Nereye gittiklerini bilmiyorlardı. Arkalarından Ölüm Yiyenler geliyordu. Büyü yapıyorlardı ama kimseye isabet etmiyordu.

"Çabuk buraya girin!" Diye bağırdı Cedric.
Nympha tam içeri girerken birden bacağında bir ağrı hissetti. Bağırarak yere düştü. Ölüm Yiyenler'in büyüsü ona isabet etmişti. Cedric hızla Nympha'yı kucağına alıp diğerlerinin olduğu odaya koşarak içeri girdi.

Cedric Nympha'yı nazikçe yere koydu ve taytını sıyırdı.
"Cedric çok acıyor!" Dedi Nympha
"Biliyorum Nympha ama sessiz olman gerek. Yerimizi bulurlarsa hepimiz ölürüz." Dedi Cedric.

Nympha'nın bacağı durmaksızın kanıyordu. Nympha acısını belli etmemek için çok büyük bir çaba gösteriyordu. Cedric t-shirtünden bir parça koparıp Nympha'nın bacağını sardı.

Nympha'nın gözünden yaşlar geliyordu. Öleceğini hissediyordu. Hem de ne olduğunu bilmediği bir şey için ölüyordu.
"İyi olacaksın Nympha. Söz veriyorum. Dayan. Buradan çıkacağız." Dedi Cedric.

Cedric'in de gözleri dolmuştu. Dolu gözleriyle Nympha'ya bakıyordu. Konu Nympha'nın yaralanması olunca Cedric mütehassis oluyordu.

"Çocuklar. Kamera odasına gelmişiz!" Dedi Hermione önlerindeki kamera sistemini göstererek.
"Buradan gitmeliyiz." Dedi Cedric.
"Dumbledore'un istediği aşıyı almadan gidemeyiz." Dedi Harry.
"Nympha burada ölüyor!" Diye bağırdı Cedric.
"Cedric eğer geri dönersek tekrar geleceğiz. Şimdi aşıyı almamız daha mantıklı." Dedi Ron.

"En azından o zaman asalarımız olur." Dedi Cedric.
"Onu bilemeyiz." Dedi Harry.
"Şu an yakınlarda kimse gözükmüyor." Dedi Hermione.
"Hemen gidip aşıyı alalım." Dedi Nympha.
"Sen bu bacağınla nasıl gideceğini düşünüyorsun?!" Dedi Cedric.

Nympha tam cevap vereceksen yanıp sönen ışıklar kesildi.
"Ron ışığı aç!" Dedi Harry.
"Ben kapamadım ki." Dedi Ron ve ellerini teslim olurcasına kaldırdı.

"Elektrikler gitti." Dedi Hermione.
"Sonsuza kadar burada duramayız. Ben gidiyorum." Dedi Cedric.
"Ne?! Şaka yapıyorsun değil mi? Hayatta senin gitmene izin vermem." Dedi Nympha.
"Gitmem gerek Nympha. Eğer gitmezsem öleceksin." Dedi Cedric ve göz yaşları akmaya başladı.

Nympha Cedric'in yanağını okşayarak göz yaşlarını sildi.
"Ölmek istemiyorum Cedric. Seni bırakmak istemiyorum. Sana ihtiyacım var..." Dedi Nympha ağlayarak.
Cedric de ağlıyordu. Birbirlerinin yüzünü okşadılar ve sarıldılar. Belki son bir kez dudaklarını birleştirdiler ve Cedric ayağa kalktı.

"Ben çıktıktan sonra kapıyı kilitleyin. Eğer geri dönmezsem gidin!" Dedi Cedric.
"Cedric bekle!" Diye bağırdı Nympha.
Cedric arkasını dönüp uzunca Nympha'ya baktı. Onu son görüşüymüş gibi...
"Şunu tak. Böylece birbirimizle konuşabiliriz." Dedi Nympha.
Cedric dediğini yaptı ve hızla çıkıp kapıyı kapattı.

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin