Thirty - three

3.2K 63 1
                                    

Maddie

Als ik naar de zaal voor me kijk begint het te draaien, maar dat weerhoud me er niet van om te stoppen met dansen. Het besef van tijd ben ik volledig kwijt en ergens achter in mijn gedachte ben ik bang dat het niet lang duurt voordat ik mijn bewustzijn ook kwijt raak. Toch neem ik het shotje wat mij word aangereikt. De jongen schreeuwt wat naar me maar ik versta er niks van. Ik doe niet eens de moeite om wat terug te schreeuwen. Ik gooi mijn armen weer in de lucht en laat me meebewegen op de muziek, maar deze keer is het niet voor lange tijd. Mijn pols word vastgegrepen en naar beneden getrokken terwijl er een arm om mijn middel word geslagen. Ik schrik op en met grote ogen kijk ik naar de jongen naast me. De scherpe jukbeenderen en de grijze ogen dringen diep tot me door. Hij veegt de losse plukken haar uit mijn gezicht en legt zijn hand op mijn wang. 'Jezus, Mads.' hoor ik hem zacht fluisteren.
Reece tilt me van de tafel en begeleid me tussen de mensen door. Het gaat te snel en ik bevat niet wat er gebeurd. Het enige wat tot me doordringt is dat Reece zijn arm stevig om me heen is geslagen. Even stopt hij met lopen en kijk ik op. Zijn vrienden kijken me ernstig aan maar ik wurm me uit zijn greep en sla mijn armen om Mae. 'Wat leuk dat je er bent!' Ze klopt een paar keer op mijn rug en laat me dan los. Ik wankel en meteen worden er twee armen van achter om me heen geslagen. 'Wij gaan.' Ik draai me om en wil mezelf los krijgen uit zijn greep maar hij is te strek. 'Ik wil blijven.' Hij zucht maar reageert niet. In plaats daarvan tilt hij me op en loopt hij naar zijn auto. Hij zet me op de passagiersstoel neer en wilt mijn gordel om doen maar ik draai me weer naar hem om. 'Laat me eruit.' De dubbele tong negeer ik en ik kijk hem uitdagend aan. 'Maddie.' zucht hij. Ik buig voorover en leg mijn handen op zijn borst. Hij heeft een gejaagde hartslag en hij bijt zijn kaken op elkaar. Hij pakt mijn pols vast maar zijn grip is niet stevig. 'Niet doen.' fluistert hij. Ik rol met mijn ogen maar stribbel niet tegen. Ik ga recht zitten en laat hem de gordel om doen.
De rest van de rit word vervolgt in een ijzige stilte. Toch vloeit er nog steeds een genietend gevoel door mijn lichaam. De vraag waarom Reece hier naast me zit ligt op het puntje van mijn tong, maar ik vraag het niet. In plaats daarvan vraag ik: 'Waar ben je geweest?' Hij zucht en gaat verzitten, maar antwoord niet. 'Je was er vanavond niet. Was je met haar?' Het laatste woord komt er nog beroerder uit door mijn dubbele tong dan ik eigenlijk bedoelde, maar het boeit me niet. 'Ik snap echt niet wat je in Rox ziet. Ze is een nog grotere sloerrrrie dan degene die ze gebruiken in pornofilms.' Ik wil het woord 'sloerie' over mijn tong laten rollen, maar het komt niet eens in de buurt. De reactie van Reece is enkel een grinnik die hij probeert te verbergen.

Zodra we aankomen bij het appartementencomplex wilt hij zo snel mogelijk uitstappen en rent hij naar mijn kant van de auto, maar ik ben hem voor en gooi mijn deur open. Ik wil een aanstalten maken om uit stappen als ik word tegengehouden. Reece heeft een kleine glimlach op zijn gezicht en buigt zich voorover om mijn gordel los te klikken. Hij komt overeind maar zijn gezicht blijft enkele centimeters voor mijn gezicht hangen. Zijn ogen glijden over mijn gezicht en ik doe hetzelfde. Mijn ogen blijven bij zijn lippen hangen en dit is de eerste keer dat ik zijn lippen van zo dichtbij zie. Ze zijn vol en roze en ik durf te wedden dat ze smaakvol zijn terwijl ze hard kussen. Dan schraapt hij zijn keel en gaat hij volledig recht staan. Hij wil me vastpakken maar ik duw hem weg. Ik spring uit de auto en val bijna om maar het lukt me om net optijd mijn evenwicht te bewaren. Afwachtend staat hij naast me maar ik loop zelfverzekerd naar huis. Terwijl ik de trappen oploop grijp ik me vast aan de trapleuning. Toch kan ik niet ontkennen dat er een gevoel van opluchting door me heen gaat. Reece opent de deur en snel loop ik naar binnen. Ik loop door naar mijn kamer en trap mijn hakken uit terwijl ik naar mezelf in de spiegel kijk. Buiten de uitgelopen mascara en het haar dat verwilderd zit, kan ik niet ontkennen dat ik deze look niet leuk vind. De hevige blos die aanwezig is op mijn wangen laat mijn blauwe ogen goed uikomen en samen met de korte, bruine lokken die verwilderd op mijn schouders rusten laat het een hele andere kant van me zien dan die ik gewend ben.
Ik loop terug naar de woonkamer maar Reece is nergens te bekennen. Zonder er verder over na te denken loop ik naar zijn slaapkamer en open ik, zonder te kloppen, de deur. Met zijn rug naar me toegekeerd staat hij zich om te kleden. Een joggingbroek hangt laag op zijn heupen en de band van zijn boxer steekt er bovenuit. Terwijl hij zijn shirt over zijn hoofd trekt bewegen zijn rugspieren sexy onder zijn huid en ik kan het niet laten om me in te beelden hoe het zou zijn als ik mijn nagels erin zou zetten, en dat ik dan ook het moment dat ik begin te praten zonder er verder over na te denken.
'Waarom zou ik geen goede vriendin zijn?' Hij verstijfd en het is duidelijk dat hij schrikt. 'Doe maar niet alsof je niet weet waar ik het over heb. Ik heb je horen praten met de jongens. Teveel drama zei je volgens mij, aan de manier waarop ik reageerde, dacht ik.' 'Mads, kom op. Ga naar bed, je moet slapen.' zucht hij. 'Je heb totaal geen recht om daarover te oordelen. Ik ben er klaar mee met dat vage gedoe.' 'Welk vage gedoe? Ik wil je helpen maar jij blijft me maar afwimpelen.' Het feit dat hij gelijk heeft dringt niet tot me door. Ik rol met mijn ogen maar mijn knieen beginnen te knikken en gelukkig ben ik verstandig genoeg om mezelf op bed te laten vallen. Meteen overvalt de slaap me en sluit ik mijn ogen. 'Waarom ben ik niet goed genoeg?' fluister ik.

A new start Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu