48.

379 117 37
                                    

Ahoj!!

Věnováno _Hachico_ <3 

Začal jsem se rozepínat, ale Lev mě zastavil. Kroutil hlavou a všechny knoflíky mi zapnul. 
,,O co ti jde? Takhle nám moc věřit nebudou." řekl jsem naštvaně. 

,,Převlíknu se já, nenechám tebe ani nikoho jiného, aby mi kazil plány, říkal jsem že z tebe ten oblek svléknu, tak to budeš muset ještě chvilku vydržet." šeptl jsem a začal se vlékat přímo před ním. Pak mi došlo, že mám věci dole, neboť jsem si jhe nestihl vzít, když mě tak odtáhl pryč. 
,,Nemám tu tašku, takže nemám věci..." 

,,Bože můj...něco ti půjčím, snad to tu ještě je..." hlesl jsem. Vážně jsem se nestačil divit. Šel jsem ke skříni a snažil se v ní najít triko a kraťasy, o si tu tenkrát nechal Kuroo. 

,,Yaku, nechci tě urazit, ale pochybuji, že by mi bylo něco z tvého oblečení a Bohem mě oslovuj později." 

,,Já taky nehledám svoje věci, idiote!" křikl jsem. Pořád buide mít ty jeho hloupé řeči. Vážně...proč se s ním vůbec tahám? Pomyslel jsem si. Našel jsem je. Vzal jsem je do ruky a hodil to po něm.
,,Tohle by ti mělo padnout a pohni sebou trochu!" 

,,Kde jsi vzal tak velké oblečení?" 

,,Zeptej se Kurooa...můžete vstoupit." zvolal jsem. Když se otevřely dveře, stála v nich jeho extra přítulná sestra a pak že já nebo moje matka kazíme zábavu. 

,,Myslela jsem si, že se máš převlíkat ty a ne můj bratr a kde jsi vzal tohle oblečení?" 

,,Zeptej se Kurooa." řekl jsem podrážděně. Proč tu měl sakra Kuroovo věci, které byly očividně na spaní, což znamenalo, že tady Kuroo také přespával. To měl přede mnou něco s Kurooem. Zrovna s Kurooem? A proč mě to tak štve? Jasně protože chodí do stejné třídy, jsou to dobří kamarádi a když není poblíž Kenma, baví se jen s ním. 

,,Kdo je Kuroo?" 

,,To je celkem nepodstatný, spíš mi řekni, co tě sem přivádí. Chtěli jsme pracovat na projektu." řekl jsem a celkem mě iritovalo, že tu mám dvě otravné osoby lépe řečeno sourozence, u kterých jedonoho nesnáším a druhého miluju...nejspíš. 

,,Vážně jsi mu uvěřil tu lež, nebo ho kreješ. Protože pochybuji, že by nad mým bratrem zůstala nějaká svatozář, aby mluvil pravdu...ledaže by se ten projekt týkal biologie a čirou náhodou lidského těla, na to se chce dnes zaměřit."

,,Aliso, co tady vlastně chceš?" 

,,Nechci být dole a poslouchat, jak o nás naši rodiče mluví tak dokonale, i když ví, že zdaleka dokonalý nejsme a taky se dost nudím, tak snad to se mnou přežijete, než se půjde domů..." 

,,No když na mě nebudeš znovu sahat, tak klidně." 

,,Za to děkuj Levovi, požádal mě o to." 

,,Proč bys o něco takového žádal?" překvapeně jsem se optal. 

,,Chtěl jsem si jen něco ověřit..." 

,,Chtěl jsi ověřit, co se ti líbí a použil k tomu mě. No už od prvního pohledu mi bylo jasné, že tvá teplota je až moc vysoká..."

,,Co?" 

,,No, že tě přitahují muži." 

,,Tvé popisovací schopnosti jsou na zcela jiným levelu." 

,,Možná ano, ale nakonec jsem měla pravdu, jen nevím, jestli bylo zrovna milé přirovnávat krátkovlasé holky k Levovi, oni jsou na tom určitě líp. Lev je jen otravný a vysoký." 

,,Kvůli tomu, že na mě sahala jsem ji neměl rád..." osočil jsem se na Leva. ,,Ale teď měním názor a jo nebylo to zrovna hezké, ale nic lepšího mě nenapadlo." 

,,Jak to s ním můžeš vydžet?" 

,,Sám nevím, tuhle otázku si pokládám celkem často...no možná není tak úplně špatný..." 

,,Hej lidi, já jsem pořád tady, jestli jste si nevšimli." vyhrkl jsem. Cítil jsem se celkem ublíženě. Proč si najednou ti dva tak rozumí? Doufám, že půjdou brzy domů, tohle se mi vůbec nelíbilo. 

Pokračování příště...



Nevzdám se bez boje! [Lev x Yaku] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat