23.

346 110 22
                                    

Ahoj!!

Věnováno Anikk23 ♥️

Seděl jsem v letadle a stále myslel na to, co se stalo. Pořád jsem nemohl uvěřit, že se to stalo. Nemohl jsem to dostat z hlavy. Dokonce ani když jsem si nasadil sluchátka a zavřel oči s domněním, že brzy usnu, mi vůbec nepomohlo. Pořád jsem to viděl před sebou a tak živě se mi to promítalo před očima a nejen ten polibek, ale i to jak nehezky jsem od něj utekl. Co teď? Co mám teď sakra dělat? Jak to dostanu z hlavy pryč. Nějakým způsobem se mu podařilo usnout, ale ani ve snech mě nenechal spát. Když na to znovu došlo, srdce mi tlouklo jako o závod. Celý zadýchaný jsem se probudil, ale už jsme byli aspoň na místě.

Když jsme dostali zpět svá zavadla, namířili jsem si to k autu. Podíval jsem se na telefon a nevím jak, ale jako tapetu jsem měl jednu z fotek s Levem. Jak se to tam dostalo? Pak jsem si vzpomněl, co jsem mu řekl jako poslední. Říkal jsem, že mu napíšu, ale co bych mu měl napsat? Ahoj Leve, promiň, že jsem tak zbaběle zdrhnul, ale nevím, co to do mě vjelo. Byla to chyba, i když na tom nesejde, protože se nejspíš už nikdy neuvidíme. Ne, to bych taky nemohl. Líbilo se mi to.

Přestaň přemýšlet. I kdyby jste se neviděli, to neznamená, že mu nemůžeš napsat a chovat se normálně. Vždyť si to sám chtěl, tak proč se zase najednou chováš takhle. Myslel jsem, že mou pomoc už nebudeš potřebovat, ale najednou jsi bez Leva a jsi sám sebou úplně nejistý. Copak nechápeš, co to znamená? Jen s ním jsi to doopravdy ty. A nemůžeš vědět, že se neuvidíte. Tolikrát ti přeci říkal, že se s tebou chce sejít, až se přestěhuje. 

Nevím, jestli by bylo moudré se s ním sejít...a co teprve až bude chtít poznat mé kamarády a tak...

Jaký problém zase hledáš? Bojíš se snad toho, co by řekli, kdyby zjistili, co se mezi vámi stalo? Lev je přeci taky tvůj kamarád. A nebál bych se říct, že je víc než jen tvůj kamarád. Nemáš jistotu, že se opět uvidíte a on si nezaslouží, abys ho začal ignorovat. 

Co ty o tom víš? 

Nezapomeň, že já jsem ty, stejně jako ty jsi já. A já bych se'k němu takhle nezachoval. Ale jestli chceš, aby tě jediná osoba, která tě doopravdy milovala a viděla v tobě všechny tyúžasné věci, co nikdo jiný, nenáviděla, tak pokračuj. Věř mi, je lepší být milován, než nenáviděn.

Dobře zítra mu napíšu. A teď mě prosím nech být...

-------------------------------------------------------

Když jsem se vrátil domů, stále jsem od něj neměl žádnou zprávu. Ale nejspíš to bylo tím, že po té cestě musel být unavený. Jo to bude určitě ono, pomyslel jsem si. Dal jsem si rychlou sprchu.  I když jsem v letadle spal, stále jsem pociťoval únavu, a tak jsem si šel lehnout. Opět jsem si prohlížel naše fotky, aby se mi lépe usínalo a vida...zabralo to poměrně rychle. 

Když jsem se ráno probudil, měl jsem nové zprávy od Yakua. Byl jsem nadšený. Už jsem se bál, že poté, co jsem udělal, se mnou už nikdy nenaváže kontakt. Možná to jednou opravdu vyjde. Rozklikl jsem naši konverzaci. 

Yaku Morisuke: 
Snad neruším, vůbec netuším, kolik může být v Rusku hodin. chtěl jsem se zeptat, jak jsi doletěl?

Me: 
Před chvílí jsem vstával a rozhodně nerušíš. Doletěl jsem v pohodě. Jak se máš?

Yaku Morisuke: 
Celkem fajn. A co vůbec děláš?" 

Me: 
Jdu do vany, chceš dát videohovor?

Yaku Morisuke: 
Jdeš do vany a chceš si dát videohovor? Počkat já zapomněl, ty se přeci nestydíš před nikým, ale i tak odmítám, počkám až vylezeš :D 

Me: 
Fajn, pak ti napíšu. 

Yaku Morisuke:
Dobře, užij si vanu.

Pokračování příště...

S láskou Vaše Tsukki <3 

Nevzdám se bez boje! [Lev x Yaku] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat