Bölüm 21

1.4K 78 58
                                    

Nympha, Basilisk'i görür görmez çığlık attı. Tom'dan böyle bir hareket beklemiyordu. Ne yapacaktı şimdi? Tom asasını almıştı. Kendini savunacak hiçbir şeyi yoktu.
"Neden bana bunu yapıyorsun? Ben sana ne yaptım?"
"Bir şey yapmadın. Sadece senin acı çektiğini görmek hoşuma gidiyor."
"Bak Tom yalvarırım beni bırak. Ben senin bir işine yaramam. Bırak beni nolursun."
"Yalvarman hoşuma gitti. Tekrar yap!"
Nympha Tom'a sinirle baktı. Tom'un ayaklarına kapandı ve yalvar- tabii ki öyle bir şey yapmadı.
Nympha aniden gelen cesaretle Tom'un burnuna tekme attı. Bacağı uzun olduğu için çok rahatlıkla yapabilmişti bunu. Tom acıyla çığlık attı.
"Cesaretine hayran kaldım doğrusu. Ama maalesef cesaretini saklaman gerek. Sana Diggory'nin önünde işkence çektireceğim. O yüzden bir müddet daha buradasın." Dedi Tom ve Nympha'yı sandalyeye bağladı.

Nympha'ya olabildiğince yaklaştı.
"Hala kurtulmak için bir şansın var. Son kez soruyorum. Bana katılmak ister misin?"
Nympha hiçbir şey demeden Tom'un yüzüne tükürdü. Tom yüzüne ukala bir sırıtış yerleştirdi.
"Peki, senin tercihin. En yakın arkadaşının kardeşinin ölümünden sen sorumlusun." Dedi Tom.
"Sen bir canavarsın!" Diye bağırdı Nympha.

"Nympha'yı nasıl kurtaracağız?" Dedi Cedric.
"Bilmiyorum. Hermione'yi de kaybettik." Dedi Ron.
"Örümceklerin bu kadar korktuğu şey ne olabilir?" Dedi Harry.
"Basilisk!" Diye yanıtladı Cedric hızla.
"Ne?!" Dedi Harry ve Ron aynı anda.
"Kitapta okumuştum. Kesinlikle Sırlar Odasın'da Basilisk var!" Dedi Cedric.
"Peki nereden gireceğiz?!" Dedi Ron.
"Kızlar tuvaleti! Hermione orada taşlaşmıştı. Oraya gitmemiz lazım." Dedi Harry.
Koşarak tuvalete girdiler. Mızmız Myrtle etrafta boş boş geziniyordu.
"Mızmız Myrtle acaba bize nasıl öldüğünü söyleyebilir misin?" Dedi Harry çekinerek.
Mızmız Myrtle'ın sağı solu belli olmuyordu bu yüzden hepsi ondan birazcık korkuyordu.
"Burada ağlıyordum. Sonra biri geldi ve öldüm. Son gördüğüm şey kocaman gözlerdi."
Harry tuvalette gezinmeye başladı. Cedric ile birbirlerine baktılar. Cedric elini muslukta gezdirdi. Üzerinde yılan sembolleri vardı.
"Giriş burası!" Diye bağırdı Cedric.
"Bu nasıl açılacak?" Dedi Ron.
"Harry çatal diliyle bir şeyler söyle!" Dedi Cedric.
Harry bir şeyler mırıldandıktan sonra musluk açıldı. Ağızları açık bir şekilde birbirlerine baktılar.
"İlk kim gidiyor?" Dedi Ron.
"Ben giderim." Dedi Cedric ve atladı.
Arkasından Harry ve Ron geldi. Her tarafta kemik vardı. Cedric içinden Nympha'nın iyi olmasını umdu. Sessizce ilerlediler.

"Çok güçlüsün ve kendi gücünü bilmiyorsun." Dedi Tom ve Nympha'nın saçlarıyla oynamaya başladı.
"Saçlarıma dokunma!" Diye bağırdı Nympha.
"Expelliarmus!" Diye bağırdı Cedric.
Düşmanı silahsız bırakma büyüsüdür.
Tom'un elinde tuttuğu Nympha'nın asası yere düştü.
"Cedric!" Diye bağırdı Nympha. Cedric'i gördüğüne çok sevinmişti.
Cedric Nympha'ya gülümsedi ve koşarak Nympha'nın yanına geldi. O sırada Ron ve Harry Tom'u oyalıyordu. Cedric Nympha'yı çözdü ve hızla dudaklarını birleştirdiler.
"Biraz yardım etseydiniz fena olmazdı!" Diye bağırdı Harry.
Nympha ile Cedric hemen toparlanıp asalarını ellerine aldılar. Harry ile Ron Tom ile uğraşırken Nympha ile Cedric Basilisk ile uğraşıyordu. Bir anda Nympha Basilisk'in üstüne çıktı. O sırada Nympha bir bıçak yarattı ve onu Basilisk'in gözüne soktu. Odayı kocaman bir inleme doldurdu. Cedric Basilisk'in dişini çekti ve Basilisk öldü.
"S- siz bunu nasıl yaptınız?!" Dedi Tom.
"Cedric'in geleceğini ve senin yok olacağını söylemiştim." Dedi Nympha ve Tom'un günlüğüne Basilisk'in dişini batırdı. Ve Tom yok oldu. Ginny kocaman bir nefes aldı ve etrafına baktı. Hiçbir şey söyleyemeden Ron Ginny'e sarıldı.

"Senin için çok endişelendim." Dedi Cedric.
"Ben iyiyim. En riskli kalkan büyüsünü bile yaptım." Dedi Nympha ve Cedric'e sarıldı.
Ayrıldıklarında Ginny hızla Nympha'ya sarıldı.
"Nympha çok teşekkür ederim. Sen olmasaydın belki ölmüştüm." Dedi Ginny.

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin