Part forty - nine

2.9K 62 0
                                    

Maddie

Wat er de afgelopen uren is gebeurd, weet ik niet precies.
Reece heeft me weggesleept van de oprit en niet veel later kwam er een taxi. Hij heeft onze spullen uit de hotelkamer gehaald terwijl ik in de taxi bleef zitten en roerloos voor me uit staarde. Niet veel later zat ik in een vliegtuig, en ineens werd ik wakker en lag ik in mijn eigen bed. Met Reece naast me.
Ik heb me op m'n zij gedraaid en kijk naar het ontspannen gezicht van Reece. Zijn mond hangt een beetje op en zachte geluidjes verlaten zijn lippen, maar ik kan alleen maar blijven kijken. Ik weet niet eens hoe laat het is.
Mijn gedachtes dwalen af naar gister avond, maar de paniek die ik gister voelde komt niet. Ik voel niks. Niet eens een beetje woede na wat ze me hebben geflikt. Ik haal diep adem en ga wat verliggen, en de greep om mijn middel wordt steviger. Ik leg mijn hand over de zijne en wrijf er zacht over met mijn duim. Zijn ogen gaan langzaam open maar vallen al snel weer dicht. 'Je bent wakker.' fluistert hij schor. 'Ja.' Hij opent zijn ogen en laat ze onderzoekend over mijn gezicht glijden. 'Wat?' 'Ben je oke?' Ik knik enkel. Hij draait zich op zijn rug en staart naar het plafond. 'Sinds ik je in die taxi heb gezet, heb je geen woord meer gezegd. Je staarde voor je uit en op het vliegveld heb je je aan me vastgeklampt en zodra we vlogen ben je als een blok in slaap gevallen.' Hij haalt diep adem en draait zijn hoofd naar me toe. 'Ik heb nog nooit iemand zo verslagen gezien.' Ik blijf hem enkel aanstaren, geen idee wat ik moet zeggen. Als antwoord schuif ik dichter naar hem toe en leg mijn hoofd op zijn borst, en meteen slaat hij zijn arm om me heen.
'Ik heb die brandplek omdat hij heet water over me heen heeft gegooid.' zucht ik. 'Hij raakte me aan zoals altijd. Ik werd er ongemakkelijk van zoals altijd, maar hij deed altijd zo. Ik duwde hem van me af, hij was het er niet mee eens, pakte de theekan waar ik mee bezig was en gooide het over me heen.'
'Hoe meer je me verteld, hoe kwader ik word.' mompelt hij. Ik sla mijn arm om hem heen en sluit mijn ogen. 'Het viel achteraf allemaal wel mee.' 'Je moet het niet goed gaan praten.' antwoord hij snel.
Ik weet niks te zeggen. Hij heeft gelijk.
Hij drukt een kus op mijn kruin maar zodra zijn lippen mijn hoofd verlaten kijk ik hem aan. Hij heeft een tedere blik in zijn ogen wat ervoor zorgt dat mijn lichaam begint te tintelen.
Toch maak ik me van hem los en ga rechtop zitten. 'Wat ga je doen?' 'Ik heb honger.' Pas wanneer ik het bed uitstap kijk ik wat ik aanheb. In enkel een shirt van Reece sta ik voor het bed en meteen voel ik mijn wangen warm worden. 'Je heb me omgekleed.' mompel ik. Hij komt recht overeind en kijkt me niet-begrijpend aan. 'Dat jurkje was nou niet bepaald praktisch om in te slapen, en het is niet alsof ik nog niet alles had gezien. Het was een kleine moeite. Flauw kijk ik hem aan, maar hij haalt enkel zijn schouders op en komt ook uit bed. Mijn ogen glijden over zijn gespierde buik, maar wanneer ik terug kijk in zijn ogen staat er een troste grijns op zijn gezicht. Ik rol enkel met mijn ogen en loop zijn kamer uit terwijl Reece hard begint te lachen.

Ik trek verschillende kastjes open maar kom helaas tot de conclusie dat we niks in huis hebben. Met enkel een joggingbroek op zijn heupen komt hij de woonkamer in en kijkt me vragend aan. 'We hebben niks.' zucht ik. 'Dan moeten we wat halen.' zegt hij simpel. Ik druk het koffiezet apparaat aan en leun tegen het aanrecht terwijl ik mijn armen over elkaar heb geslagen. 'Daar heb ik geen zin in.' hij grinnikt en neemt plaats op een van de krukken. 'Maar je moet toch eten.' Ik maak me los van het aanrecht en loop naar hem toe. 'Als jij nou eens naar de winkel gaat en boodschappen doet.' terwijl ik het zeg open ik zijn knieën en ga er tussen staan terwijl ik mijn handen om zijn schouders leg. 'Omkoping is niet eerlijk.' Ik buig naar hem toe en druk voorzichtig mijn lippen op de zijne. Hij pakt mijn heupen en trekt me dichter naar hem toe, maar ik maak me van hem los. 'Maar het werkt wel.' lach ik. Hij knikt. Hij trekt me tegen zich aan en duwt zijn gezicht in mijn nek. Even doet hij niks, maar dan drukt hij zijn lippen in mijn hals en geeft hij natte kussen. Ik laat mijn hoofd in mijn nek vallen sluit mijn ogen terwijl ik op mijn lip bijt.
Het gevoelige plekje tussen mijn benen komt tot leven en ik duw ze tegen elkaar. Ik haal mijn handen door zijn haar en trek er zachtjes aan terwijl ik een zachte kreun niet kan onderdrukken. Ook Reece laat een kreun horen en dat is het moment dat ik zijn gezicht uit mijn nek haal en mijn lippen op de zijne druk. Zijn tong glipt tussen mijn lippen door en het loopt uit tot een hete zoen.
Toch duwt hij me langzaam van hem af. Hij hijgt luid en zijn verwilderde blik komt me tegemoed. 'Als we niet stoppen krijgen we nooit eten.' Hij staat op en ik zet snel een stap naar achteren. maar hij grijpt mijn pols vast en zorgt ervoor dat ik op mijn plek blijf staan. 'Ik neem een koude douche en dan ga ik even eten halen.' Ik knik enkel. Hij drukt nog snel een kus op mijn lippen en loopt dan langs me heen naar de badkamer.

A new start Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu