Bölüm 67 (Smutumsu)

775 27 26
                                    

Not: Bu bölüm smutumsu içermektedir. Rahatsız olacaklar varsa geçebilir.

Cedric olayı anlatınca sadece bir günlük Quidditch oynamama cezası aldı. Sinirle odasına giderken Nympha'nın narin yüzünü gördü.

Uzun zamandır doğru düzgün konuşamamışlardı ve Cedric Nympha'yı haddinden fazla özlemişti.

Hızla yanına gitti ve Nympha'nın elinden tutup kendine çevirdi. Nympha Cedric'i görünce ona sarıldı.
"Nerelerdeydin sen? Her tarafta seni aradım." Dedi Nympha.
"Buradayım. Ne oldu, anlat bana."

"Şey... ben..."
"Durun!" Diye bağırdı Hermione ve Zayn ile birlikte hızla Nympha ile Cedric'i birbirlerinden uzaklaştırdılar.

"Ne oluyor?" Dedi Nympha.
"Nympha bu söyleyeceğin şey çok zor ve öncelikle şunu bilmeni isteriz ki biz her zaman senin yanındayız ve seni çok seviyoruz. Cedric kabul etmezse bile biz senin yanında olacağız. Yalnız olmayacaksın." Dedi Hermione ve Nympha'ya sımsıkı sarıldı.

"Aaa...teşekkür ederim Hermione. Ben de öyle." Dedi Nympha şaşkınca ve Zayn'e baktı.
"Hermione haklı Nympha. Ne olursa olsun biz sana destek olacağız. Cedric'in tepkisi ne olur bilemiyorum ama biz buradayız." Dedi ve o da sarıldı.

Nympha ile Cedric şaşkınca birbirlerine baktılar.
"Ben neye tepki vereceğim acaba?" Dedi Cedric şaşkınca.
"Bunu biz değil, Nympha söylemeli." Dedi Hermione ve Zayn ile geri çekildiler.

"Benim söyleyeceğim şeyi siz nereden biliyorsunuz?"
"Biz senin en yakın arkadaşlarınız. Tabii ki bileceğiz." Dedi Zayn.

"Aslında söyleyeceğim şey o kadar büyük bir şey değil." Dedi Nympha.
"Nasıl büyük bir şey değil Nympha?! Devasa bir şey bu!" Dedi Hermione abartılı bir tepkiyle.

"Hermione benim yerime neden sen anlatmıyorsun?" Dedi Nympha kaşlarını çatarak.
Ortada bir şey dönüyordu ve Nympha onun arkasından işler çevrilmesinden çok rahatsız olmuştu ama anlaşılan Cedric'de onunla aynı durumdaydı.

"Olmaz. Bu sizinle alakalı." Dedi Hermione Nympha ile Cedric'e bakarak.
"Peki, madem bu kadar büyük (!) bir konu o zaman söyleyeyim. Cedric, ailem seni yemeğe davet ediyor."

Cedric Nympha'ya gülümsedi.
"Tabii ki gelirim."
"Hayır! Nympha korktuğu için soruyu değiştirdi. Nympha sen söylemeyeceksen ben söylüyorum çünkü Cedric'in bunu bilmesi gerek!" Dedi Hermione sinirle.

"Neyi bilmem gerek?" Dedi Cedric kaşlarını çatarak.
"Hermione neyden bahsediyorsun sen?! Ortada bir şey yok." Dedi Nympha telaşla.

"Cedric Nympha hamile!" Dedi Hermione hızla.
"Ne?!" Dedi Nympha ile Cedric aynı anda.

"Ne? B- ben... ben... ben şimdi baba mı oluyorum?" Dedi Cedric şaşkınca.
"Aynen öyle ve eğer arkadaşımı yarı yolda bırakmaya kalkarsan seni kertenkeleye çeviririm ona göre!" Dedi Hermione sinirle.

"Baba oluyorum!" Dedi Cedric heyecanla ve Nympha'ya sarıldı.
Nympha hızla Cedric'i kendinden uzaklaştırdı.
"Cedric yok öyle bir şey!" Diye bağırdı.

"Ne? Nasıl yani?" Dedi Cedric yüzü düşerek.
"Baba falan olmuyorsun. Ben hamile değilim. Hem siz nerenizden uyduruyorsunuz böyle şeyleri?!" Dedi Nympha sinirle Hermione ve Zayn'e bakarak.

"Hamile değil misin?" Dedi Hermione şaşkınca.
"Değilim Hermione!"
"A-ama sen kusuyordun. Beni uzaklaştırmaya çalıştın. Ben de sandım ki..."

"Yanlış düşünmüşsün Hermione. Keşke Cedric'e söylemeden önce bana bir sorsaydın."
"Çok özür dilerim. Ben sadece yardımcı olmak istemiştim."

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin