Bölüm 56 (Smutumsu)

1.2K 38 48
                                    

Nympha kabine geri gitti ve üstündeki formayı çıkarttı. O sırada ayak sesleri duymaya başladı.
"Alohomora!"
Kilit açma büyüsüdür.

Nympha karşısında Cedric'i görünce gözlerini sonuna kadar açtı. Cedric onu baştan aşağı süzdü ve gülümsedi.

"Cedric, senin burada ne işin var?!" Dedi Nympha telaşla.
"Seni uzaktan izlemeye dayanamadım, yanına geleyim dedim."

"Benim hemen giyinip Profesör Rachel'ın yanına gitmem gerek."
"Tamam, seni engelleyen ne?"
"Sensin!"
"Ben mi seni engelliyorum? Hiçbir şey yapmıyorum ki!"

Nympha gözlerini döndürdü. Cedric dudaklarını yalayınca Nympha sadece iç çamaşırlarıyla durduğunu hatırladı.

Utançla üstünü kapatmaya çalıştı. Cedric de gülmeye başladı.
"Saklamana gerek yok. Göreceğimi gördüm zaten." Diye sırıttı.

Nympha daha da utandı ve kızardı. Sonra Cedric hızla Nympha'nın dudaklarına yapıştı. Ellerini Nympha'nın beline getirdi ve yaramazca gezdirmeye başladı.

Nympha kollarını Cedric'in boynuna sardı ve saçlarıyla oynamaya başladı. Elleri, Cedric'in yumuşacık saçları içinde kaybolmuştu.

Cedric Nympha'nın alt dudağını emince Nympha inledi. Cedric ellerini Nympha'nın belinden kalçasına indirdi.

Cedric Nympha'yı kalçalarından tutarak kucağına aldı ve duvara yapıştırdı. Nympha da düşmemek için bacaklarını Cedric'in beline doladı.

Nympha hızla Cedric'in üstünü çıkarttı ve öpüşmeye devam ettiler. Cedric Nympha'nın iç çamaşırını çıkartacakken bir ses duyuldu:

"Nympha, bu kadar uzun süren ne?!" Dedi Profesör Rachel.
Nympha hızla Cedric'i itti ve Cedric'in kucağından indi.

"Bu formayı giymek biraz zor. Birazdan geliyorum." Dedi Nympha hızlıca.
"Buradan hemen çıkman lazım!" Dedi Nympha fısıldayarak.
"Nasıl çıkacağım ki?"

"Profesör Rachel kapının önünden gidince gidersin."
"İyi, tamam. Ben kapının önünde bekliyorum. Dışarı çıkmana gerek yok." Dedi Profesör Rachel.

"B planı?" Dedi Cedric.
"Niye kapıda bekliyor ki?!" Dedi Nympha telaşla.
"Sen hemen çıkarsın. Ben de o görmeden kapıyı kapatırım. Eğer görürse de hafızasını sileriz." Dedi Cedric.

"Saçmalama! Bir Profesör'ün hafızasını silemeyiz! Of, sen niye geldin ki?!" Dedi Nympha.
"Seni özledim."
Nympha gülümsedi.

"Ben hemen dışarı çıkacağım. Sonra boğazımı temizliyormuş gibi yapacağım. Onu yaptığımda sen de hemen çık."
Cedric onayladı.

Nympha tam kapıyı açacakken Cedric onu durdurdu.
"Böyle mi dışarı çıkacaksın?"
Nympha üstünde iç çamaşırından başka bir şey olmadığını fark edince kızardı.

"Yani benim için hava hoş ama başkalarının seni öyle görmesini istemem."
Nympha daha da kızardı ve hemen sıradaki formayı giydi.

Nympha Profesör Rachel'ın yanına gitti ve formayı gösterdi.
"Aslında giymesi zor olan bir forma değil." Dedi Profesör Rachel kafası karışmış bir şekilde.

"Bilmiyorum, biraz zorlandım." Diye yalan söyledi Nympha.
"Tamam, neyse. Ben bunu da beğenemedim."
"Ben de." Dedi Nympha ve boğazını temizledi.

Cedric beklediği işaretin bu olduğunu hatırlayıp yerinden çıktı ve hızlıca oradan gitti.
"Bay Diggory!"

Nympha duyduğu sesle gözlerini sımsıkı kapattı ve arkasını döndü. Cedric de olduğu yerde donmuştu.

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin