"Hayır!" Diye bağırdı Zayn.
"Ne?" Dedi Nympha şaşkınca.
"Cedric'e bir şey söyleyemezsin!"
"Nedenmiş o?""Çünkü... çünkü onunla şu an ben konuşuyorum." Dedi Zayn ukala bir şekilde.
"Zayn konuşmamız bitti sanıyordum." Dedi Cedric."Hayır Cedric bitmemişti! Bundan bahsediyorum işte. Hep aynısını yapıyorsun!" Dedi Zayn sinirle.
"Zayn neyden bahsediyorsun sen? Nympha benim sevgilim. Tabii ki onunla konuşacağım!" Dedi Cedric sertçe."Ben onunla konuşma demiyorum zaten. Konuşmamızın ortasında Nympha ile konuşmandan bahsediyorum."
"Zayn bu kadar rahatsız olacağını bilseydim gelmezdim. Kusura bakma 'çok önemli' konuşmanızı böldüm." Dedi Nympha ve gözlerini döndürerek gitti.
"Bu neydi şimdi Zayn? Senin Nympha ile bir problemin mi var? Eğer öyleyse üzülürüm." Dedi Cedric.
"Alakası yok. Biz gayet iyiyiz. Sadece kendimi çok yalnız hissediyorum. Burayı bana sevdiren sendin. Birlikte büyüdük biz. Kardeş gibi olduk hep. Şimdi ise uzaklaştığımızı hissediyorum. Tabii ki hayatını paylaşacağın kişi olacağını biliyordum ama benim hayatımı paylaşacağım kişi olmadığı için tek yakının sensin. Sen de sadece Nympha ile ilgilenince kendimi çok kötü hissetmeye başladım." Dedi Zayn ve gözleri doldu.
"Zayn ben ne diyeceğimi bilmiyorum ama sen yalnız falan değilsin. Ben ve diğerleri var. Sonuçta tek arkadaşın ben değilim. Quidditchtekiler de var. Yani illaki sevgilinin olmasına gerek yok ama bir gün olacağına da eminim."
Zayn bir şey demeyince Cedric ona sarıldı. Sarılmalarından sonra Cedric Zayn'in omzuna hafifçe vurdu.
"Aramız iyi mi?" Dedi Cedric.
"İyi." Dedi Zayn ve gülümsedi.
"O zaman ben Nympha'nın yanına gidiyorum." Dedi Cedric.
"Gidemezsin!""Neden?" Dedi Cedric şaşkınca.
"Ç-çünkü Hermione seninle bir şey konuşacak." Dedi Zayn telaşla.
"Hermione mi?"
"Evet! Önemli bir şeymiş. Önce onun yanına gitmelisin.""Peki, nerede şu an?"
"Eee...kütüphanededir!"
"İyi, gideyim o zaman ben."
"Ben de geleceğim."
"Niye?""İkimize söyleyecekmiş."
"İyi, gidelim o zaman." Dedi Cedric ve odadan çıktılar.
Kütüphaneye geldiklerinde Zayn telaştan ne yapacağını şaşırmış durumdaydı."Eee, burada Hermione yok." Dedi Cedric.
"Biz geç kalınca gitmiştir tabii. Bana kütüphaneye gelmemizi söyledi."
"Zayn önemli bir şeyse niye daha önceden söylemedin?" Dedi Cedric hafif bir sinirle."Unuttum! Araya Nympha falan girdi."
"Madem Hermione yok o zaman ben Nympha'nın yanına gidiyorum. Hermione'nin söyleyeceği şey bu kadar önemliyse gelip kendi söylerdi zaten.""Cedric bekle!" Diye bağırdı Zayn.
"Yine ne oldu Zayn? Kız önemli bir şey konuşacak benimle. Onu şu sıralar çok ihmal ettim. Kaç günden beri doğru düzgün görüşemedik zaten.""Hermione de önemli bir şey konuşacak!"
"Çok önemliyse o da Nympha gibi yanına gelip konuşurdu." Dedi Cedric ve ilerlemeye başladı."Ya Cedric bir durur musun?"
"Zayn sen benden bir şey mi saklıyorsun? Niye Nympha ile konuşmamı istemiyorsun? Sinirlenmeye başlıyorum ama!" Dedi Cedric sertçe."Saçmalama! Ben senden ne saklayabilirim ki? Ayıp ediyorsun."
Zayn endişeyle Cedric'e bakarken tam o sırada Hermione yanlarına geldi."Ah, bak işte Hermione geldi!" Dedi Zayn mutlulukla ve hızla Hermione'ye sarıldı.
Hermione şaşkınca Zayn'e baktı."Bize ne söyleyeceksin Hermione?" Dedi Cedric.
"Ne söyleyecek mişim?" Dedi Hermione şaşkınca ve Zayn'e baktı."Hani bize çok önemli bir şey söyleyecektin ya Hermione. Bana Cedric'i kütüphaneye getirmemi söyledin." Dedi Zayn kaş göz hareketleri yaparak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.