15.

356 110 16
                                    

Ahoj!!

Věnováno saddie2314  <3 

Přemýšlel jsem, jestli mu nemám napsat, ale zase jsem ho nechtěl moc rušit, když měl být s rodiči a jeho divnou sestrou. Ne nebudu ho rušit. Najel jsem na náš skupinový chat. Kenma si tam s Kurooem pořád posílali různé videa koček a podobně. Bylo očividné, jak náš kapitán týmu prahne po tom malém nerdovi, který nemá o ničem tušení, jelikož je neustále zahleděný do svých her. Zajímalo by mě, jestli se někdy někomu povede obměkčit jeho srdce. 

A proč tě to zajímá? Neměl by ses spíš starat o to své, které má pomalu ale jistě v hrsti Lev Haiba? 

Myslel jsem, že mi chceš dát prostor. Tak buď tak laskav a dodržuj to. 

Dnes s tebou není žádná sranda. Fajn, nechám tě být. Počkat ještě jedna věc. Když ti řekl, že mu můžeš napsat kdykoliv, myslel to tak. Čeká, že mu napíšeš. 

A co bych mu měl napsat, ne počkám, až se vrátí. A teď psst. Lehl jsem si do postele a projížděl trailery k nejnovějším filmům. Jelikož se mi jich zalíbilo víc, uložil jsem si je. Vybereme nějaký spolu. Cítil jsem, že na mě jde únava, a tak jsem Levovi napsal, ať se mi ozve, až dorazí. 

----------------------------------------------

Dorazil jsem kolem osmé zpět. Napsal jsem Yakuovi, že jsem se vrátil, takže může přijít až bude chtít a šel mezitím do sprchy. Nebyl jsem tam moc dlouho, kdyby náhodou přišel Yaku. Vylezl jsem a uvědomil si, že jsem si sebou nevzal věci. Omotal jsem si ručník kolem pasu a vyšel z koupelny. A hádejte, koho jsem spatřil sedět na své posteli? Yakua. Když mě viděl jeho tváře opět zčervenaly. Jaktože jsem neslyšel jeho příchod?

Když jsem ho spatřil jen s ručníkem kolem pasu, červeň ihned stoupla do mých tváří. Mohl bych se na něj dívat celou věčnost a přesto jsem se otočil...ze slušnosti.
,,Promiň, měl jsem napsat, že jdu k tobě. V klidu se obleč, nedívám se." řekl jsem a díky bohu jsem se při tom ani jednou nezasekl.
Yaku, jsi si jistý, že se nebudeš dívat? Víš, že jsme jeden, takže vím, co chceš a ty se chceš dívat...protože se ti jeho tělo líbí.
Přestaň, teď fakt není vhodná doba. 

,,V pohodě, nejsem stydlivý." plácl jsem, aniž bych nad tím přemýšlel. Ježiš já jsem takový idiot. No s tím už asi nic nenadělám. Yaku se zničehonic začal smát. Aspoň že mu to připadalo vtipné. 

Musel jsem se smát. Vážně nevím, kdo z nás dvou je větší idiot. Ale co můžu říct s jistotou, on je ten víc pohlednější. 

Natáhl jsem na sebe boxerky a když se narovnal zpět ručník mi spadl. To bylo o fous. Přesto jsem si natáhl ještě kraťasy, ale triko se mi moc brát nechtělo. Bylo tu děsné vedro. No a taky jsem si nemohl nevšimnout, jak po mně častokrát pokukoval, když jsem byl bez trika. Tak proč mu to nedopřát znovu? Otočil jsem se k Yakuovi.
,,Je celkem horko...nevadí ti, když zůstanu takhle. Hlavně si o mně nemysli nic divného, jen nejsem zvyklý na takové horko." řekl jsem a nevinně se usmál.

,,Ne, chápu to, v Rusku rozhodně není takový teplo." řekl jsem a pokusil se o úsměv. Ocitl jsem se to ve velice divné situaci. Sedím u něj v pokoji na jeho posteli, přičemž on je skoro nahý a máme jít spolu koukat na film...tohle se snad nestává ani na prvním rande. 
Čeho se bojíš, nebo co ti na tom vadí? Aspoň můžeš koutkem oka pozorovat tu lesknoucí se pokožku. 

,,No a už jsi něco vybral?" optal jsem se jej. Sedl jsem si k němu na postel a položil mu na nohy notebook. Hlavu jsem si zapřel o jeho rameno a koukal, co vybere. 

Osobní prostor, Leve! Kdy se sakra naučíš, co to znamená?! Doslova jsem křičel v mojí hlavě, ovšem na povrch nevyšla ani hláska. Cítil jsem, jak se mi zrychlil tep a mým tělem projela jakási podivná vlna, když se jeho ruka ocitla na mém stehně. Ťukal prsty od malíčku po ukazováček a neustále to opakoval. Kdy jsem mu sakra dovolil, aby byl tak blízko? 
Přestaň už skuhrat, co se ti na tom zase nelíbí? Jsi hrozný...

Pokračování příště...

S láskou Vaše Tsukki <3

Nevzdám se bez boje! [Lev x Yaku] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat